Paras kampaamo

kysynpähän vaan

eli mikä on Harjavallan paras kampaamo?

95

12401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltu

      ja vaihdettu toiselle paikkakunnalle, josta se paras löytyi. Paljon on valikoimaa Harjavallassakin, mut omaani en täältä löytänyt.

      • olen kanssa

        siirtynyt toiselle paikkakunnalle. kokeilin aikani kaikkia paikallisia ja kun lopputulos ei tyydyttänyt eikä uusia ideoita tullut niin siirryin muualle. nyt olen tyytyväinen.


    • ...

      itse käytän vallan kortelaista...yksi nimeltämainitsematon nuori vaalea kampaaja on monet kerrat pelastanut minut bad hair daylta :)

      • mynk

        kortelaisesta olen kanssa itse tykännyt todella paljo :) sinne on aina mukava mennä kun henkilökunta on kohteliasta ja muistavat minut äitini kanssa.
        kyselevät myös aina mitä haluan ja neuvovat todella hyvin. olen aina saanut sieltä loistavan lopputuloksen : )


      • puree
        mynk kirjoitti:

        kortelaisesta olen kanssa itse tykännyt todella paljo :) sinne on aina mukava mennä kun henkilökunta on kohteliasta ja muistavat minut äitini kanssa.
        kyselevät myös aina mitä haluan ja neuvovat todella hyvin. olen aina saanut sieltä loistavan lopputuloksen : )

        ...niin mikäs siinä.


      • Electric Eye
        puree kirjoitti:

        ...niin mikäs siinä.

        Nii-in, monille on myös kovin vaikeaa tuoda julki sitä omaa mieltymystään siitä hiusmallista kun siihen tuoliin istahtaa, ja ne pahimmat tyylimokat löytyykin yleensä sen oman pääkopan sisältä... Itse olen mies ja käytän kortelaisen palveluja ihan mielelläni. Paikka on jo sinänsä viihtyisä, eikä muistuta mitään sairaalaa. Palvelu pelaa myös.


      • mynk
        puree kirjoitti:

        ...niin mikäs siinä.

        tosiaan jokainen voi avata siinä parturin tuolilla suunsa ja sanoa mitä haluaa


      • että mies
        Electric Eye kirjoitti:

        Nii-in, monille on myös kovin vaikeaa tuoda julki sitä omaa mieltymystään siitä hiusmallista kun siihen tuoliin istahtaa, ja ne pahimmat tyylimokat löytyykin yleensä sen oman pääkopan sisältä... Itse olen mies ja käytän kortelaisen palveluja ihan mielelläni. Paikka on jo sinänsä viihtyisä, eikä muistuta mitään sairaalaa. Palvelu pelaa myös.

        osallistuu kampaamokeskusteluun...taitaa olla tätityylistä tässäkin kysymys. Palvelu onkin kai ihan hyvää, joskin hiukan hidasta. Toki itse pitää tietää mitä haluaa, mutta kampaajalla pitää olla myös taitoa toteuttaa se ja jos asiakkaan hiuksista ei toivottua tulosta saa, se pitää kertoa.


      • mies vastaa
        Electric Eye kirjoitti:

        Nii-in, monille on myös kovin vaikeaa tuoda julki sitä omaa mieltymystään siitä hiusmallista kun siihen tuoliin istahtaa, ja ne pahimmat tyylimokat löytyykin yleensä sen oman pääkopan sisältä... Itse olen mies ja käytän kortelaisen palveluja ihan mielelläni. Paikka on jo sinänsä viihtyisä, eikä muistuta mitään sairaalaa. Palvelu pelaa myös.

        kampaamokyselyyn? Taitaapi omasta päästäkin löytyä tätityyli:)
        Palvelu pelaa, joskin vähän hitaasti.
        Asiakashan se kertoo, mitä haluaa, mutta kampaajan pitää kertoa, jos ei pysty toivetta toteuttamaan!


      • ruleshig.
        mynk kirjoitti:

        tosiaan jokainen voi avata siinä parturin tuolilla suunsa ja sanoa mitä haluaa

        suuntaa siis sinne...highlight.


      • Makuasia
        ruleshig. kirjoitti:

        suuntaa siis sinne...highlight.

        sanoi koira ku vehkeitään nuoli!


      • sitten suoraan
        ruleshig. kirjoitti:

        suuntaa siis sinne...highlight.

        alatyyliin, kun järki tai asialliset mielipiteet loppu.Ei kai vain kyseessä ollut valtalainen kampaaja, joka pelkää menettävänsä asiakkaitaan. Mutta tottapuhuen itse olen kyllä saanut tästä Nakkilan kampaamosta tosi hyvän palvelun ja ollut työn jälkeen tyytyväinen.


      • tukka auki
        ruleshig. kirjoitti:

        suuntaa siis sinne...highlight.

        itse kanssa nakkilan suuntaan kallistun juuri kyseiseen hiushuone highlightiin! Siellä on todella ilonen parturi..ihmettelenki eikö hänellä ole ikinä huonoa päivää!


    • parturi/kampaamo

      on Sininen Unelma..hyvä palvelu ja tunnetaan hiustyylit. Hienoa, että tännekkin saatiin paikka missä on uutta muotia saatavilla hiuksiin ja sieltä saa myös muita palveluja.
      Ja hinnat ovat ihan hyvät.
      Että sinne vaan...

      • ei voi kiistellä

        mut joskus kyseisessä paikassa poikenneena olen kyllä asioista ihan eri mieltä


      • =/

        asiakaspalvelu on hyvää jos olet tuttu. vieraan on kyllä huono mennä siniseen unelmaan. en ainakaan itse toiste mene. hiukset leikattiin ja värjättiin hyvin, mutta palvelu oli miinuksen arvoista.


      • heille
        =/ kirjoitti:

        asiakaspalvelu on hyvää jos olet tuttu. vieraan on kyllä huono mennä siniseen unelmaan. en ainakaan itse toiste mene. hiukset leikattiin ja värjättiin hyvin, mutta palvelu oli miinuksen arvoista.

        vaan menin ihan "tuntemattomana" liikkeeseen ja palvelu oli silti hyvä. En nyt tiedä mitä tarkoitat palvelulla...?? Eikö tuo hiusten leikkuu ja värjäys ole juuri palvelua?
        Vai oliskiko kenties tarvinnut keskustella koko työn aikana...!

        Erään parturin tien joka hölisee asioita ja keskustelee jopa viereisen ihmisen kanssa kylän tapahtumista...se ei mielestäni anna kovin hyvää kuvaa liikkeestä ja sen pitäjästä.


      • asiakaspalvelu
        heille kirjoitti:

        vaan menin ihan "tuntemattomana" liikkeeseen ja palvelu oli silti hyvä. En nyt tiedä mitä tarkoitat palvelulla...?? Eikö tuo hiusten leikkuu ja värjäys ole juuri palvelua?
        Vai oliskiko kenties tarvinnut keskustella koko työn aikana...!

        Erään parturin tien joka hölisee asioita ja keskustelee jopa viereisen ihmisen kanssa kylän tapahtumista...se ei mielestäni anna kovin hyvää kuvaa liikkeestä ja sen pitäjästä.

        juurikin ole sitä asiakkaan huomioon ottamista ja keskustelemista hänen kanssaan? Hiusten leikkuu ja värjäys on tietysti palvelua, mut sehän on se kampaajan/parturin työ ja sitä voi tehdä monella tapaa. Ja jos joku "hölisee jopa" viereisen ihmisen kanssa, niin eihän se millään lailla palvelua huononna??
        Mun mielestä on ihan mukava jutella kampaajan kanssa ja on oikeastaan kiusallista istua tuppisuuna, jos kampaaja on kovin itseensä sulkeutunut Hyvä kampaaja osaa kyllä hoitaa työnsä hyvin ja jopa keskustella samaan aikaan...paitsi tietysti jos kyseessä on mieskampaaja:)


      • ja uutena
        heille kirjoitti:

        vaan menin ihan "tuntemattomana" liikkeeseen ja palvelu oli silti hyvä. En nyt tiedä mitä tarkoitat palvelulla...?? Eikö tuo hiusten leikkuu ja värjäys ole juuri palvelua?
        Vai oliskiko kenties tarvinnut keskustella koko työn aikana...!

        Erään parturin tien joka hölisee asioita ja keskustelee jopa viereisen ihmisen kanssa kylän tapahtumista...se ei mielestäni anna kovin hyvää kuvaa liikkeestä ja sen pitäjästä.

        asiakkaana tässä eräänä päivänä eksyin tähän kehuumaasi liikkeeseen ja varma on en etten toista kertaa eksy. Kampaaja äksyili , kun en heti osannut sanoa mitä haluan. Joo-o, jokaisella voi joskus olla huono päivä, mutta asiakaspalvelun ammatikseen valinneena se pitää osata peittää. Eihän siinä mitään, jos kerran asiakkaita käy jo tarpeeksi, eikä uusia tarvita.


      • dbdbdb
        ja uutena kirjoitti:

        asiakkaana tässä eräänä päivänä eksyin tähän kehuumaasi liikkeeseen ja varma on en etten toista kertaa eksy. Kampaaja äksyili , kun en heti osannut sanoa mitä haluan. Joo-o, jokaisella voi joskus olla huono päivä, mutta asiakaspalvelun ammatikseen valinneena se pitää osata peittää. Eihän siinä mitään, jos kerran asiakkaita käy jo tarpeeksi, eikä uusia tarvita.

        Hiussalonki Kristiina on mielestäni ehdottomasti paras mitä harjavallasta löytyy! Asiakaspalvelu on ollut hyvä siitä asti kun siellä ensimmäisen kerran kävin muutama vuosi sitten. Olen vakioasiakas ja olen aina ollut tyytyväinen lopputulokseen. Kampaajissa on pieniä eroja, mutta asiakkaan mielipide ja toivomukset otetaan huomioon täysin. Aina heiltä löytyy myöskin ehdotuksia hiusteni uuden tyylin luomiseen. Sitä kampaamoa en vaihtais :)!


      • sielläkin on
        dbdbdb kirjoitti:

        Hiussalonki Kristiina on mielestäni ehdottomasti paras mitä harjavallasta löytyy! Asiakaspalvelu on ollut hyvä siitä asti kun siellä ensimmäisen kerran kävin muutama vuosi sitten. Olen vakioasiakas ja olen aina ollut tyytyväinen lopputulokseen. Kampaajissa on pieniä eroja, mutta asiakkaan mielipide ja toivomukset otetaan huomioon täysin. Aina heiltä löytyy myöskin ehdotuksia hiusteni uuden tyylin luomiseen. Sitä kampaamoa en vaihtais :)!

        palvelu parantunut, nimittäin alkuaikoina, kun siellä pari kertaa kävin, ei asiakkaan toivetta oikein kuunneltu vaan tehtiin niin kuin kampaajan mielestä parasta oli. Hyvähän se, että kampaajalla on oma näkemys ja siitä kertookin, mutta kai se kuitenkin on asiakkaan päätettävissä mitä tehdään. Mutta hyvä, jos on vuosien varrella jotain opittukin:)


      • hgklsjl
        sielläkin on kirjoitti:

        palvelu parantunut, nimittäin alkuaikoina, kun siellä pari kertaa kävin, ei asiakkaan toivetta oikein kuunneltu vaan tehtiin niin kuin kampaajan mielestä parasta oli. Hyvähän se, että kampaajalla on oma näkemys ja siitä kertookin, mutta kai se kuitenkin on asiakkaan päätettävissä mitä tehdään. Mutta hyvä, jos on vuosien varrella jotain opittukin:)

        Kristiinalla itse käyn aina ja olen tyytyväinen.
        Sinisessä unelmassa on töykeä palvelu.


    • Minä Täällä

      HARJAVALTALAINEN kampaamo (niinkuin kysyttiin, kröhöm) ..on - monen kokeilun jälkeen! - Carita Moilasen kampaamo.
      Olen kokeillut montaa (ainakin 6 muuta) ja vain Caritalla olen käynyt useammin. Ymmärtää, mitä halutaan ja osaa tuoda myös oman näkemyksensä esiin. Näytän aina paljon paremmalta lähtiessäni kuin sisään tullessani..
      Kaiken lisäksi käynti on aina mukava, saa rentoutua.
      Kiitos Caritalle.

      :)

      • Mainoskatko

        ..mainoksesta!!


      • aasiakas
        Mainoskatko kirjoitti:

        ..mainoksesta!!

        Se uusi tuolla lähellä Nakkilan rajaa eteläpuolella, joku tiukka vai mikä se oli?

        Onko kukaan kokeillut? Vaihteluhan virkistää.


      • Terveiset eurajoelta :)
        aasiakas kirjoitti:

        Se uusi tuolla lähellä Nakkilan rajaa eteläpuolella, joku tiukka vai mikä se oli?

        Onko kukaan kokeillut? Vaihteluhan virkistää.

        Olen siellä tyttäreni kanssa nyt viimeiset pari kertaa käyty ja ehdottomasti jatkossakin käydään, suosittelen kaikille lämpimästi.


      • on laittanut
        Terveiset eurajoelta :) kirjoitti:

        Olen siellä tyttäreni kanssa nyt viimeiset pari kertaa käyty ja ehdottomasti jatkossakin käydään, suosittelen kaikille lämpimästi.

        minun tukkani hyvin.


      • Nahkakuula
        on laittanut kirjoitti:

        minun tukkani hyvin.

        kuka saksia naksuttaa, pääasiahan on että tukka lähtee...


      • :),,,
        on laittanut kirjoitti:

        minun tukkani hyvin.

        Ja laittaa, edelleen... kai varmaan anaskin 25 vuotta. Ja osaa hommansa


    • todellapettynyt

      pakko sanoa sen verran vielä omasta kokemuksesta että eipä itse omistaja edes tervehdi kun menee ovesta sisään. ja olen monesti myös kuullut puhuttavan kampaajasta joka on aina kuin myrkyn niellyt eikä myöskään tervehdi.. asiakaspalvelu henkisyys olisi ihan järkevää kun miettii kuinka kova kilpailu kaupungissa tosiaan on mut eivät varmaankaan tarvii niitä uusia asiakkaita.

      • ---

        Sinisessä Unelmassa olen nyt muutaman kerran käynyt, ja asiakaspalvelu on mielestäni melko mainiota. Molemmilla kerroilla hiukseni on leikannut Mari-niminen nuori parturikampaaja.
        Vaikka olenkin miespuolinen, sain sieltä silti mieleiseni hiukset, vaikka onkin kaiketi enemmän kauneushoitolasta kyse. Palvelu on mukavaa, paikka kokonaisuudessaan on erittäin viihtyisä.


      • j
        --- kirjoitti:

        Sinisessä Unelmassa olen nyt muutaman kerran käynyt, ja asiakaspalvelu on mielestäni melko mainiota. Molemmilla kerroilla hiukseni on leikannut Mari-niminen nuori parturikampaaja.
        Vaikka olenkin miespuolinen, sain sieltä silti mieleiseni hiukset, vaikka onkin kaiketi enemmän kauneushoitolasta kyse. Palvelu on mukavaa, paikka kokonaisuudessaan on erittäin viihtyisä.

        Hiushuone Heidillä olen käynyt viime kerrat, vaikka tykkäänkin kokeillä eri tyylejä ja eri kampaamoita.. Eli parasta en osaa nimetä, mutta ei myöskään ole valittamista mistään=)


      • .........
        --- kirjoitti:

        Sinisessä Unelmassa olen nyt muutaman kerran käynyt, ja asiakaspalvelu on mielestäni melko mainiota. Molemmilla kerroilla hiukseni on leikannut Mari-niminen nuori parturikampaaja.
        Vaikka olenkin miespuolinen, sain sieltä silti mieleiseni hiukset, vaikka onkin kaiketi enemmän kauneushoitolasta kyse. Palvelu on mukavaa, paikka kokonaisuudessaan on erittäin viihtyisä.

        Olin Sinisessä Unelmassa kerran leikkauttamassa tukkaani, ja oli kyllä hyvin törkeä
        palvelu, itku kurkussa melkein lähdin. Tummatukkainen tyttö tiuski ja mulkoili koko ajan.


      • bd
        ......... kirjoitti:

        Olin Sinisessä Unelmassa kerran leikkauttamassa tukkaani, ja oli kyllä hyvin törkeä
        palvelu, itku kurkussa melkein lähdin. Tummatukkainen tyttö tiuski ja mulkoili koko ajan.

        Olen kerran käynyt Sinisessä Unelmassa ja jouduin toteamaan että palvelu on huonoa ja jopa töykeää. Tukka onnistui kyllä ok, mutta jäi huono fiilis, etten toista kertaa mene. Hiussalonki Kristiinassa olen saanut parasta palvelua ja tukka on aina onnistunut! Hiushuone Heidistä olen kuullut myös positiivista palautetta ja aionkin varmaan kokeilla vaihtelun vuoksi sitä seuraavaksi. :)


      • Harjapää
        bd kirjoitti:

        Olen kerran käynyt Sinisessä Unelmassa ja jouduin toteamaan että palvelu on huonoa ja jopa töykeää. Tukka onnistui kyllä ok, mutta jäi huono fiilis, etten toista kertaa mene. Hiussalonki Kristiinassa olen saanut parasta palvelua ja tukka on aina onnistunut! Hiushuone Heidistä olen kuullut myös positiivista palautetta ja aionkin varmaan kokeilla vaihtelun vuoksi sitä seuraavaksi. :)

        Minä olen käynyt Sinisessä unelmassa parturissa enkä muualle enää mene. Sieltä mieskin saa uudet ideat ja vinkit hiustensa hoitoon.
        Muualla kun olen joskus jotakin kysynyt, niin on naureskeltu ja se leikkausmuoto on ollut aina se sama vanha.
        Sinisessä unelmassa on todellista ammattitaitoa ja hyvä palvelu.


      • makunsakullakin
        Harjapää kirjoitti:

        Minä olen käynyt Sinisessä unelmassa parturissa enkä muualle enää mene. Sieltä mieskin saa uudet ideat ja vinkit hiustensa hoitoon.
        Muualla kun olen joskus jotakin kysynyt, niin on naureskeltu ja se leikkausmuoto on ollut aina se sama vanha.
        Sinisessä unelmassa on todellista ammattitaitoa ja hyvä palvelu.

        itse taas lopetin kyseisessä parturissa käynnin, koska oli liian levoton paikka. vähän väliä homma keskeytyi ja taas sai odotella,,,,


      • inkkuliin
        makunsakullakin kirjoitti:

        itse taas lopetin kyseisessä parturissa käynnin, koska oli liian levoton paikka. vähän väliä homma keskeytyi ja taas sai odotella,,,,

        Sininen unelma on kyllä sellainen että saa v'ähän aikaa odotella kun parturi menee töihin ja vaikka minuun ei ole kohdistunut sitä töykeää käytöstä niin kyllä työntekiät antaa sellaisen 'tylyn' vaikutelman.. ehkä me odotamme ylipirteää ja yli innokkaita työntekijöitä mutta pidemmän päälle kestohymy ärsyttää. olen itse tyytyväinen kokemuksiini siellä.

        PAHIN PARTURI harjavallasta on juuri tämä tietty joka hölisee AIVAN KAIKKI asiansa kuten kenen puolisoa hän nyt kiksautti ja ketä laittoi minäkin viikonloppuna.. ja pahinta että on pilannut hiukseni enkä sinne palaa.


      • Hehhuijaa
        inkkuliin kirjoitti:

        Sininen unelma on kyllä sellainen että saa v'ähän aikaa odotella kun parturi menee töihin ja vaikka minuun ei ole kohdistunut sitä töykeää käytöstä niin kyllä työntekiät antaa sellaisen 'tylyn' vaikutelman.. ehkä me odotamme ylipirteää ja yli innokkaita työntekijöitä mutta pidemmän päälle kestohymy ärsyttää. olen itse tyytyväinen kokemuksiini siellä.

        PAHIN PARTURI harjavallasta on juuri tämä tietty joka hölisee AIVAN KAIKKI asiansa kuten kenen puolisoa hän nyt kiksautti ja ketä laittoi minäkin viikonloppuna.. ja pahinta että on pilannut hiukseni enkä sinne palaa.

        Tästä "inkkuliin" kirjoituksesta en saanu kyllä mitään tolkkua:) ...että onko se hyvä vai onko se paha ja käykö vai eikö käy:)))


      • inkkuliin
        Hehhuijaa kirjoitti:

        Tästä "inkkuliin" kirjoituksesta en saanu kyllä mitään tolkkua:) ...että onko se hyvä vai onko se paha ja käykö vai eikö käy:)))

        Sori :D sininen unelma on siis hyvä koska siellä on (ainakin 3) ammatti taitoista ihmistä jotka osaa hommansa mainiosti.


      • Karvanen karju
        inkkuliin kirjoitti:

        Sori :D sininen unelma on siis hyvä koska siellä on (ainakin 3) ammatti taitoista ihmistä jotka osaa hommansa mainiosti.

        Minusta sininen unelma on hyvä. Siellä ei ole kangistuttu vanhoihin kaavoihin.
        Siellä siistitään mieheltäkin kaikki karvat hartioista ylöspäin ihan palveluun kuuluvana juttuna.


      • Hennisanni
        Karvanen karju kirjoitti:

        Minusta sininen unelma on hyvä. Siellä ei ole kangistuttu vanhoihin kaavoihin.
        Siellä siistitään mieheltäkin kaikki karvat hartioista ylöspäin ihan palveluun kuuluvana juttuna.

        Omat hiukseni on pelastettu siellä monet kerrat! Viimeksikin mulla oli vihreet hiukset omasta tyhmyydestäni mutta onneksi minulla on ammattitaitoinen vakio parturi sieltä sinisestä unelmasta ;) Hiukset huippukunnossa ja ei voi ku vaa kehua. Enkä ole tympeää henkilökuntaa siellä viellä tavannut.


      • näin se onkin
        Hennisanni kirjoitti:

        Omat hiukseni on pelastettu siellä monet kerrat! Viimeksikin mulla oli vihreet hiukset omasta tyhmyydestäni mutta onneksi minulla on ammattitaitoinen vakio parturi sieltä sinisestä unelmasta ;) Hiukset huippukunnossa ja ei voi ku vaa kehua. Enkä ole tympeää henkilökuntaa siellä viellä tavannut.

        Just sellasten vihreehiuksisten ja muiden omituiksuuksien paikka se varmaan onkin:))


      • Sivusta seurannut
        näin se onkin kirjoitti:

        Just sellasten vihreehiuksisten ja muiden omituiksuuksien paikka se varmaan onkin:))

        Näin tämä menee. Kateus on kamala tauti. Toisilla riittää asiakkaita ja jollain ei. Tyytyväinen olen sinisen salongin palveluihin.


      • tämän ymmärtäjä
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Näin tämä menee. Kateus on kamala tauti. Toisilla riittää asiakkaita ja jollain ei. Tyytyväinen olen sinisen salongin palveluihin.

        Ei asiakkaita = Firma kuolee pois. Hyvin tuntuu siis asiakkaita riittävän koska samat liikkeet porskuttavat vuodesta toiseen eteenpäin.


      • äähää.
        näin se onkin kirjoitti:

        Just sellasten vihreehiuksisten ja muiden omituiksuuksien paikka se varmaan onkin:))

        Voi kiitos tosta ''vihreehiuksisten'' kommentista :D
        Oletko itse sitten täydellinen?
        Kukas sun päätäs korjaa, osasto 32?


      • hu huijaa
        äähää. kirjoitti:

        Voi kiitos tosta ''vihreehiuksisten'' kommentista :D
        Oletko itse sitten täydellinen?
        Kukas sun päätäs korjaa, osasto 32?

        Uskon että joka kirjoitti komentin että vihreehiuksisien ja omituisten paikka on salongilla. on itse yksi yrittäjä. Edelleen kateus on kamalaa. Toivottavasti hänkin saa riittävästi asiakkaita.


      • hah huijaa
        hu huijaa kirjoitti:

        Uskon että joka kirjoitti komentin että vihreehiuksisien ja omituisten paikka on salongilla. on itse yksi yrittäjä. Edelleen kateus on kamalaa. Toivottavasti hänkin saa riittävästi asiakkaita.

        En oo yrittäjä...paitsi yritän ymmärtää melkein kaikkea, mutta vihreehiuksisia enkä huonoa asiakaspalvelua (josta vielä pitää maksaa).


      • entinen hoito
        inkkuliin kirjoitti:

        Sininen unelma on kyllä sellainen että saa v'ähän aikaa odotella kun parturi menee töihin ja vaikka minuun ei ole kohdistunut sitä töykeää käytöstä niin kyllä työntekiät antaa sellaisen 'tylyn' vaikutelman.. ehkä me odotamme ylipirteää ja yli innokkaita työntekijöitä mutta pidemmän päälle kestohymy ärsyttää. olen itse tyytyväinen kokemuksiini siellä.

        PAHIN PARTURI harjavallasta on juuri tämä tietty joka hölisee AIVAN KAIKKI asiansa kuten kenen puolisoa hän nyt kiksautti ja ketä laittoi minäkin viikonloppuna.. ja pahinta että on pilannut hiukseni enkä sinne palaa.

        puhutko liipparis olevasta parturista? yksin toimiva? sinne ei kannta ainakaan avomiehiä vaimojen päästää, voi jäädä sinne.


    • Kerttu ja Maija

      Paras kampaamo on se, missä saa maksusuorituksesta kuitin. Nämä ovat valtakunnan mittakaavassa harvinaisia, mutta ehkä Harjavallassa on joku rehellinenkin yrittäjä tällä verottajan ongelma-alalla.

      • rtyuiopå

        on aina antanut kuitin,siis kassakoneesta se tulee.Ihan Harjavallassa.Onko se harvinaista?


    • harjis

      parturikampaamo Heidi. Siellä kaksi työntekijää, molemmat osaavia. Hinnat kohtuullisia. Vakkariasiakkaana olen saanut alennusta.=)

      • asiakas a

        pitäisi olla kaikilla??,kehtaatkin mainita että saat alennusta!!


      • same price
        asiakas a kirjoitti:

        pitäisi olla kaikilla??,kehtaatkin mainita että saat alennusta!!

        Tuo on kyllä todella törkeää jos pitää paikkansa.


      • törkeääkö???
        same price kirjoitti:

        Tuo on kyllä todella törkeää jos pitää paikkansa.

        Mitäs törkeää siinä on??? Kai sitä nyt saa määritellä keneltä pyytää mitäkin. Kyllä minä ainakin voisin antaa alennusta jollekkin, ja toisille taas en. Ei se sen kummempaa ole. Menes peilin eteen!!!


      • yrittäjäminäkin
        asiakas a kirjoitti:

        pitäisi olla kaikilla??,kehtaatkin mainita että saat alennusta!!

        Et ilmeisesti ole itse yrittäjä. Todellakin voi antaa alennusta paljon käyville/maksaville, eikä se ole epäreilua kenenkään kannalta. Yrittäjälle vakiasiakkaat ovat kultaakin kalliimpia, kun ei tarvitse aina mainostaa (mikä on tosi kallista) ja tietää hieman edes tulotasoansa eteenpäin.
        Toki yrittäjä joutuu siinä ehkä tekemään hieman aiottua alemmalla hinnalla, joten sen järkevyydestä en sitten kommentoikaan muuten. Eli se leipä/leivänpäällinen vaatii enemmän työtä.


    • pari kertaa kokeillu

      Kortelaisella (nyk. Tarniina) on ajat usein myöhässä ja siellä on jo jonkun aikaa ollut jotain uskovaisten lehtiä odotustilassa tyrkyllään. Mua henkilökohtaisesti asiakkaana haittaa se, että liike jakaa uskonnollista näkemystään edes odotustilan lehtien muodossa niin paljon, etten sinne enää mene. Ihan sama onko siellä vartiotorneja vai jotain evlut julkaisuja, mut periaatteesta se ei ei vaan mulle käy. Lisäksi siellä on uskomaton tasoero kampaajien välillä. Toiset ei osaa kulmia nyppiä tai raitoja tehdä omin avuin tai sitten siihen menee neljä tuntia aikaa ja toisilta hoituu kaikki. Jännää siinä sitten, kenen käsiin joudut jos et ole ymmärtänyt pyytää jotain tiettyä kampaajaa.
      Mut kukin löytää varmasti oman tukkataikurinsa, josta tykkää. Harjavallassakin on mistä valita.

    • dvkäloeöc

      Marianne

      • Anonyymi

        Älä mene sinne


    • legalzedwriter

      Vetäsen itse kotiparturikoneella jenkkisiilin ja sitte poseeraan autossani coolina! Joten paras parturi olen minä itse.

      • marsu 11

        Marianne on huono parturi kampaamo


      • tiina6
        marsu 11 kirjoitti:

        Marianne on huono parturi kampaamo

        Olen samaa mieltä marsun kanssa ei Mariannessa kannata käydä


      • Anonyymi
        marsu 11 kirjoitti:

        Marianne on huono parturi kampaamo

        Petyin pahasti koko kampaamoon tuntui että ammattitaito oli hukassa en enää avaa kyseisen kampaamon ovea enkä todellakaan suosittele koko paikkaa vanha rouva oli töykeä jos on huono päivä ei pidä sitä tuoda julki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petyin pahasti koko kampaamoon tuntui että ammattitaito oli hukassa en enää avaa kyseisen kampaamon ovea enkä todellakaan suosittele koko paikkaa vanha rouva oli töykeä jos on huono päivä ei pidä sitä tuoda julki

        Niin kävi minullekin


    • Kerran hyvä, aina hy

      pojat, pojat, täällä on yksi täydellisen ylivoimainen, Hänen nimestä on Seija. Ja leikkaa upeasti. Ei tarvii hakee kauemoaa.

    • Tämä on **** selvä

      Jos tarkkaan miettii... Niin en todellakaan menisi hiussalonki Kristiinaan, olen myös kokeillut monia muitakin hiussalonkeja Harjavallassa, mutta kyllä juuri avattu hius- ja kauneuskeskus Kameleontti päihittää kaikki "kristiinat" ja muut 100% varmasti. Hiuslopputulokseen olen aina ollut Kameleontissa tyytyväinen ja henkilökunta on erittäin mukavaa. Siellä saa myös kynnet kauniisti kuntoon ja kaikkea muutakin mukavaa.

    • Lue pakkausseloste

      ..juuri avatu.. hiuslopputulokseen olen aina ollut Kameleontissa tyytyväinen..
      Kukas sen kissan hännän..

    • tipu

      Juuri Harjavaltaan muuttaneena on todella hyvä tietää että en käytä Mariannen palveluita kun sillä näyttää olevan huono maine.Kiitos tiedoista

      • marsu11

        Juu ee pitää kiertää todella kaukaa


      • marsu11
        marsu11 kirjoitti:

        Juu ee pitää kiertää todella kaukaa

        Siis se pitää kiertää kaukaa anteeksi kirjoitusvirhe


      • vipu1
        marsu11 kirjoitti:

        Siis se pitää kiertää kaukaa anteeksi kirjoitusvirhe

        Tämä on todella hyvä palsta tietää kampaamoiden laadun ja yksi kampamo näyttää olevan epäsuosiossa hyvä kun asiakkaat ilmoittavat mielipiteensa tämän perusteella valitsen kampaamoni


      • marsu11
        vipu1 kirjoitti:

        Tämä on todella hyvä palsta tietää kampaamoiden laadun ja yksi kampamo näyttää olevan epäsuosiossa hyvä kun asiakkaat ilmoittavat mielipiteensa tämän perusteella valitsen kampaamoni

        Seija on valintani


      • vipu1
        vipu1 kirjoitti:

        Tämä on todella hyvä palsta tietää kampaamoiden laadun ja yksi kampamo näyttää olevan epäsuosiossa hyvä kun asiakkaat ilmoittavat mielipiteensa tämän perusteella valitsen kampaamoni

        Ehkä Kameleonttikin on kokeilemisen arvoinen.....


    • legalzedwriter

      Vetäsen itse kotiparturikoneella jenkkisiilin ja sitte poseeraan autossani coolina! Joten paras parturi olen minä itse.

    • Ei epäilystäkäään

      Seija on best. Leikannu varmaan yli kymmenen vuotta harjavaltalaisten hiuksia. Hyvä tyyli ja kiva ihminen.

      • ggyyhfsgj

        40 vuotta. Kiitokset Seijalle!


    • rollaattori

      Joku kampaaja esittelee auliisti sulojaan netissä

      • luuta1

        Mahaa ainakin löytyy vaikka muille jakaa


    • legalzedwriter

      Siis se sama joka kampaa kassikoirien turkit ja jolle muki maistuu koirakassista vuodesta toiseen.

    • koiratissi

      Kenellä parhat tissit?

    • legalzedwriter

      Koiratissit on parhaat vuodesta toiseen mukista nautittuna.

    • tissiKoira

      Koirakassitissi

    • pehmennys

      Löytyykö siltä sulojaan esittelevältä tatuointeja?

    • murmeli

      Voi pojat tukka tissi ja tussu ne on mielessä aina vai mitä?????

    • qwerty

      Mikä vika Marianne parturissa on? Maarit ainakin osaa hommansa tosi hyvin, ammattitaitoa löytyy ja en ole koskaan lähtenyt pilattujen hiuksien kanssa.
      Välittää asiakkaan hiuksista ja lopputuloksesta, harvoja sellaisisia on.
      Käyn mielelläni porista saakka siellä.

      • legalzedwriter

        Yököttävä tupakan ja vanhan viinan haju.


    • paljon käynyt

      Marianne ja Maarit paras paikka Harjavallassa.

      • Kaupo

        Mimmoset vehkeet niil o?


      • Anonyymi

        Höpö höpö


    • kysynpä

      kuka kampaaja tissejään esittelee :O

      • rotikka 2

        käy facebookissa niin tiedät


    • Tukkahyvin

      Siinä kokemäelle mentäessä se keltainen läävä on parhaimmasta päästä ainakin ulkoasultaan,varmaan hiustenleikkuu ja kampaamotouhut samaa luokkaa.En astuisi ovesta sisään mistään hinnasta.

    • Ykkösenä

      Ehdottomasti Marja-Liisa.

      • Tyynetär

        Marja-Liisaan luotin! - Enää hänen luo ei voi mennä,lopetti 29.12.2017 hän jäi VIETTÄMÄÄN ANSAITTUJA ELÄKEPÄIVIÄ,mutta todella kaipaan hänen hiusten käsittelyä.HUIPPU KAMPAAJA!


    • onsavaanniin

      onko niillä kaikilla iso pimpsa nimittäin kokemusta on meinasi kerran koko käsi upota sit tuntunut missään kun panin häntä

    • Anonyymi

      Onko tämä se huippukampaaja, joka yhdenkin kerran sumutti tyrmäyssumutetta asiakkaansa hengitysteihin, kun se oli selkäpäin ja silmät kiinni hiusten pesualtaalla? Jotain henkilökohtaista kaunaa oli ollut?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe