KÄteisen nosto ???

miten onnistuu

Eli mietin äkkilähtöa Alanyaan tässä piakkoin ja kun en ole ennen Turkissa käynyt....Miten valuutan kanssa, siellähän ei ole eurot...
Jos tulee niin kiire lähtö, ettei ehdi valuuttaa kotiSuomessa vaihtaa? On kai siellä sentään automaatteja ja miten se onnistuu? Antaako automaatti visa electronilla?
Tai jos on mukana euroja, saako ne vaihdettua paikan päällä???

5

1185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mur

Rahaa saa nostettua helposti Visa Electronilla, itse olen nostanut rantakadulta, läheltä Atatürk-patsasta, liikenneympyrän läheltä. Muuallakin automaatteja. Automaatti kysyy palvelukieltä, valitse englanti ja noudata ohjeita. Melko helppoa.
      Rahaa voit vaihtaa yhtä helposti, katso toimisto missä ei vaihtopalkkiota ja seuraa hieman kurssiakin.
      Lähde avoimin mielin äkkilähdölle, kyllä sieltä rahaa saa=)

• turkissa käynyt MIES

Itse olin viimevuonna Marmariksella ja valuutanvaihtopisteessä vaihdoin liirat euroiksi.Komissiomaksua kannattaa välttää,valitse sellainen rahanvaihtopiste missä ei em. maksua ole tulee liirat ilman välistä ottoa kaikki sinulle

• Agua

Visa electronilla voi nostaa rahaa perillä,ei kannata vaihtaa rahaa täällä perillä vaihtaa mitä käyttää.Vaihtaa voi Hotellissa,valuutan vaihto pisteissä ja viime kesänä Marmariksessa paras kurssi oli eräässä ravintolassa.

• -*-

Ei sinun edes kannata vaihtaa suomessa rahaa, pärjäät vaikka pelkillä euroilla Turkissa.
      Joissakin kohtaan kyllä liiroilla ostettaessa on tuotteet paljon halvempia kuin euroilla...

• kok

itse melkein aina käytän euroja,kolme viikkoa ja sitten taas olen alanyassa ja aina kaksi viikkoa. deturin matkalla ja olen ollut tyytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6656
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4291
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3619
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3010
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      626
      1610
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1028
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1003
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      989
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      199
      984
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      959
    Aihe