pelimiehet hoi

desdemona

Kotkaan on kuulemma Onnelan myötä rantautunu ihan ihka oikeita pelimiehiä.. Mä en niinku ymmärrä, vaikka olen siellä useastikin käyny, en oo niitä nähny.. Joitakin sliipattuja, ylimielisiä juppeja kyllä löytyy..tai äitin omia wanna be-poikia..
Voisitteko te aidot pelimiehet vaikka kokoontua Onnelan tiskille jossain teemavärissä, niin teidät erottaisi muusta porukasta? mä ihan oikeesti haluan nähdä, millanen on mies joka pitää kaadoista kirjaa ja vielä vertailee niitä muiden kanssa.. Ja haluaisin mä nähdä ne naisetkin, kehen tollaset looserit menee täydestä ;) Onneks Kotkas on hyviä ja tasokkaita miehiä omasta takaa!

7

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

erittäin huono idea pyytää pelimiehii johonkin teema-asuun edes vitsinä. kun kaikki wannabe poikaset hankkis ja ne releet.

tasokkaista miehistä on kyllä kotkassa pulaa, ne on kaikki sellaisia itsekeskeisiä pikku porsaita kellä on 3 kakaraa kotona ja eukko jolle ukko on puhun paskaa menevänsä työporukan kanssa saunomaan. nämä ylpeät ja nenää pitkin katsovat jannut jotka lulee olevansa kovia miehiä kaikessa ovat täyttä luuseriväkeä. sellainen oikea mies joka on jotain sitä et päältpäin huomaakkaan ja jos huomaat niin lasket sen äkkiä ulkoisen mukaan luuseriksi joten tässä tämä pointti onkin.

ne ketkä oikeesti on jotain heidän ei tarvi sitä ulkoisesti pönkittää, heidän itsetunto on paikallaan. niillä ei ole pukuja eikä muuta huomioo herättävää seikkaa kuten kiloa kultaa kaulassa jne jne, elvikset rehentelee rinta rottingilla kilon kultaketjun ja merkkivaatteiden kanssa jollain se itsetunto pitää ylös nostaa.

jospa alkaisit ihan alussa ajattele asiaa toisella tavalla ja rupeet vaan kiinnittää nihin huomioo kehen et aiemmin ole ulkoisen tekijän kuten vaatetuksen takia tehnyt.

• desdemona

mua vaan huvittaa koko ajatus, ihan vitsinä vaan :) Kyllä mä arvostan ihan oikeita, asiallisia miehiä. Jokaisessa ihmisessä on sitä jotain, kunhan vaan on aito. Ja mitä Kotkan miehiin tulee, niin täällä on kyllä hyviä miehiä, melkein hyviä, no vähän sinne päin -miehiä, menettelee -miehiä ja haista paska -miehiä..mut näinhän ne menee joka paikassa. Ei hyvät tai huonot kasaudu yhteen paikkaan ;)

• kasaantuu
        desdemona kirjoitti:

mua vaan huvittaa koko ajatus, ihan vitsinä vaan :) Kyllä mä arvostan ihan oikeita, asiallisia miehiä. Jokaisessa ihmisessä on sitä jotain, kunhan vaan on aito. Ja mitä Kotkan miehiin tulee, niin täällä on kyllä hyviä miehiä, melkein hyviä, no vähän sinne päin -miehiä, menettelee -miehiä ja haista paska -miehiä..mut näinhän ne menee joka paikassa. Ei hyvät tai huonot kasaudu yhteen paikkaan ;)

Nyrpeet muijat on kasautuneet Kotkaan.

• niinkö.. ;)
        kasaantuu kirjoitti:

Nyrpeet muijat on kasautuneet Kotkaan.

ehkei me kaikki sentään :) tai sitten sä näät ne tietyn tyyppiset pimatsut ihan tarkotuksella..toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

• Tietäjä.

Oikeat pelimiehet on pitänyt "metsästysmajaansa" jo pitkään Albatrossissa. Onnela on amatööreille ja teineille.

• nyt tarvisimme

niitä "pelimiehiä" niin jääkiekossa, potkupallossa ja pomppupallossa. tehdään niin että kaikki pelimiehet imoittautuvat seuroille mieltymyksensä mukaan. Johan pärjätään ensikaudella vähän paremmin!

• puolella

Pelimiehet on VIPin puolella, notkut siinä ovella ja pyllistelet oikein niin joku niistä voi viedä sut sinne sisälle ja näet useampiakin pelimiehiä... Pylly pystyyn vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1169
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1089
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1083
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe