Raskauteni on toinen ja vasta alussa (nyt on menossa 11. raskausviikko). Pissiongelmat alkoivat aivan raskauden alusta. Aluksi tuntui että suihku oli heikko ja viimeiset tipat piti oikein pinnistää pönttöön etteivät lirahda pöksyyn pöntöltä noustessa. Sitten aloin huomata että pissiä kuitenkin tuntuu lirahtavan pöksyynkin, ilmeisesti ihan päivän aikana. Suurimmat ongelmat ovat kuitenkin aina pöntöllä käydessä: joka kerta pitää olla todella huolellinen että viimeisetkin tipat tulevat tosiaan pönttöön tai paperiin etteivät valu reittä pitkin...
Tämä on todella harmillista. Osaisiko joku sanoa mistä voisi olla kyse? Liittyisikö vaiva raskauteen vai onko vaivan ja raskauden yhtäaikainen alkaminen vain sattumaa? Vosiko kyseessä olla jokin tulehdus (mitään kutinaa tai poikkeuksellista valkovuotoa tosin ei ole). Mitään vastaavaa vaivaa minulla ei ole ollut aiemmin, ei edes viime synnytyksen jälkeen (mistä onkin jo 2,5 vuotta aikaa). Olen vielä aika nuorikin (28v) ja olen aina ajatellut että virtsankarkailu on vain vanhempien naisten huoli...
Kysyn asiasta sitten kyllä neuvolastakin (vaikka kyseessä onkin aika nolo vaiva...), mutta neuvola on vasta ensi viikolla. Kiva kuulla jos jollakulla on vaikka omia kokemuksia!
Virtsankarkailuako?
3
464
Vastaukset
- on ongelmat
Itsellä juuri kuvailemasi kaltaista ongelmaa, (melkein samoilla viikoilla mennään, mulla 12. viikko).
Minulla on taaksepäin kallellaan oleva kohtu, joka ilmeisesti jotenkin painaa virtsarakkoa, ja viimeiset tipat ei meinaa ensin tulla, ja pöntöltä ylösnoustessa lirahtavat reisille.
Näillä viikoilla kohdun pitäisi kyllä suoristua ja ponnahtaa normaaliin asentoon sitä rakkoa painamasta. Toivon ainakin, että se loppuu siihen.- ap.
Itsellänikin on taaksepäin kallistunut kohtu joten ehkäpä siinä syy ikävään vaivaan! Kiitos tosiaan vastauksesta, hiukan huojensi oloa. Olen täällä jo kiivaasti koittanut jumpata kohdunpohjan lihaksia kun olen ajatellut että pissivaivaiseksi mummoksi en vielä suostu :) Noh, vitsi vitsinä. Hyviä vointeja sinulle!
- Tirla
Sama on ollu ongelma, ja täytyy kyllä sanoa, että ei se ainakaan yhtään näin loppua kohden oo helpottanut (rv 37)... Mitään tulehdusta ei oo todettu, enkä tiedä mistä johtuu.
Oon kyllä jumpannu, mutta eipä siitä oo ollu juurikaan apua. Toivottavasti menee ohi kun vauva on maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751