Onko vieroitusoireita

Elisama

Onko vieroitusoireita ilmennyt minkä verran kun ei ole nettiin päässyt.
Minä olen juonut hermostuksissani monta litraa piimää ja lisäksi syönyt viisi kiloa makkaraa.
Niin tietysti muun ruuan lisäksi;;)))
No mitäs te olette touhunneet viime aikoina.
Onko ollut kenellä hoitoja ja miten muu terveys.
Minultakin kiskaisivat taas muutaman näytepalan.
Eipä muuten isompaa kuin kiirettä pitää.
Ilta meni yhdessä isossa palaverissa ja nyt huomenna on luentoja. Onneksi olen valmistautunut jo etukäteen.
Koko kevät on yhtä luentosarjaa.
Minulla on tapana valmistautua sellaisiin hyvin perusteellisesti myös mahdollisiin kysymyksiin aiheista.

8

937

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luennoit-

voisin tulla vaikka kyselemään?Eikö ole vatsa sekaisin noista "vieriutusoireista?"

• Elisama

Eri aiheita, mutta kaikki liittyy jollain tavoin ihmiseen.
        Joo on vieroitusoireet sekoittaneet niin vatsan kuin pään.
        No jos nyt pääsisi taas tasapainoon;;))

• töistä talvilomalla. Et huomannut kertoa, minkämerkkistä piimää joit ja minkä nimistä makkaraa piilotit....
      Eikös teilläpäin satanut lunta, että on mukamas kaikkea muuta luentoa ehtinyt valmistelemaan.

• postuumi

kun en edes tiennyt mitään katkoksesta. Töissä kiireitä ja kun hiiren häntää heiluttaa työpäivän, ei enää jaksa eikä ehdi konetta kotosalla avata.

Kiva kuulla että Ira olet päässyt lymfaan, onko ollut apua? Mulla on neljä kertaa takana ja hoitopäivän käsi on notkea mutta seuraavana aamuna taas sama limppu. Voi kuulemma olla ettei ikinä nesteet häivy tai jos häipyy niin voi turvota uudelleen. Siihen on vain totuttava. Nyt olen oppinut kuitenkin varomaan liikaa riuhtomista ja särky on jäänyt suurimmaksi osaksi pois. Haa, muuttakaa vain meille villakoirat asumaan, tämä mummo ei imuroi :)

• Ira¤

5 lymfaa takana,käsi vähän parempi,mutta reisistä nilkkoihin turvotusta ja kipua.Kävin jo tervarissa näyttämässä ulkomaalainen lääkäri sanoi jottei hän turvotusta näe.Eipä mieli toista kertaa mennä tee.
        Fysioterapeutti sanoi myön jotta voi olla lopunelämää turvotusta,ja toisille voi auttaa.
        Samoin olen huomannut jotta imuroidessa käsi turpoaa
        ja leipoessa.
        No auringon säteitä saa sentään nauttia,nyt kun
        se vihdoinkin näkyy.
        Aurinkoista viikonloppua kaikille:)

• joillekkin käy niin
        Ira¤ kirjoitti:

5 lymfaa takana,käsi vähän parempi,mutta reisistä nilkkoihin turvotusta ja kipua.Kävin jo tervarissa näyttämässä ulkomaalainen lääkäri sanoi jottei hän turvotusta näe.Eipä mieli toista kertaa mennä tee.
        Fysioterapeutti sanoi myön jotta voi olla lopunelämää turvotusta,ja toisille voi auttaa.
        Samoin olen huomannut jotta imuroidessa käsi turpoaa
        ja leipoessa.
        No auringon säteitä saa sentään nauttia,nyt kun
        se vihdoinkin näkyy.
        Aurinkoista viikonloppua kaikille:)

että vuosi - pari turvottaa ja sitten loppuu kuin seinään.

Näin minulla ja tunnen erään iäkkämmän poitilaan suvussani,jolle kävin samoin.

Joskus ne nesteet löytää uudet reitit myöhempään,joskus aiemmin ja voipi tietty olla,että vaivaa vuosiakin.

Jaksamista ja toivoa paremmasta sinulle ira¤!

Totta kai kaikille muillekkin syövän jälkeen jossain määrin vammautuneille toivoa paremmasta huomisesta!

Mutta hengissä olemme vaikkakaan emme ihan täysin ennallamme:-)

• Elisama

No nyt sinusta sitten tuli "koirafarmari" (villakoiria) joten ala miettiä Kennelnimeä.
        Miten olisi Postuumin Pörröt.

• Ira¤
        joillekkin käy niin kirjoitti:

että vuosi - pari turvottaa ja sitten loppuu kuin seinään.

Näin minulla ja tunnen erään iäkkämmän poitilaan suvussani,jolle kävin samoin.

Joskus ne nesteet löytää uudet reitit myöhempään,joskus aiemmin ja voipi tietty olla,että vaivaa vuosiakin.

Jaksamista ja toivoa paremmasta sinulle ira¤!

Totta kai kaikille muillekkin syövän jälkeen jossain määrin vammautuneille toivoa paremmasta huomisesta!

Mutta hengissä olemme vaikkakaan emme ihan täysin ennallamme:-)

samaa toivon jokaiselle,jotta paranemista kaikeille
        ja elämisen arvoista tämä vaivoista huolimattakin on.
        Mukavaa sunnuntai päivän jatkoa kaikille:)

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe