tapasin vaakatytön

neitsytpoika

Aiva ihana vaakatyttö. Syntynyt 25.9. ja on niin kiltti ja juttelee mukavia. Ongelma on se, että en tahdo millään ymmärtää mitä hän tarkoittaa. Joudun mietttimään uudestaan ja uudestaan hänen sanojaan. Mulla ei ole tuttuja vaakoja. Muuttuuko vaaka sitten myemmin? Miten lähestyisin häntä oikealla tavalla?

7

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me vaa'at

ollaan niin taitavia suustamme ja tottakai oletetaan vastapuolen tajuavan kaiken ilman selittelyjä.
      Ja vaakahan pyrkii tasapainoon, kaikessa ja koko ajan, mikä voi antaa kaikkea muuta kuin tasapainoisen kuvan.

• neitsytp.

Miten niin pyrkii tasapainoon? Onko sitten vaaka aina vinossa? Kun vaaka on aina rauhallinen ja liikka joskus tai ei oikeastaan. söpö tyttö en tunne muita vaakoja. Olen vasta 12 v.

• Me vaa'at

ollaan niin taitavia suustamme ja tottakai oletetaan vastapuolen tajuavan kaiken ilman selittelyjä.
      Ja vaakahan pyrkii tasapainoon, kaikessa ja koko ajan, mikä voi antaa kaikkea muuta kuin tasapainoisen kuvan.

• ikä?

Minkäsikäinen tämä vaakatyttö on?

• neitsytpoika

se on jo 13

• vaakapoika
        neitsytpoika kirjoitti:

se on jo 13

Vayh mikä ikä! Pidä kii ja lujaa. Vie se näytille kotiisi, mutta katso isäsi perään.

• eronnut vaaka

===== "Vaakanaisten ja Vaakamiesten kanssa seurustellessa pitää olla varovainen, varsinkin suhteen alussa. Vaakanaiset haluavat palvella uutta kumppaniaan, ja ovat valmiita tekemään kaiken toisen puolesta. Jos Vaa’an antaa palvella, hän jossain vaiheessa turhautuu, ja lähtee etsimään uutta kohdetta. Vaakanainen luulee olevansa diplomaatti, mutta harvoin sitä on."======

Ota tästä vaarin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4141
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2293
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      139
      1828
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1184
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      102
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe