Cipralexia kauan syöneet!

Hei olen itse kyseisiä pillereitä nyt popsinut 3kk 10mg annostuksella.
Paniikki on pysynyt poissa kyllä. Mutta jotain kummallista on tapahtunut viimesen kuukauden sisään, en tiedä mitä.
Olen aivan ylienerginen vaikka tekisin mitä, kokoajan tuntuu että täytyisi jotain tehdä lisää. Mikä minulle sohvaperunalle on hyvin hyvin ihmeellistä, olenkin aloittanut lenkkeilyn ja uinnin.(paino on tippunut olenkin siitä erittäin iloinen :) ) Tuntuu että en noihinkaan saa kulutettua kaikkea energiaani, sitten häsään kotona kokoajan kaappieni kimpussa, liedestä kohta lähtee pinta veks kun sitä on harjattu, laminaatit kuluu kohta pois.. ääässhhh.. välillä on parempi en ole niin energinen mutta kuitenkin pahimpina päivinäni hypyn melkein seinille jos en pääse jotain tekemään, koskaan aikaisemmin ei ole tämmäistö ollut.

Onkohan tämä keväästä johtuvaa (ei kyllä ennen ole ollut) vai cipralex lääkeestä? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
1418
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Itse nyt 2 vko syönyt cipralexia ja kauhee levottomuus päivisin. jalat vispaa istuessakin =P Pari vuotta sitten söin kyseistä lääkettä puoli vuotta ja meni itsellänikin välillä ylipirteyden ja hypomanian puolelle. Muistaakseni laskin hitusen annosta silloin ja auttoi. Nyt katselen tässä pari viikkoa loppuuko levottomuus lääkkeeseen totuttua vai laskenko takas viiteen milligrammaan. nyt on 10 mg käytössä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


SalamaSatu kirjoitti:

Hei olen itse kyseisiä pillereitä nyt popsinut 3kk 10mg annostuksella.
Paniikki on pysynyt poissa kyllä. Mutta jotain kummallista on tapahtunut viimesen kuukauden sisään, en tiedä mitä.
Olen aivan ylienerginen vaikka tekisin mitä, kokoajan tuntuu että täytyisi jotain tehdä lisää. Mikä minulle sohvaperunalle on hyvin hyvin ihmeellistä, olenkin aloittanut lenkkeilyn ja uinnin.(paino on tippunut olenkin siitä erittäin iloinen :) ) Tuntuu että en noihinkaan saa kulutettua kaikkea energiaani, sitten häsään kotona kokoajan kaappieni kimpussa, liedestä kohta lähtee pinta veks kun sitä on harjattu, laminaatit kuluu kohta pois.. ääässhhh.. välillä on parempi en ole niin energinen mutta kuitenkin pahimpina päivinäni hypyn melkein seinille jos en pääse jotain tekemään, koskaan aikaisemmin ei ole tämmäistö ollut.

Onkohan tämä keväästä johtuvaa (ei kyllä ennen ole ollut) vai cipralex lääkeestä? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu