EI NAISPAPPEJA !!

Raamatullista

Nainen vaietkoon seurakunnassa,sanoo Pyhä kirja ! Samoin,kuin että kirkkovaltuustoon ei voi kuulua naisia,se ei ole raamatullista. Ja jokaisen siellä olevan on oltava uskovainen. Kristitty ja uskovainen,on ihan eri asia !!
Ja tämä ei nyt ole sitten naisten aliarvioimista ! Olen itsekkin nainen isolla N:llä. Nainen voi kyllä olla Sanan eteenpäinviejä,eli evankelista. Mutta ei toimia kirkon johtotehtävissä. Samoin se on kotona,mies on perheen pää ! Mutta miehen pitää olla uskovainen ja kohdella naista,niinkuin heikompaa astiaa kohdellaan.Rakkaudella ja hyvällä opetuksella.

10

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois

eduskunnasta,sekä kaikista missä tarvitaan maalaisjärkeä, ennenkaikkea äänestäminen heiltä kiellettävä kaikissa vaaleissa

• nainen isolla

ännällä, kun et luota omaan päähäsi. ihmisten väliset suhteet voivat perustua vain täydelliseen tasavertaisuuteen.

älä sekoita uskovaisuutta omiin alemmuudentunteisiisi, ja yritä löytää jostain oma pääsi, jonka olet oikein uskon avulla hukannut !

• siellä on vastaukset!

Eihän näitä asioita voikkaan ymmärtää uskomaton ihminen, Mutta enemmin tulee totella Jumalaa,kuin ihmisiä! En ole alistettu,olen onnellinen ja elämä on hyvää ja täyteläistä. Perhe voi hyvin,ei ole uskottomuutta,ei alkoholin mukanaan tuomia ongelmia,olemme pieneenkin tyytyväisiä. Jos näin löytää onnen,Jumalaa tottelemalla,mitä väärää siinä on ? Ihmisen itsekkyys se aiheuttaa ongelmat. Minulla on täysi vapaus tehdä mitä haluan,mutta en tahdo tehdä jotain sellaista,mistä Jumala ei pidä. Ja Jumala ei pidä sellaisesta,joka aiheuttaa ihmiselle ongelmia. Jokainenhan haluaisi olla onnellinen. Se on vaan ihme kirja :)

• taatusti on
        siellä on vastaukset! kirjoitti:

Eihän näitä asioita voikkaan ymmärtää uskomaton ihminen, Mutta enemmin tulee totella Jumalaa,kuin ihmisiä! En ole alistettu,olen onnellinen ja elämä on hyvää ja täyteläistä. Perhe voi hyvin,ei ole uskottomuutta,ei alkoholin mukanaan tuomia ongelmia,olemme pieneenkin tyytyväisiä. Jos näin löytää onnen,Jumalaa tottelemalla,mitä väärää siinä on ? Ihmisen itsekkyys se aiheuttaa ongelmat. Minulla on täysi vapaus tehdä mitä haluan,mutta en tahdo tehdä jotain sellaista,mistä Jumala ei pidä. Ja Jumala ei pidä sellaisesta,joka aiheuttaa ihmiselle ongelmia. Jokainenhan haluaisi olla onnellinen. Se on vaan ihme kirja :)

kun sitä lukkee,sieltä löytää tottuuden ja tottuus on tekevä vappaaksi,sannoo se kirja.
        kannattaa muuten lukasta,ei tee kellekkään pahitteeksi.kaikki maaliman pahhuus tullee ihimisestä,kun ollaan itsekkäitä,jumalattomia,ahneita,kieroja jne. iliman sellasia ilimiöitä,mualima olis parempi paikka ellää.ei se Jumala pahhaa tarkota niillä säännöillään,hyvvää vaan.

• olevasi ainoa
        siellä on vastaukset! kirjoitti:

joka on lukenut Raamattunsa! Olen kyllä jo tämän kirjeenvaihdon perusteella sitä mieltä, ettei sinusta olisikaan johtotehtäviin, mutta muista naisista on, ja myös he ovat onnellisia , kukoistavia , alkoholittomia , ruskettuneita ja hyvin tienaavia kaiken muun onnen lisäksi.

• "raamatulliset"

naiset ovat juuri niitä Paavalin kuvaamia kaikenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja, jotka puhuvat läpiä päähänsä . vaatisivat puolilukutaidottomat samantien orjuutta takaisin, sekin on "raamatullista" ja taatusti paavalilaista.

• uskot

mennyttä aikaa,vattuset perustaneet jo uuden lahkon

• tekijä vaikuttaa

pirunmoiselta komentooralta, joka on varmaan ukkosa komentanu perheen pääksi vastoin tämän tahtoa hahahhhaaaaaa.....

• Ai jaaah

Missä sanotaan, että "miehen pitää olla uskovainen"
        Kukaan ei voi pakottaa ketään olemaan uskovainen.
        Usko on lahja - ei sinustakaan tule apinaa vain uskomalla. Pikkuisen jäitä hattuun, kaikki kun ei ole valettu samaan muottiin ja anna jokaisen ottaa usko vastaan lahjana. Jos ihminen sitä itse haluaa.

• Raamattua nuin sanotaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe