... menkat alkoivat jo kp 26 tässä kierrossa. Normaalisti kiertoni on 27-29. Inssistä kerroinkin tuossa pari viikkoa sitten, toimenpiteelle oli hyvä ajoitus (juuri ennen munasolun irtoamista), hyvät siittiöt (jopa 37 milj./ml). Toiveet olivat korkealla ja itku meinasi päästä menkkojen alettua. Meillähän on perheessä jo inseminaatiolla alkunsa saanut tytär (iältään nyt 1v4kk). Mutta näin tällä kertaa. Uutta inssiyritystä ehkä parin kuukauden päästä, seuraava ovishetki menee reissussa emmekä siksi pääse inssiin. Tsemppejä ja kovasti plussaonnea muille hoidoissa oleville!!!!
Ei onnistunut inssi
Kuumeilija
2
301
Vastaukset
- iia-
Monellako inssi yrityksellä teille tärppäsi, että teidän tyttö sai alkuunsa??
- Kuumeilija
heti ensimmäisellä yrityksellä, vaikka olin varautunut useampaan yritykseen ja niihin pettymyksiin... Mutta hienosti näin ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251