Toimiiko sellaisessa emossa sdramit, kun sanotaan vain että on X MhZ ddr? Kun ei viitsisi ostaa uusia, kun omassa koneessa on jo aivan tarpeeksi sdramia.
Toimiiko sdr-muistit?
5
251
Vastaukset
- budjettipäivittäjä
Niin että suorittimeksi tulisi jokin duron esim. 1,33 MhZ.
- Maze
DDR-muistien liitäntä eroaa SDRAM-muistien kannasta, joten ei ole mahdollista, ellei emolla ole SDRAM-paikkoja.
Kerropa emolevyn merkki ja malli, niin voisi tarkistaa.- budjettipäivittäjä
Noi emolevyasiat eivät ole oikein minun heiniäni, joten en ole mitään tiettyä valinnut, mutta jokin alle 100 euron levyn jos osaisit nimetä niin olisin kiitollinen. Peliominaisuuksia siltä ei tulla koskaan vaatimaan.
- Maze
budjettipäivittäjä kirjoitti:
Noi emolevyasiat eivät ole oikein minun heiniäni, joten en ole mitään tiettyä valinnut, mutta jokin alle 100 euron levyn jos osaisit nimetä niin olisin kiitollinen. Peliominaisuuksia siltä ei tulla koskaan vaatimaan.
En itsekään ole enää kovin hyvin perillä eri emolevyistä, mutta jos välttämättä haluat käyttää SDRAMeja, niin suosittelisin ehkä ECS K7S5A:ta tai K7S5A Prota, joissa molemmissa on paikat sekä SDRAM- että DDR-muisteille, kumpikin maksaa n. 50€. Ovat ehkä hieman vanhahtavia, mutta ominaisuuksia riittää, mm. integroitu äänikortti, lan 10/100MB, IDE-RAID -tuki...
- Ari
ASROCK K7VT2: käy molemmat muistit ja on halpa. mbnetin hintaseuranta 40€...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756