mercilon e pillerit lievään akneen?

laarua

sain tänään gyneltä epäsäännöllisiin kuukautisiin ja lievään akneen. onko muilla auttanut kyseiset pillerit.

7

3322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihän nuo...

siis ei mercilonit auta pätkääkään akneen! ei ne ole edes tarkoitettu aknen hoitoon:O Millaisella gynellä olet oikein käynyt.epäsäännöllisiin kuukautisiin se auttaa.

• laarua

ihan tavallisella gynella. sanoi että pitäis auttaa myös akneen.

• määrättiin
        laarua kirjoitti:

ihan tavallisella gynella. sanoi että pitäis auttaa myös akneen.

vuosia sitten, kun olin pillereiden tarpeessa ekaks mercilonit. Naama suorastaan tulvahti finnejä täyteen (niitä oli jo ennestäänkin). 3 kk:n jälkeen vaihdettiin diane novat, joista sain apua akneen. Mutta pillereiden lopetus on taas sitten toinen tarina :/

• -aada--

Hei,

samoin kävi minulle aikoinaan. Lievään akneen määrättiin Mercilonia tk-lääkärin toimesta, koska ehkäisyn tarvettakin oli. Sen myötä parissa kuukaudessa lievä akne muuttui vaikeaksi. Hormonit ovat tuossa Mercilonissa sellaisessa suhteessa, että tukevat finnien MUODOSTUMISTA!! Oikea ehkäisypilleri aknen hoitoon on Diane Nova. Mikäli haluat matalahormonisemman, niin sitten Cilest hoitaa myös ihoa, mutta hormoneja on vähemmän.

Ehkäisypillereistä voi tulla myös kierre. Aloitat oikea pillerimerkin käytön ja iho paranee --> yrität lopettaa käytön --> iho menee kahta kauheammaksi. 10 vuotta asian kanssa tuskailleena tiedän mistä puhun ja jos nyt tekisin valintoja uudelleen, en niitä pilsuja aloittaisi vaan kokeilisin ensisijaisesti paikallisvoiteita. Mikäli ehkäisyn tarvetta on, gynekologit voivat laittaa kuparikierukan... ja kyllä myös synnyttämättömälle, mikäli hän on pysyvässä parisuhteessa. Näin minulla...

• auttoi

kyseinen pillerimerkki lievään akneen. Iho oli todella hyvässä kunnossa kun niitä käytin, joten yksilöllisiä on haittavaikutukset.

• laarua

nää vaivat noista pillereistä? vaikka olen käyttänyt vasta viikon? elikkä mulla on välillä ihan hirveen kylmä, nilkkoja särkee ja välillä alkaa yhtäkkiä pulssi lyömään hirveen nopeaa vaikka vaan istuis. ja mulla on kotona verenpainemittari ja yhtenä iltana pulssi oli 100 vaikka en tehnyt mitään. muuten verenpaine normaali.

• nej tack aldrig igen

Olen syönyt kuusi vuotta Merciloneja. Ne määrättiin epäsäännöllisiin kuukautisiin, mutta gyne totesi niiden helpottavan iho-ongelmia, joista olin hänelle kertonut.

No ei näiden vuosien aikana ihoni ole mitenkään tullut persikkaisen kuulaaksi, vaan tuntuu että finnejä on enemmän kuin ennen pillereitä. Ja mitä puhuit tuosta pulssista, niin olen huomannut itselläni saman ilmiön, johtuukohan just Mercilonista sitten.

Nyt aion lopettaa Mercilonin syömisen, koska pillerein "terveellisyys" on alkanut kaikkinensa suuresti epäilyttään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe