Jokainen luulee tiensä oikeaksi, vaan Herra koettelee sydämet.
Sananl. 21:2
17
1117
Vastaukset
- !!!
lause JOKAISEN veeällän kodin seinään.
Vrt. "vain me olemme..." -HARHAOPPI.- vakas@M
Ei tuo pidä paikkaansa, kyllä ne muualta ne harhaopit löytyy;tokkiinsa totta on että V-ällässäkin opetetaan harhoja, mutta se onkin sitten jo toinen juttu....
- Rea
!!! näkee kovin selvästi roskia muiden silmissä, mutta ei omien silmiensä tilaa ensinkään.
Semmoista se on, kun on HARHANÄKÖINEN.
!!! nauttii muiden kiusaamisesta ja luulee olevansa jonkin sortin kristitty ja niin hyvä lajissaan, ettei tarvitse minkäänlaisia evästyksiä seinälleen. Muut ne niitä tarvitsevat, ei hän.
- Believer
Tuokin on kyllä niin lestaadiolaisten ulkoaopittua liturgiaa. Kukaan ei ole kiinnostunut teistä niin kauan kuin te ette päästä muita taivaaseen.
- !!!
yksikään vl ei päästä ketään taivaaseen eikä ole päästämättä ketään sinne.
- Voihan veeäl
!!! kirjoitti:
kuitenkin olevansa taivaspaikkojen jakajia.
- Rea
Arvon tarvitsi mainita vain yksi raamatunkohta Snl 21:2, joka uuden raamatunkäännöksen mukaan kuuluu: "Ihminen pitää oikeina kaikkia teitään, mutta Herra punnitsee sydämet", niin jollakin Believerillä on täysi höyry päällä, että "no huh huh!" hän päivittelee, mitä kaikkea kamalaa joku Arvo saa päähänsä siteeratakaan - kyllä on kamalia "liturgioita" Raamatussa. Mistään ei käy ilmi, että Arvo on vl, mutta "Believer" vain uskoo niin ja paheksuu.
- Vinkki
Rea kirjoitti:
Arvon tarvitsi mainita vain yksi raamatunkohta Snl 21:2, joka uuden raamatunkäännöksen mukaan kuuluu: "Ihminen pitää oikeina kaikkia teitään, mutta Herra punnitsee sydämet", niin jollakin Believerillä on täysi höyry päällä, että "no huh huh!" hän päivittelee, mitä kaikkea kamalaa joku Arvo saa päähänsä siteeratakaan - kyllä on kamalia "liturgioita" Raamatussa. Mistään ei käy ilmi, että Arvo on vl, mutta "Believer" vain uskoo niin ja paheksuu.
vähän korsettia. Pääsi punottaa huolestuttavasti.
- Jojo
Jotenkin tuo ei tunnu pitävän paikkaansa,tämä palstan suosio jo näyttää sen että kiinnostusta on,Jumala panee pahankin palvelemaan hyviä tarkoituksiaan!Eli mitä enemmän "mollataan" niin kiinnostus kasvaa.Täytyyhän tässä opissa olla "jotain" kun se vihastuttaa ja ihastuttaa!
- Jojo
!!! kirjoitti:
"Veit sanat suustani" eli siellä taivaan portilla ei ole sinä enkä minä vaan Isä Jumala.
- !!!
Jojo kirjoitti:
Jotenkin tuo ei tunnu pitävän paikkaansa,tämä palstan suosio jo näyttää sen että kiinnostusta on,Jumala panee pahankin palvelemaan hyviä tarkoituksiaan!Eli mitä enemmän "mollataan" niin kiinnostus kasvaa.Täytyyhän tässä opissa olla "jotain" kun se vihastuttaa ja ihastuttaa!
"Täytyyhän tässä opissa olla "jotain" kun se vihastuttaa ja ihastuttaa!"
vetää lukijoita palstalle kuin hunaja mehiläisiä. - vakas@M
!!! kirjoitti:
18. Mutta minä myös sanon sinulle: sinä ole Pietari, ja tämän kallion päälle tahdon minä rakentaa minun seurakuntani, ja helvetin portit ei pidä häntä voittaman.
19. Ja minä annan sinulle taivaan valtakunnan avaimet: ja mitä sinä maan päällä sidot, pitää sidotun oleman taivaissa, ja mitä sinä päästät maan päällä, sen pitää oleman päästetyn taivaissa. - eräs vl
!!! kirjoitti:
"Täytyyhän tässä opissa olla "jotain" kun se vihastuttaa ja ihastuttaa!"
vetää lukijoita palstalle kuin hunaja mehiläisiä.eikös se sanonta kuulu että "rakkaudesta se hevonenkin potkii"
eli mitä voimme päätellä...?:) - Rea
Vinkki kirjoitti:
vähän korsettia. Pääsi punottaa huolestuttavasti.
Kun ei näytä oikein järkikään juoksevan, niin ovat kyllä omat korsetit jo aika piukalla. Jos joku siteeraa Raamattua, niin siitä jo tulee "huh huh". Ja väittää olevansa uskovainen, "believer".
- Arvo
eräs vl kirjoitti:
eikös se sanonta kuulu että "rakkaudesta se hevonenkin potkii"
eli mitä voimme päätellä...?:)Minä kirjoitin itse tuon Believerin mielipiteen, pienenä vihjeenä erääseen edelliseen keskusteluun viitaten. Eipä ole Believer raivoissan vastannut hänen nimimerkkinsä väärinkäytöksestä!
- Jep
Arvo kirjoitti:
Minä kirjoitin itse tuon Believerin mielipiteen, pienenä vihjeenä erääseen edelliseen keskusteluun viitaten. Eipä ole Believer raivoissan vastannut hänen nimimerkkinsä väärinkäytöksestä!
vanhoillislestadiolaisuus suorastaan pursuaa.
- Arvo
Jep kirjoitti:
vanhoillislestadiolaisuus suorastaan pursuaa.
Kerran sinäkin seisot tulisilmäisen tuomarin edessä, kuten minä ja kaikki muut. Jos vastauksesi olisi asiallinen, voisi kanssasi keskustella, mutta ei. Huomaa, että internetissä nimimerkin varjossa uskallat puhua pelle-feikkaajista. En epäile, ettetkö kasvotustenkin uskaltaisi haukkua uskollisia pelleiksi.
Olenko tässä tuominnut sinut, kuinka? Vai sattuuko tuomio vain noista vaihtoehdoista: joka ei usko, se on jo tuomittu? Heti tuntuu että olet se 'joka', vai mitenkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744