psoriasis ja atooppinen iho

Minulla on todettu nuorena psoriasis ja pölypunkkiallergia.Atooppinen iho vaiko psoriasis?Kasvoissa hieman,niskassa,kaulassa,kyynerpäissä.Kaulan ja niskan psoriasista voitelen usein samoin kasvoja eucerin voiteella 10% ja ne ei hilseile.Voiko olla että jokin on psoria ja toinen atooppista ihottumaa?Kaulassa kai harvoin psoriasista?Iho kuivuu talvella ja kutiaa.
52364
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

jos kutina on kovaa, aloita heti tämä helokki yms omegakapselien syönti,niillä kutina lähtee.

Äänestä
  • luin tänään lehdestä,että atooppiseen ihoon saa
    erinomaisen avun näillä omega-kapseleilla auttaa myös psoriin,

Äänestä

• lehdessä kirjoitti:

luin tänään lehdestä,että atooppiseen ihoon saa

kalanmaksaöljyä syön nyt päivittäin.talvi on aina pahin ja kun on myös atooppinen iho niin ei tiedä aina kumpi kuivattaa ihoa.Korkea pölypunkkiallergia sekoitti jo nuorena lääkäreitten mielipiteitä.kasvoissa epäilen atopiaa ja psoriasista.Täytyy nyt katsoa kun kelit lämpenee.Kiitos vinkeistä ja mielellään otan lisää vastaan :)

Äänestä

• lehdessä kirjoitti:

luin tänään lehdestä,että atooppiseen ihoon saa

paljon kalamaksaöljyä saa syödä päivässä?luin jostain että psoriakseen on annettu 10 kapselia e-epaa päivässä.syön itse 2 päivässä.voiko huoletta ottaa lisää?

Äänestä

Kun olin pieni minulle annettiin tervahoitoa ja se piti psorin kurissa,nykyään sitä ei saa jostain eu määräyksistä.tervashampoo ei ole ottanut kuitenkaan niskan psoria pois joten mietin onko se nyt sitten vain psoria koska atooppinen ihottuma tulee myös niskaan.Vähän hankala hoitaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kummatkin vai? kirjoitti:

Minulla on todettu nuorena psoriasis ja pölypunkkiallergia.Atooppinen iho vaiko psoriasis?Kasvoissa hieman,niskassa,kaulassa,kyynerpäissä.Kaulan ja niskan psoriasista voitelen usein samoin kasvoja eucerin voiteella 10% ja ne ei hilseile.Voiko olla että jokin on psoria ja toinen atooppista ihottumaa?Kaulassa kai harvoin psoriasista?Iho kuivuu talvella ja kutiaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu