Minulla on Lacien 500GB ulkoinen USB-kovalevy ja USB lasertulostin. ADSL-modeemina on Telewellin TW-EA501. Onko olemassa jotain kohtuuhintaista laitetta, jolla em. USB-laitteet saisi kytkettyä verkkoon kaikkien työasemien käyttöön ?
Tulostin ja kovalevy verkkoon
7
2978
Vastaukset
- noita, mutta halvin
ja jo olemassaoleva tapa on laittaa tuo levy ja kirjoitin kiinni ykköskoneeseen (koneeseen joka on
ekana tai aina päällä) ja jakaa ne sitten verkkoon
niin muutkin voi niitä käyttää.
Onnistuu ihan Windowsin omilla työkaluilla.
MACeista ja Linuxeista en tiedä, onnistuu varmaan
niilläkin.- Ojis
Niin, pointtina kysymyksessäni olikin se, että USB-laitteiden pitäisi olla käytettävissä, vaikka vain yksi verkon koneista olisi päällä.
- noita, mutta halvin
Ojis kirjoitti:
Niin, pointtina kysymyksessäni olikin se, että USB-laitteiden pitäisi olla käytettävissä, vaikka vain yksi verkon koneista olisi päällä.
minun poittini on se, että kun sinulla nyt kuitenkin
joku mokkula on oltava jonka avulla nuo USB-kamat
saat verkkoon, niin miksi se ei voisi olla PC? - Server,
noita, mutta halvin kirjoitti:
minun poittini on se, että kun sinulla nyt kuitenkin
joku mokkula on oltava jonka avulla nuo USB-kamat
saat verkkoon, niin miksi se ei voisi olla PC?Sellaisia palikoita saa muutamalla kympillä.
USB kovalevykin vaatii sovittimen, ellei sitä ole jo reitittimessä valmiina. - 1stMacFinn
Ojis kirjoitti:
http://www.apple.com/fi/airportextreme/
Tuollahan se selviää.
http://www.apple.com/fi/timecapsule/
Tämä olis hieno, mutta vaatii Macin.
- Verkkokirjoitin
Ainakin HP tekee purkkia, jolla USB-kirjoitin voidaan jakaa verkkoon. Kirjoittimen pitää totella jotain ohjauskieltä; PCL tai PostScript. Windows-kirjoittimet ei toimi.
USB-levy pitää siirtää kiinni haluttuun koneeseen, ellei siinä ole verkkoliitäntää. Yhden koneen kautta voi jakaa muille koneille. Hanki verkkoliitännällä varustettu Lacien purkki ja voit liittää tuon nykyisen verkkopurkin perään.- noita, mutta halvin
sekalaisista ehdotuksista huomaatkin, niin ehkä
se PC taitaa sittenkin olla monikäyttöisin
jaettaessa noita aparaatteja verkkoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760