Onko unipussikokemuksia? Millainen pussi? Merkki? Hinta? Nukkuuko vauva paremmin?
Unipussikokemuksia
7
440
Vastaukset
- tytöllä
yölliseen levottomuuteen.Vauvalla turvallisempi olo, kantsii kokeilla:) Vauva pysyy myös lämpimänä, kun potkii usein peiton pois. Oikea hinta tais olla siinä n. 40euroo(en muista tarkkaan). Ostin alesta puoleen hintaan, melkosen kallis on tuo normaalihinta.
- Kaupoissa onko erilaisia?
Onko eri pusseilla paljon eroja? Materiaali jne? Kuinkas merkki? Kuka tekee? Kuka myy?
- .:)
Kaupoissa onko erilaisia? kirjoitti:
Onko eri pusseilla paljon eroja? Materiaali jne? Kuinkas merkki? Kuka tekee? Kuka myy?
meillä unipussi on ollut käytössä hieman alle kolmikuisesta lähtien, sitä ennen kapaloitiin. mä oon ainkin pitänyt hyvänä, lämmin olo, helpompi käsitellä vauvaa kun esim. nostaa sänkyyn, eroa yö- ja päiväunilla jne. en osaa verrata kun ei ole muita lapsia ja tämä ainoa on käyttänyt unipussia siis lähes alusta lähtien. nukkuu yöllä hyvin jokatapauksessa. on varmaan lähes ihan sama mitä materiaali pussi on, tai no, mä ostin villaisen pussin koska vauva on kova hikoamaan ja villa tunnetusti hengittää. materiaalivalikoimaa varmasti on! varmaan sama mistä sen ostat kun ei noissa suuria eroja ole, netti on piukassa kauppoja, siitä vain googletat. hinnatkin pyörii samoissa. kokeile myös huuto.net ja keltainen pörssi, taatusti löydät käyetyn halvempaan hintaan .
- Sisely
meillä on alusta alkaen käytetty bambusilkkistä unipussia, nyt käytössä jo toinen, suurempi (itse tein, tilasin kaavat ja kankaan myllymuksuilta kun niillä oli jokin kampanja käsityölehdessä)
unipusseja myydään useissa lastemtarvikeliikkeissä ja ainakin myllymuksuilla ja kestovaippakaupalla on omansa. surffaa ja vertaa hintoja, materiaaleja on varmasti yhtä monta kuin on valmistajaakin.
itse ajattelisin juuri bambun, silkin, villan tai jonkin vastaavan lämpöä säätelevän kankaan toimivan parhaiten. bambusilkki on ihanan pehmeää, eikä varmasti ole kesälläkään liian lämmin.- Sisely
vauva nukkuu paremmin, huomasin kun otettiin käyttöön ja myöhemmin kun pussi on ollut pesussa on yökin ollut levottomampi. suosittelen!
- Äiti minäkin
Minkä ikäiseksi vauvaa voi unipussissa pitää? Onkohan liian myöhäistä kokeilla unipussia meidän 6kk:n ikäiselle yösählääjälle?
- Sisely
ei ole myöhäistä, munkin poikanen on kohta 6kk.
kaksi- kolmevuotiaallakin oon kuullut käytettävän, niin isoihin en ole suomessa törmännyt, saksassa kyllä.
kokeile ihmeessä, rauhoitti ainakin meidän perheen yöt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760