Jos jollakin on tietoa mistä löytyisi sähkökaavio RD 500 LC moottoriin ( V4 2-T vesijäähdytetty)ottaisin tiedon mieluusti vastaan, kiitos etukäteen.
Yamaha RD 500 LC sähköt
12
1294
Vastaukset
- Vdue
laitappa mailiosoitetta niin otan yhteyttä
- jonne39
hei vielkö sulla on tuo 500 rd ja oisitko kiinnostunut myymään sitä?
- Nimetön
ei myynnissä
- Maxi94
Terve!
Paljonko olisit valmis köyhtymään -85 RD 500:sta? Ajettu apaut 35000km. Väri mustapuna. Alkuperänen väri. Takakatteessa halkeama. Alakatteen kiinnityskohdat rikki. Soiva peli!
Seppo - Rd
Maxi94 kirjoitti:
Terve!
Paljonko olisit valmis köyhtymään -85 RD 500:sta? Ajettu apaut 35000km. Väri mustapuna. Alkuperänen väri. Takakatteessa halkeama. Alakatteen kiinnityskohdat rikki. Soiva peli!
SeppoEtsin laturin käämejä eli staattoria. Ei sattuis olemaan?
- Rd
Maxi94 kirjoitti:
Terve!
SeppoEi sattuis olemaan Rd:n staattoria eli laturin käämejä?
p.044-954 462 8
- Rd
Etsin RD Jammun laturin käämejä eli staattoria. Ei sattus olemaan?
Voin ehkä katsoa sun pyörään kytkennät ja muuta. - Samppamiess
Vieläks näit pyörii on jossai ja paljon saa pulittaa?
- RD
Minulla olisi, staattorin käämeja ja yksi huippukuntoinen RD 500
- nami nami
Perhanan hieno laite, kuten Suzukin RGV 500... pitäis joskus hankkia tollanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662169
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152156- 1091642
- 1301576
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 871125
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832