Hienoa Kannustalo!

viedään

Onhan taas Kannustalolta komea osoitus osaamisesta kun Kosketus pääsee New Yorkin modernin taiteen museoon. Hyvä, hyvä kannuslainen ja keskipohjalainen osaaminen. Nokka nöyrästi pystyyn.

12

1620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nusnus

hyvä kannusnusnustalo! Viekäähän muutakin maailmalle sieltä firmasta...

• Nusnushus

Moni kakku päältä kaunis... Firma voi menestyä ja menestyy työntekijöiden kautta, vaan miten pidetään työntekijöitä? Kyselkääs vähä...

• shadowworld
        Nusnushus kirjoitti:

Moni kakku päältä kaunis... Firma voi menestyä ja menestyy työntekijöiden kautta, vaan miten pidetään työntekijöitä? Kyselkääs vähä...

Minä oon töissä kys.firmassa (tuotannossa).Pitäis saaha pikkusen tarkennusta tuohon sun kysymykseen että miten pidetään työntekijöitä??????.Mulla ei oo ainakaan mitään valittamista.Tilit tulee ajallaan ja mun koulutukseen nähen siitä ei voi valittaa.Siis palkasta.

• ttttt
        Nusnushus kirjoitti:

koko firma jenkkeihin ja piste.

• nusnusnushus
        shadowworld kirjoitti:

Minä oon töissä kys.firmassa (tuotannossa).Pitäis saaha pikkusen tarkennusta tuohon sun kysymykseen että miten pidetään työntekijöitä??????.Mulla ei oo ainakaan mitään valittamista.Tilit tulee ajallaan ja mun koulutukseen nähen siitä ei voi valittaa.Siis palkasta.

JOS todella olet tuotannossa siellä, et voi väittää ettetkö tietäisi. Palkat laahaa perässä, korotuksia ei tipu, pitää olla tiettyä uskontoa ja kuppikuntaa, työsuhderomansseja on pilvin pimein ja siitä johtuen osa siirretään jopa toisiin tehtäviin, jopa pois firmasta. Pakkolomat jaetaan pärstäkertoimen mukaan jne... Heräähän tähän päivään. Töissä ei nukuta.....

• shadowworld
        nusnusnushus kirjoitti:

JOS todella olet tuotannossa siellä, et voi väittää ettetkö tietäisi. Palkat laahaa perässä, korotuksia ei tipu, pitää olla tiettyä uskontoa ja kuppikuntaa, työsuhderomansseja on pilvin pimein ja siitä johtuen osa siirretään jopa toisiin tehtäviin, jopa pois firmasta. Pakkolomat jaetaan pärstäkertoimen mukaan jne... Heräähän tähän päivään. Töissä ei nukuta.....

Minkä perässä palkat laahaa?????? Sulla taitaa olla semmonen työpaikka missä kukaan ei valita palkasta.ONNEKS OLKOON.Työsuhderomansseja????? Toisiin tehtäviin????? Pois firmasta?????? Mitä vielä? Sulla näytää olevan noin varmaa tietoa nii kerro meille muilleki. Ja kyllä pakkoloma lapun sai joka jätkä.

• nusnushus
        shadowworld kirjoitti:

Minkä perässä palkat laahaa?????? Sulla taitaa olla semmonen työpaikka missä kukaan ei valita palkasta.ONNEKS OLKOON.Työsuhderomansseja????? Toisiin tehtäviin????? Pois firmasta?????? Mitä vielä? Sulla näytää olevan noin varmaa tietoa nii kerro meille muilleki. Ja kyllä pakkoloma lapun sai joka jätkä.

Sai pakkolomalapun jokainen, osalta jopa kysyttiin tahtooko jäähä pitemmäks aikaakin. Toisia jopa pidetään pitempään pois työpaikalta.
        a) Palkat laahaa = korotuksia saa vonkua, samasta työstä maksetaan eri palkkaa VAIKKA toinen olisi ollut useamman vuodenkin enemmän töissä. pitää olla tiettyä kuppikuntaa.
        b) Osa tulee, irtisanoo, otetaan takas, irtisanoo ja takastullessaan voi päättää oman palkkansa. Tiedät kyllä kenestä/mistä puhun. Katos se kuppikunta...
        c)Työsuhderomansseja on teillä, tiedät kyllä. Taidat olla itse yksi heistä, kun noin kolahti =)
        Onhan niitä toimiston tyttöjä siirretty paikasta toiseen, reissuja vähennetty ja työmoraali on mitä on. Yleisessä tiedossa tuo. Aina jokaiselta yksi tuttu siitä firmasta löytyy. Avioerot lisääntyy ja lapsia on vähän yhden jos toisen kanssa. Avaappa silmäs niin tulee sunkin työnteostas jotain =)

• nu nusnushus
        shadowworld kirjoitti:

Ai niin... Ja irtisanomissyyksi riittää se, että saa käskyn kertausharjoituksiin. Ei vain ole laillista. Tutustuppa työehtosopimukseen.

• shadowworld
        nusnushus kirjoitti:

Sai pakkolomalapun jokainen, osalta jopa kysyttiin tahtooko jäähä pitemmäks aikaakin. Toisia jopa pidetään pitempään pois työpaikalta.
        a) Palkat laahaa = korotuksia saa vonkua, samasta työstä maksetaan eri palkkaa VAIKKA toinen olisi ollut useamman vuodenkin enemmän töissä. pitää olla tiettyä kuppikuntaa.
        b) Osa tulee, irtisanoo, otetaan takas, irtisanoo ja takastullessaan voi päättää oman palkkansa. Tiedät kyllä kenestä/mistä puhun. Katos se kuppikunta...
        c)Työsuhderomansseja on teillä, tiedät kyllä. Taidat olla itse yksi heistä, kun noin kolahti =)
        Onhan niitä toimiston tyttöjä siirretty paikasta toiseen, reissuja vähennetty ja työmoraali on mitä on. Yleisessä tiedossa tuo. Aina jokaiselta yksi tuttu siitä firmasta löytyy. Avioerot lisääntyy ja lapsia on vähän yhden jos toisen kanssa. Avaappa silmäs niin tulee sunkin työnteostas jotain =)

Ei oo mun tietoon tullu että ketään vakituista olis pidetty töistä pois ilman omaa halua.a)siis missä töissä. b)saa päättää oman palkkansa? Pitäiskö ottaa loparit ja mennä kysyyn töitä uudestaan. Ja vaatia tietenki huomattavasti parempaa palkkaa ku nyt on. Ai nii. Tietäis vaan mihin kuppikuntaan liittyis.c)Työsuhderomansseja? Tuotanto käsittää mun tietojen mukaan ristikoiden teon,elementtien teon ja talo-pakettien mukana lähtevän tavaran mittaamisen , pakkaamisen ja lastauksen. Empä oo siinä porukassa nähny enkä kuullu yhestäkään romanssista.Ja mitä sitte vaikka jollaki on suhde jonku toimiston tytön kans.SFW.Sun kirjotuksista voi päätellä että oot saanu pakit etkä oo päässy töihin. Meinaan vaan ku et mainitse omasta taivaallisesta työpaikasta mitään. Missä kukaan ei valita yhtään mistään.Mulla on silmät auki ku teen töitä. Jos mulla olis tollaset ajatukset ku sulla nii sitte ei töistä tulis yhtään mitään. SIELLÄ EI OO KENENKÄÄN PAKKO OLLA TÖISSÄ.

• nununus
        shadowworld kirjoitti:

Ei oo mun tietoon tullu että ketään vakituista olis pidetty töistä pois ilman omaa halua.a)siis missä töissä. b)saa päättää oman palkkansa? Pitäiskö ottaa loparit ja mennä kysyyn töitä uudestaan. Ja vaatia tietenki huomattavasti parempaa palkkaa ku nyt on. Ai nii. Tietäis vaan mihin kuppikuntaan liittyis.c)Työsuhderomansseja? Tuotanto käsittää mun tietojen mukaan ristikoiden teon,elementtien teon ja talo-pakettien mukana lähtevän tavaran mittaamisen , pakkaamisen ja lastauksen. Empä oo siinä porukassa nähny enkä kuullu yhestäkään romanssista.Ja mitä sitte vaikka jollaki on suhde jonku toimiston tytön kans.SFW.Sun kirjotuksista voi päätellä että oot saanu pakit etkä oo päässy töihin. Meinaan vaan ku et mainitse omasta taivaallisesta työpaikasta mitään. Missä kukaan ei valita yhtään mistään.Mulla on silmät auki ku teen töitä. Jos mulla olis tollaset ajatukset ku sulla nii sitte ei töistä tulis yhtään mitään. SIELLÄ EI OO KENENKÄÄN PAKKO OLLA TÖISSÄ.

Kiitos hyvistä nauruista! oikeasti! Vaatii kanttia pokerinaamalla puolustaa valheita. Onnea myös omalle romanssillesi. sitä tarttet

• Hyvin kohtelee

Ainahan sitä voi hakea korvauksen luukuilta jos ei työ maistu. Kannustalo kuitenkin työllistää yli sata ihmistä ja maksaa palkat ja kuulemma bonuksetkin. Hyvä työntekijä pärjää aina työssä kuin työssä ja häntä kohdellaan hyvin. Kateelliset ruikuttajat ja kadehtijat ovat näköjään ehtymätön luonnonvara.

• kannustalo

Olkaa ylpeitä työnantajasta on iso työllistäjä Kannuksessa.Kateus on huono kaveri se tuhoaa ihmissuhteet.Kun liikun ympäri Suomea,niin näen Kannustaloja eri puolilla maata,silloin kerron ylpeänä että talo on kotikaupungista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe