leijona (n) ja vesimies (m) toimiiko?

leeeo

Hei,

onko teillä kokemuksia tällaisista suhteista ja kuinka hyvin toimii??

Kuinka vesimiehen saa valloitettua niin, ettei hän kyllästy ja säntää muiden perään?

11

1494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gRanBerryll

      Itse olen seurustellut vesimiehen kanssa jo jonkin aikaa ja hyvin toimii. Vesimiehen kanssa oleminen tuntuu luontevalta, ja ehkä se onkin leijonalle sopivin merkki. Vesimies on sellainen mukavan rauhallinen (tai ainakin näyttää ulospäin varsin tyyneltä vaikka sisällä kuohuisikin.)

      Se saattaa kyllä jossain vaiheessa koitua ongelmaksi, kun veskari on niin hyvin muiden kanssa toimeentuleva, että se saattaa aiheuttaa pientä mustasukkaisuutta. Mutta sitähän ei kannata näyttää!

      Parhaiten vesimiehen saa pysymään luonaan, kun säilyttää itsessään pienen salaperäisyyden.

    • Veera_-_

      juu kyllä toimiii!

    • missään nimessä.

      Itse olen leijona, ja vesimiesmiehestä itselläni ainakin, hyvin, hyvin huonoja kokemuksia.

      • myyhapero

        Itse olen leijona nainen. Olen ollut suhteessa vesimiehen kanssa jo jonkun aikaa, en erit. pitkään mutta silti meinaa jo kyllästyä. Toisaalta mies on tosi huomaavainen, utelias.. mutta välillä melko eloton ja tylsä ja hermo meinaa mennä aika usein.
        Mutta toisaalta me tullaan melko hyvin juttuun, mitä nyt välillä on vähän vaisumpaa. Se muuten ärsyttää, kun vesimies haluaa tutkia asioita. Onko muilla kokemuksia tutkija-vesimiehistä?:D


    • sweetchilomine

      Omalla kohdalla on käyny varmaa tuuri, sillä olen vesimiehen kanssa ja hyvin rakastunut. En vain aina ole aivan varma vesimiehen tunteista. Mutta joka tapauksessa tämä veskari on aarre, josta en aio helpolla luopua.

    • Mimmu-81---

      mielestäni vesimies ja leijona on juuri sopivin yhdistelmä. niin monessa horoskooppi kirjassakin sanotaan.

      • hermot menee

        olen itse leijonanainen ja vesimiehen kanssa yhdessä. Siitä ihmisestä ette ota koskaan selvää, ei se mitään alkusalaperäisyyttä ole!

        On välillä niin olematon, tyystin eloton ihminen että sen päälle voisi vahingossa vaikka istua!

        Se myötäilee tai vastaavasti on tosi ilkeä ja töksäyttelee hölmöyksiä, typeryyksiä. Moukkamainen suhdeasioissa.
        Välinpitämätön; tekee nippanappa vaadittavan (jos kehtaa). Omituinen.

        Tässä minun 15 vuoden kokemukseni ja pian saa luvan loppua että jää vain ikävä muisto.


      • Veronica_Caya
        hermot menee kirjoitti:

        olen itse leijonanainen ja vesimiehen kanssa yhdessä. Siitä ihmisestä ette ota koskaan selvää, ei se mitään alkusalaperäisyyttä ole!

        On välillä niin olematon, tyystin eloton ihminen että sen päälle voisi vahingossa vaikka istua!

        Se myötäilee tai vastaavasti on tosi ilkeä ja töksäyttelee hölmöyksiä, typeryyksiä. Moukkamainen suhdeasioissa.
        Välinpitämätön; tekee nippanappa vaadittavan (jos kehtaa). Omituinen.

        Tässä minun 15 vuoden kokemukseni ja pian saa luvan loppua että jää vain ikävä muisto.

        tuo kovin huono kokemus voi olla jos sitä on 15 vuotta kestänyt :)


    • honesty-76

      Kyllä meidän suhde ainakin on hyvin toiminut. Paitsi vesimieheni myötäilee suhteessa ja saan päättää melkein kaikesta. :> Mutta toisaalta ei minua ainakaan ole pahemmin se haitannut. Meidän suhde on melko ystävyys pohjainen.
      Välillä taas meinaa hermo mennä.. mutta katotaan mitä tästä tulee, on se mies vaan niin ihana.

    • Kiti65

      itse olen leijona ja olin vesimiehen kanssa,kyllästyin liialliseen palvomiseen.Toivottavasti poikkeuksiakin löytyy

    • jellona-89

      Hyvin on ainakin itsellä suhteet vesimiesten kanssa onnistanut, tälläkin hetkellä reilu vuosi yhteiseloa takana päin ja ihanaa on ollut. Olen saanut tarpeeksi tilaa olla ja hengittää, jolloin viihdyn vakavassa suhteessa pidempään.

      Aino miinus jonka voisi sanoa on se, että aina vesimies ei muista minua tarpeeksi kehua, mutta tilanne on korjaantunut muutaman huomauttamisen jälkeen... Olen niin leijona, että tarvitsen ihailua ja kehuja, muuten ei ole hyvä olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe