Onko kauris ilta- vai aamuihminen?

The kauriinsarvi

Miten esim. viikonloppuna, kun kauris saa toteuttaa itseään vapaasti. Siis tarkoitan, että saa valvoa ja nukkua aivan niinkuin lystää.

Mä vastaan tietty ekana. Olen siis iltaihminen ja aamulla nukkuisin vaikka puolipäivään. Illalla hyvällä tuulella, aamulla niinkuin myrskyn merkki allakan syrjässä. No, ei kai. Mut siis jotain tonne suuntaan;) Joo, joskus voi mennä jopa puoli yhteentoista, hohhoijaa..siis sunnuntaiaamuna..

http://www.youtube.com/watch?v=41UIiEH53QY

10

1549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris

      -Ja tykkään nousta aamuisin 6-7 maissa.En viihdy
      sänkyssäni pitempään.On saatava kahvikupillinen tai 2.Kaipaan myös raitista ilmaa,yön jälkeen.12-16.Aikoihin alkaa ramaista.on saatava ottaa 1-2t.UNET.Kesäöinä järvellä haluan valvoo 24.Onkia,
      katsoa,auringon laskua,ja kalojen polskintaa.Kesä
      mökkien saunanpiipuista kohoavaa,harmaata,savua.
      Uida viileässä järvivedessä-Katsella aamuisin aur
      ingon nousua,kun se hyväilee lämmöllään puita,kun linnut laulavat,saan nuotion syttymään,ja tuohi
      rätisee ja tuli tarttuu puihin.Löhöän verkkokiikussa katselen taivaalle,Pääskyjen lentoa
      lokkien sulavaa lentoa.aah..Paistettu makkara.keitetty nuotiokahvi,tuore pulla.-Niitä ei
      voita mikään.
      Siis olen nauteskelia,rauhaa rakastava,muutama kiva juttukaveri saisi olla.Satiinilakanoista en tiedä,en omista.Olen hirmu herkkä,tunteellinen,tu
      nnollinen,mutta jos minulle vastataan ilkeästi
      takaisin,olen pitkään surullinen,epäluuloinen,en
      mielelläni tapaile enää tälläistä henkilöä enää.
      Rapumiehet ovat kuuluneet hamaan nuoruuteeni,mutta onni ei ole potkaissut heidän kanssaan.Eroon ovat päätyneet,ja nytkin elän sinkkuna.Paitsi:minulla on "Raputyttö."ystäviäEnemmänkin kuin tytär-äiti suhde.Nyt siis iltapäivänokosille.zzz....

    • kauriskääkkä

      mutta nyt kun kello siirrettiin kesäaikaan, niin kyllä oli rankkaa aamulla tämän capricornuksen nousta ylös! Olen siis ollut niin väsyksissä tänään, että ei oo totta!

      Kyllähän tähän tottuu ja onhan kesäajasta toki iloa, kun alkaa tuntua, että himassa oloaika pitenee valoisten "pidempien" iltojen myötä. Kesälomaakin kohtpuoliin saa ruveta vartomaan:)

    • iltaimmeinen sitä ollaan...
      On jännä, et illasta kuppais vaikka kuin myöhään ja aamul torkkuu painaa tuon tuost ja tuskailee ylösnousun kans. Mutta sit kun ylös pääsee virkkuu nopeesti ja aamu loistaa.
      Vapaa päivänä voin nukkuu sinne yhteentoista ihan surutta ja nautin aamu vetkuttelusta sängyn pohjalla.... ja viel kun saa kahvit sänkyyn ;))

    • Tumma Kauris

      Tämä kauris on ehdottomasti iltaihminen. Aivan mahtavaa kun ilma viilenee ja pimeys laskeutuu. Siinä on jotain mystistä ja kaunista.

      En ole mikään kova nukkumaan. Kunnon yöunet on toki lähellä sydäntä, mutta viikonloppuisinkin herään viimeistään yhdeksän aikoihin. Kouluaamuina siinä seitsemän kieppeillä, riippuu päivän ohjelmasta. Mutta en siis ole koskaan ollut semmoinen myöhään nukkuja tai päiväunien harrastaja. Yöllä nukutaan, mutta muutenhan nukkuminen on ihan nössöjen puuhaa!

    • kaurisnainnen

      Kyllä tykkään herätä aamulla aikasin ja jos sattuu menemään myöhempään ,niin tuntuu aina että päivä on jo pilalla :) Välillä itseäkin ihmetyttää mokoma vouhotus !

      • ... on ....

        .. nais ystäväni. Voin sanoa että "kauris" on ilta-ihminen, ei parane mennä vonkaamaan pillua aamusella ..... ;) Muutenkin tykkää pimeästä. Mutta muuten kauris nainen on varsin ihana ja luotettava tämä on vain yhden vesimies-miehen kommentti.
        Kertokaahan muut Kauris-nainen ja Vesimies-mies miten teillä menee?.


      • kaurisWoman
        ... on .... kirjoitti:

        .. nais ystäväni. Voin sanoa että "kauris" on ilta-ihminen, ei parane mennä vonkaamaan pillua aamusella ..... ;) Muutenkin tykkää pimeästä. Mutta muuten kauris nainen on varsin ihana ja luotettava tämä on vain yhden vesimies-miehen kommentti.
        Kertokaahan muut Kauris-nainen ja Vesimies-mies miten teillä menee?.

        vonkaamaan ja puhumaan rivoja! Tällä palstalla on sentään jonkinlainen taso!


      • kaurisnauris

    • kaurisneito

      ilta ihminen. Aamuheräämiset on aina niin tuskaa:/ Tosa pimeimpänä aikana tuntui että olis voinut nukkua iltäpäivään asti ja joskus pidempäänkin.. Näin keväisin ja kesäisin herää onneksi automaattisesti aikasemmin. Juu ja mun yksi tyttökaveri on kans kauris ja sekin on ilta ihminen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe