Mikä koira sopii mulle?

Datti

Mikä koira sopii mulle?
Olen..
12 vuotias tyttö. En harrasta mitään mutta käyn paljon ulkona. Asun rivitalossa. Haluaisin seurakoiran,kaverin ja haluaisin opettaa sille erilaisia temppuja. Haluaisin koiran joka on hyvä uimaan. Ja mielummin isokokoisen. Mikä rotu siis sopii?

6

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X-rotu

Hei!

Mun mielestä sulle sopis täydellisesti labris tai kultanennoutaja tai berni... Itse asiassa se on oman mielen mukaan se koira. Ei kukaan voi sanoa sulle vaikka buldoggi olis sulle sopiva... Tai silleen mut kuitenkin..:)

• Tuulivauva

Itse oon 13wee tyttö ja saan ihan kohta walesinspringerspanielin. Se on sopiva seurakoiraksi ja hyvä lenkkeilykaveri, koska tarvii aika paljon liikuntaa. Aion alkaa harrastamaan sen kanssa myös agilitya. Rotu rakastaa uimista! ;) (ainakin yleensä)
        Kannattaa käydä kennel rocbeen sivuilla, jos tää kuulostaa sopivalta.
        Se ei oo kauheen iso, mutta ei kauheen pienikään. Sitä ei oo jalostettu niin paljon kuin kultasianoutajia ja labbiksii, joilla voi olla jotain "luonnevikoja". Niitähän on astutettu niin, että on samasta pentueesta uros ja narttu! Ja bernit (ainakin urokset) on nii helevetin isoja, että sehän kaataa sut kumoo!

• haukku

..kultaisesta noutajasta saat varmasti hyvän ja tunnollisen uimakaverin :)

• reetuli

moikka!

mun mielestä kultanen sopis sulle hyvin, jos jotain vähän isompaa koiraa haet. hae kirjastosta kirjoja, ja "tutustu" koira rotuihin. näin saat niistä tietoa, ja voit valita itsellesi soppelin rodun...

• spaniel-fani

vois käydä englanninspringelspanieli... se pitää uimisesta on seurallinen ja ystävällinen ja melko iso... walesinspringelspanielikin saattaisi sopia mutta en teidä miten paljon se rotu pitää uimisesta...

• spanielin omistaja

joku monista spanieliroduista varmaankin,welshiä on ehdotetu ja se onkin tosi kiva rotu.itselläni on fieldspanieleita joten se on minun mielestä tietysti se kaikkein paras rotu(tykkäävät uimisesta)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe