Hain yhteishaussa autonasentajaks.. mielenkiinnost haluun tietää alaa opiskelevilta kaikenlaisii kokemuksii koulutuksesta..esim. tarviiko tietää autoista paljonki ennestää vai riittääkö ns. perustiedot? kuinka paljo on teoriaa ja sit sitä autojen kans puuhasteluu? onko oppiminen suht helppoo vai vaikeeta? yms.
Autonasentaja opiskelijat!
3
2180
Vastaukset
- oujeee
mä olin pari kuukautta opiskelemassa autonasentajaksi..
Periaatteessa ei tarvinnut tietää mitään autoista,
mutta kyllä se välillä ärsytti kun jotkut ties tosi paljon/oli ollu jossain autokorjaamolla töissä ja sitten ite oli ihan pihalla. :D
meillä oli kai yks tai kaks teoriatuntia viikossa
ja loput käytäntöä. :)
oppiminen oli suht helppoa, jos oli tunneilla.
oli nimittäin upeeta kun olin ollu jonkun viikon pois koulusta ja sen jälkeen oiskin sitten pitäny osata purkaa ja kasata jarrut. :D - Jonna.
Onko muute paljonki tyttöjä hakenu tänä vuonna autoalalle? :D Ite hain ja ei täältä päin ainakaan yhtään tyttöö tiedossa joka ois kanssa.. ei siinä mitään jätkät on ihan kivoja mut ei niitä kestäis kokoo aikaa ihan yksin :D
- rally girl
jaa-a.. en osaa sanoo onko paljo muita tyttöi hakenu.. luultavast on ,mut ne ei vaan kirjottele tänne.. Mä hain Riihimäelle, Hämeenlinnaa ja Järvenpäähä, joten onko tääl ketää muita tyttöjä tai poikia, jotka hakenu joihinki noista? Jonna jos haluut vaik mailailla mulle ni mun osote on [email protected] (huom! suskin jälkee 2 alaviivaa)
Ps. Myös muut autonasentaja kouluun menevät/opiskelijat tai autoista kiinnostuneet saa laittaa mailia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760