onko tupakka saman hintaista joka kaupassa? tai siis että saako eri kaupat pitää niillä eri hintoja? erityisesti tahtoisin tietää kokemuksianne marlboron menthol askista, jossa 20 tupakkaa. eräässä citymarketissa hinta 4,40e, miten muualla? muut merkit käyvät myös. olen todella kiitollinen jos joku viitsii vastata. kokemuksia saa kertoa mistä merkistä tahansa!
hinta?
5
2598
Vastaukset
- fiatjeps
samat hinnat ne on kaikkialla poisluettuna kaksi poikkeustapausta:
1) jos tupakan hinta on juuri noussut ja joissain kaupoissa on uudempaa erää niin 4.40 on esim belmont marlboro jne mutta joistain kaupoista voi saada vielä hintaan 4.30 joka oli vanha hinta jos niillä on siellä vanhaa erää jäljellä
tämä riippuu askiin painetusta hinnasta siis
2) jos kauppaliike päättää lopettaa jonkun tupakan valikoimastaan niin loput ulosmyydään halvemmalla, syytä tähän en tiedä, esim tässä syksyllä eräs pikkukauppa lopetti sinipunaisen l&m:n myynnin ja se ulosmyytiin 2€ aski vaikka askin kyljessä oli sekä 3.70 että 3.80 hintoja (hinta oli silloinkin noussut) - Anonyymi
Jessus että on aikanaan ollu halpaa kessuu
- Anonyymi
Ja silloin se tuntui kalliilta! 5 euroa oli iso raha.
- Anonyymi
Mutta duunarin tuntipalkkakin oli pieni.
- Anonyymi
Älä muuta sano...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818