Valon uusi rakas!

bel

12

2098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näköinen...

...kuin arvelinkin. Tumma ja ok.

Mites se Villen ex-muija? Taisi mennä naimisiin jonkun vangin kanssa?

• mahdollisesti.

sukulaissielun. Ei noista toisten seurusteluista ota selvää. Ei käsitä. Ei. Onnea!

• sdghjkghsdklg

No voihan räkä, sinne meni taas mun mahixet! Kyllä mä vielä sen bongaan ittelleeni.

• poisongirl

onnee vaan eikö ville ollu jossain ulkomaisen lehden haastattelussa sanonukkin ettei voi kuvitella olevansa onnellinen vain yhden ihmisen kanssa lopun elämäänsä ehkä sinun vuorosi tulee vielä heh heh

• borje
        poisongirl kirjoitti:

onnee vaan eikö ville ollu jossain ulkomaisen lehden haastattelussa sanonukkin ettei voi kuvitella olevansa onnellinen vain yhden ihmisen kanssa lopun elämäänsä ehkä sinun vuorosi tulee vielä heh heh

;) :))))

• poisongirl

tämän päivän iltalehden sivuilla oli juttu jossa ville on saanut makeat naurut "tästä romansista ja kiistää edes koskaan tavanneensa tätä runoilijaa" joten ei kun bongailemaan pidän sulle peukkuja heh heh

• säilynyt

Tainnut joutua sitten lehdistön hampaisiin sekin. Mitä on tehnyt suututtaakseen lehdistön.

Miten lehdet voivat temmata tuulesta juttuja, jos Villeen on uskominen, ettei se ole kuullutkaan Nadine Winnebeckasta… mitä sitten vaikka olisi. Antaa seurustella ihan rauhassa vaan. Ei se suhteen kehittely Villelläkään varmaan ole kovin helppoa.

• miehille on kysyntää

Onnea, Ville, raittiuden tielle.

Kun nyt pääsisit vielä tupakista eroon. Askel kerrallaan. Ei se vaadi kuin päätöksen.

• näköinen

ei kylmän oloinen. Syvällinen. Olisi rauhoittvaa seuraa luulisin Itsellekin. Villekin on syvällinen, mutta ... ehkä se Avelon silti enemmän samanlainen. Vähän enemmän rock. Toisaalta laulajatar, kirjailija osaa asennoitua rennosti. Ooopperalaulaja. Kuinka monta oopperaa Ville mahtaa jaksaa ilman itsekidutusta? Kaikella on sopiva määrä.

• näyttää
        näköinen kirjoitti:

ei kylmän oloinen. Syvällinen. Olisi rauhoittvaa seuraa luulisin Itsellekin. Villekin on syvällinen, mutta ... ehkä se Avelon silti enemmän samanlainen. Vähän enemmän rock. Toisaalta laulajatar, kirjailija osaa asennoitua rennosti. Ooopperalaulaja. Kuinka monta oopperaa Ville mahtaa jaksaa ilman itsekidutusta? Kaikella on sopiva määrä.

sivistyneeltä. Ville ihan varmasti on ok, mutta suomalainen luultavast, joka päästelee taiteellisia höyryjä. Kyllä joku vähän enemmän nurina vois olla rento vaihtoehto.

• voi toimia
        näyttää kirjoitti:

sivistyneeltä. Ville ihan varmasti on ok, mutta suomalainen luultavast, joka päästelee taiteellisia höyryjä. Kyllä joku vähän enemmän nurina vois olla rento vaihtoehto.

että kumpikaan ei ala esittämään ja mukautumaan. Mutta arvostaa erilaisuutta.

• on?
        voi toimia kirjoitti:

että kumpikaan ei ala esittämään ja mukautumaan. Mutta arvostaa erilaisuutta.

heviukot ryyppää ja muutenkin elää kuin pellossa mahdollisesti ja toinen on päinvastoin. Luovuus ja vapaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2857
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      62
      2243
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2159
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1786
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      95
      1703
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1581
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1343
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1100
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      206
      1080
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe