onko tupakka saman hintaista joka kaupassa? tai siis että saako eri kaupat pitää niillä eri hintoja? erityisesti tahtoisin tietää kokemuksianne marlboron menthol askista, jossa 20 tupakkaa. eräässä citymarketissa hinta 4,40e, miten muualla? muut merkit käyvät myös. olen todella kiitollinen jos joku viitsii vastata. kokemuksia saa kertoa mistä merkistä tahansa!
hinta?
5
3528
Vastaukset
- fiatjeps
samat hinnat ne on kaikkialla poisluettuna kaksi poikkeustapausta:
1) jos tupakan hinta on juuri noussut ja joissain kaupoissa on uudempaa erää niin 4.40 on esim belmont marlboro jne mutta joistain kaupoista voi saada vielä hintaan 4.30 joka oli vanha hinta jos niillä on siellä vanhaa erää jäljellä
tämä riippuu askiin painetusta hinnasta siis
2) jos kauppaliike päättää lopettaa jonkun tupakan valikoimastaan niin loput ulosmyydään halvemmalla, syytä tähän en tiedä, esim tässä syksyllä eräs pikkukauppa lopetti sinipunaisen l&m:n myynnin ja se ulosmyytiin 2€ aski vaikka askin kyljessä oli sekä 3.70 että 3.80 hintoja (hinta oli silloinkin noussut) - Anonyymi
Jessus että on aikanaan ollu halpaa kessuu
- Anonyymi
Ja silloin se tuntui kalliilta! 5 euroa oli iso raha.
- Anonyymi
Mutta duunarin tuntipalkkakin oli pieni.
- Anonyymi
Älä muuta sano...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1413183EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22793