Soittimessa ei ole mitään mallimerkintää, eli on niitä isoja alkuperäis soittimia.
Värkki on varustettu radiolla ja kasettisoittimella.
Miten ko. laitteen saa irti? Ympärillä ei näy mitään peitelevyjä eikä ruuveja, eikä myöskään irroitustyökaluille sopivia koloja.
Haluaisin liittää laitteeseen cd-makasiinin tai jos pakko, vaihtaisin tilalle cd-soittimen.
Jos sulla on tietoa em. operaatiosta, niin jakaisitko ystävällisesti tietosi meikäläisen kanssa.
TRANS SPORTIN SOITIN
2
286
Vastaukset
- Pontiac TP -94
Minkävuotisesta TP:stä on kysymys - voin jakaa kokemuksiani vanhemman mallisarja Pontiac Trans Sport/Chevy Lumina APV/Olds Silhouette radion irroitusoperatzioonista - se on todellakin operaatio, ei ihan puolen tunnin juttu :( - mutta noiden uudempien Chevyjen vastaavasta toimenpiteestä ei ole tietoa.
Omassa autossani on JVC:n pakkavaihtaja asennettu alkuperäisen radion perään. Radio on merkiltään AC Delco.- JTM
Malli mulla myös -94. Soittimessa ei tosiaan mitään mallimerkintää, mutta kuvailen sitä hieman.
-"näyttö" vasemmalla ylhäällä.
-kasettipesä oikealla alhaalla.
-volumesäätö vasemmalla alhaalla(nuolet ylös sekä alas.
-fader, bal., yms oikealla ylhäällä.
Jos vaikutti samalta, niin miten saan soittimen irti jotta voin sovitella pakkavaihtajaa.
Pakkavaihtajan merkki Abico, jossa pyöreä liitin jonka sisällä x- määrä nastoja. (en muista määrää, eikä satu just olemaan lähistöllä)
t. jtm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495828Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella354243Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492741- 312554
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322498- 162408
- 432065
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025