Aiva ihana vaakatyttö. Syntynyt 25.9. ja on niin kiltti ja juttelee mukavia. Ongelma on se, että en tahdo millään ymmärtää mitä hän tarkoittaa. Joudun mietttimään uudestaan ja uudestaan hänen sanojaan. Mulla ei ole tuttuja vaakoja. Muuttuuko vaaka sitten myemmin? Miten lähestyisin häntä oikealla tavalla?
tapasin vaakatytön
7
1089
Vastaukset
- Me vaa'at
ollaan niin taitavia suustamme ja tottakai oletetaan vastapuolen tajuavan kaiken ilman selittelyjä.
Ja vaakahan pyrkii tasapainoon, kaikessa ja koko ajan, mikä voi antaa kaikkea muuta kuin tasapainoisen kuvan.- neitsytp.
Miten niin pyrkii tasapainoon? Onko sitten vaaka aina vinossa? Kun vaaka on aina rauhallinen ja liikka joskus tai ei oikeastaan. söpö tyttö en tunne muita vaakoja. Olen vasta 12 v.
- Me vaa'at
ollaan niin taitavia suustamme ja tottakai oletetaan vastapuolen tajuavan kaiken ilman selittelyjä.
Ja vaakahan pyrkii tasapainoon, kaikessa ja koko ajan, mikä voi antaa kaikkea muuta kuin tasapainoisen kuvan. - ikä?
Minkäsikäinen tämä vaakatyttö on?
- neitsytpoika
se on jo 13
- vaakapoika
neitsytpoika kirjoitti:
se on jo 13
Vayh mikä ikä! Pidä kii ja lujaa. Vie se näytille kotiisi, mutta katso isäsi perään.
- eronnut vaaka
===== "Vaakanaisten ja Vaakamiesten kanssa seurustellessa pitää olla varovainen, varsinkin suhteen alussa. Vaakanaiset haluavat palvella uutta kumppaniaan, ja ovat valmiita tekemään kaiken toisen puolesta. Jos Vaa’an antaa palvella, hän jossain vaiheessa turhautuu, ja lähtee etsimään uutta kohdetta. Vaakanainen luulee olevansa diplomaatti, mutta harvoin sitä on."======
Ota tästä vaarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982