Onko mitään hyviä mahd. päästä ysin työharjoittelu paikoista samaan paikkaan kesällä sitten kesätöihin?
Kannattaako mennä pomon luo juttelemaan, että pääsisinkö kesällä sitten kesätöihin tänne vielä?
Vai nolaanko vain itseni siinä.. :/
työharjoittelusta kesätöihin
3
438
Vastaukset
- Heli
Riippuu tietysti hyvin paljon siitä paikasta, mutta et varmasti nolaa itseäsi jos kysyt kesätöitä! Eli rohkeasti vaan, ei se ota jos ei annakaan :)
- Roope
onhan sitä tietty mahdollisuuksia (ainakin noilla kaupunkien/kuntien maksamiin työelämään tutustuttamiskesätöistä (eli 200-250 euroako ois 2 viikolta?). Nämähän siis voi tehdä myös yrityksissä jolloin kunta(?) tukee tuolla määrällä.
Mutta semmosiin töihin jossa yritykset itse maksaa, niin on aika hankala päästä noin nuorena. Monesti ne ekat (nuoren) kesätyöt on noita alussa mainitsemiani juttuja tai sitten mansikan poimintaa, ruohonleikkuuta.
Millaista työharjoittelu/kesätyöpaikkaa olet ajatellut?
Tokihan kannattaa kysyä (joten älä lannistu vaikka kirjoitinkin näin )!!!- nalle puh
Kannattaa aina tietysti kysästä jos vaikka pääsis. Ite olin TET-jaksolla(viikon) ja yrittäjä lupasi sen päätettyä kaksi viikkoa töitä kesällä. Minulle se kelpasi. Riippuu tietysti paljon paikasta. Oma käytös vaikuttaa paljon siihen. Ole esimerkillinen TET-jaksolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760