Miten esim. viikonloppuna, kun kauris saa toteuttaa itseään vapaasti. Siis tarkoitan, että saa valvoa ja nukkua aivan niinkuin lystää.
Mä vastaan tietty ekana. Olen siis iltaihminen ja aamulla nukkuisin vaikka puolipäivään. Illalla hyvällä tuulella, aamulla niinkuin myrskyn merkki allakan syrjässä. No, ei kai. Mut siis jotain tonne suuntaan;) Joo, joskus voi mennä jopa puoli yhteentoista, hohhoijaa..siis sunnuntaiaamuna..
http://www.youtube.com/watch?v=41UIiEH53QY
Onko kauris ilta- vai aamuihminen?
10
1589
Vastaukset
- Kauris
-Ja tykkään nousta aamuisin 6-7 maissa.En viihdy
sänkyssäni pitempään.On saatava kahvikupillinen tai 2.Kaipaan myös raitista ilmaa,yön jälkeen.12-16.Aikoihin alkaa ramaista.on saatava ottaa 1-2t.UNET.Kesäöinä järvellä haluan valvoo 24.Onkia,
katsoa,auringon laskua,ja kalojen polskintaa.Kesä
mökkien saunanpiipuista kohoavaa,harmaata,savua.
Uida viileässä järvivedessä-Katsella aamuisin aur
ingon nousua,kun se hyväilee lämmöllään puita,kun linnut laulavat,saan nuotion syttymään,ja tuohi
rätisee ja tuli tarttuu puihin.Löhöän verkkokiikussa katselen taivaalle,Pääskyjen lentoa
lokkien sulavaa lentoa.aah..Paistettu makkara.keitetty nuotiokahvi,tuore pulla.-Niitä ei
voita mikään.
Siis olen nauteskelia,rauhaa rakastava,muutama kiva juttukaveri saisi olla.Satiinilakanoista en tiedä,en omista.Olen hirmu herkkä,tunteellinen,tu
nnollinen,mutta jos minulle vastataan ilkeästi
takaisin,olen pitkään surullinen,epäluuloinen,en
mielelläni tapaile enää tälläistä henkilöä enää.
Rapumiehet ovat kuuluneet hamaan nuoruuteeni,mutta onni ei ole potkaissut heidän kanssaan.Eroon ovat päätyneet,ja nytkin elän sinkkuna.Paitsi:minulla on "Raputyttö."ystäviäEnemmänkin kuin tytär-äiti suhde.Nyt siis iltapäivänokosille.zzz.... - kauriskääkkä
mutta nyt kun kello siirrettiin kesäaikaan, niin kyllä oli rankkaa aamulla tämän capricornuksen nousta ylös! Olen siis ollut niin väsyksissä tänään, että ei oo totta!
Kyllähän tähän tottuu ja onhan kesäajasta toki iloa, kun alkaa tuntua, että himassa oloaika pitenee valoisten "pidempien" iltojen myötä. Kesälomaakin kohtpuoliin saa ruveta vartomaan:) iltaimmeinen sitä ollaan...
On jännä, et illasta kuppais vaikka kuin myöhään ja aamul torkkuu painaa tuon tuost ja tuskailee ylösnousun kans. Mutta sit kun ylös pääsee virkkuu nopeesti ja aamu loistaa.
Vapaa päivänä voin nukkuu sinne yhteentoista ihan surutta ja nautin aamu vetkuttelusta sängyn pohjalla.... ja viel kun saa kahvit sänkyyn ;))- Tumma Kauris
Tämä kauris on ehdottomasti iltaihminen. Aivan mahtavaa kun ilma viilenee ja pimeys laskeutuu. Siinä on jotain mystistä ja kaunista.
En ole mikään kova nukkumaan. Kunnon yöunet on toki lähellä sydäntä, mutta viikonloppuisinkin herään viimeistään yhdeksän aikoihin. Kouluaamuina siinä seitsemän kieppeillä, riippuu päivän ohjelmasta. Mutta en siis ole koskaan ollut semmoinen myöhään nukkuja tai päiväunien harrastaja. Yöllä nukutaan, mutta muutenhan nukkuminen on ihan nössöjen puuhaa! - kaurisnainnen
Kyllä tykkään herätä aamulla aikasin ja jos sattuu menemään myöhempään ,niin tuntuu aina että päivä on jo pilalla :) Välillä itseäkin ihmetyttää mokoma vouhotus !
- ... on ....
.. nais ystäväni. Voin sanoa että "kauris" on ilta-ihminen, ei parane mennä vonkaamaan pillua aamusella ..... ;) Muutenkin tykkää pimeästä. Mutta muuten kauris nainen on varsin ihana ja luotettava tämä on vain yhden vesimies-miehen kommentti.
Kertokaahan muut Kauris-nainen ja Vesimies-mies miten teillä menee?. - kaurisWoman
... on .... kirjoitti:
.. nais ystäväni. Voin sanoa että "kauris" on ilta-ihminen, ei parane mennä vonkaamaan pillua aamusella ..... ;) Muutenkin tykkää pimeästä. Mutta muuten kauris nainen on varsin ihana ja luotettava tämä on vain yhden vesimies-miehen kommentti.
Kertokaahan muut Kauris-nainen ja Vesimies-mies miten teillä menee?.vonkaamaan ja puhumaan rivoja! Tällä palstalla on sentään jonkinlainen taso!
- kaurisnauris
Aikaero sitten kyllä saa kaikki sekaisin. Kerran pitkällä lennolla tämä soi korvissa. Sen matkan jälkeen nukuin 14 tuntia yhtä soittoa.
http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo
- kaurisneito
ilta ihminen. Aamuheräämiset on aina niin tuskaa:/ Tosa pimeimpänä aikana tuntui että olis voinut nukkua iltäpäivään asti ja joskus pidempäänkin.. Näin keväisin ja kesäisin herää onneksi automaattisesti aikasemmin. Juu ja mun yksi tyttökaveri on kans kauris ja sekin on ilta ihminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739