Mikä koira sopii mulle?
Olen..
12 vuotias tyttö. En harrasta mitään mutta käyn paljon ulkona. Asun rivitalossa. Haluaisin seurakoiran,kaverin ja haluaisin opettaa sille erilaisia temppuja. Haluaisin koiran joka on hyvä uimaan. Ja mielummin isokokoisen. Mikä rotu siis sopii?
Mikä koira sopii mulle?
6
374
Vastaukset
- X-rotu
Hei!
Mun mielestä sulle sopis täydellisesti labris tai kultanennoutaja tai berni... Itse asiassa se on oman mielen mukaan se koira. Ei kukaan voi sanoa sulle vaikka buldoggi olis sulle sopiva... Tai silleen mut kuitenkin..:)- Tuulivauva
Itse oon 13wee tyttö ja saan ihan kohta walesinspringerspanielin. Se on sopiva seurakoiraksi ja hyvä lenkkeilykaveri, koska tarvii aika paljon liikuntaa. Aion alkaa harrastamaan sen kanssa myös agilitya. Rotu rakastaa uimista! ;) (ainakin yleensä)
Kannattaa käydä kennel rocbeen sivuilla, jos tää kuulostaa sopivalta.
Se ei oo kauheen iso, mutta ei kauheen pienikään. Sitä ei oo jalostettu niin paljon kuin kultasianoutajia ja labbiksii, joilla voi olla jotain "luonnevikoja". Niitähän on astutettu niin, että on samasta pentueesta uros ja narttu! Ja bernit (ainakin urokset) on nii helevetin isoja, että sehän kaataa sut kumoo!
- haukku
..kultaisesta noutajasta saat varmasti hyvän ja tunnollisen uimakaverin :)
- reetuli
moikka!
mun mielestä kultanen sopis sulle hyvin, jos jotain vähän isompaa koiraa haet. hae kirjastosta kirjoja, ja "tutustu" koira rotuihin. näin saat niistä tietoa, ja voit valita itsellesi soppelin rodun... - spaniel-fani
vois käydä englanninspringelspanieli... se pitää uimisesta on seurallinen ja ystävällinen ja melko iso... walesinspringelspanielikin saattaisi sopia mutta en teidä miten paljon se rotu pitää uimisesta...
- spanielin omistaja
joku monista spanieliroduista varmaankin,welshiä on ehdotetu ja se onkin tosi kiva rotu.itselläni on fieldspanieleita joten se on minun mielestä tietysti se kaikkein paras rotu(tykkäävät uimisesta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760