Millainen paikka Tupos on asua ja häiritseekö siellä lentokoneiden melu?
TUPOS
9
1289
Vastaukset
- eräs syy
Lestojen paikka ja lapsitehtailijoiden joilla ei kohtuun pysy hanskassa. Tupos on sellainen savipelto minne mennään pitämään kulissia pystyssä. Eipä siinä paikassa muuta vetovoimaa ole. Euron tontit ja talon paalutus maksaa sitten 35 tonnia.
- se ois ok
Katuvaloja pitäisi saada Lintulammentielle ja ehdottomasti joku päällyste tienpintaan niin oitis muuttaisin. Toivottavasti alue kehittyy muualtakin kuin Salen läheisyydestä.
- Tupos =)
Ei häiritse ainakaan minua lentokoneiden äänet, kiva katella ku ne tuossa lentelee. Eikä niitä kyllä niin usein tuossa meekkään. Tai sitten oon jo tottunu etten huomaa. Vihdoin ja viimein alkoivat tekemään pyörä-/kävelytietä Tuomiaroon päin. Kaksi ihmistä täältä tunnen ja naapurit joita olen tavannut, eivät kukaan ole uskovaisia. Lapsiperheitä toki paljon asuu. rauhallinen paikka.
- ex-tuposlainen
Tupoksen palvelut ei todellakaan ole kehittyneet kasvavan väestön kanssa. Lenkkeily/ulkoilureittejä ei ole nimeksikään ja autottoman ihmisen vaikea sieltä kulkea.
- tupos
osta sitte auto vitun köyhä
- en suosittele
Lestakylä Tupos on ja muiden onnettomien perheleikkejen kehto.
- Näin on näreet
Sanovat perseaukiset, pikkupalkkaiset vuokralla asujat.
- Pientä surinaa ...
Ei häiritse, nyt vielkin vähemmän kun on kymmeniävuosia asunut ja tottunut, tervetuloa vaan Tupokselle
- tupos<3<3<3
tupos on rakas paikka ja sinne heti takasi muutan ku on rahhaa muistan kun kävin tupoksen ala-asteen meillä oli mitä parhain rehtori maiju ikävä sua ...ja muistan ku pyörällä aina zeppeliinii polettii syömään ja shoppailee paljin oli muuuttunut ku kävin ja täytyy sanua et parempaan suuntaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960