Hei!
haluaisin nyt teiltä mielipiteitä miten kauan kannattaa lukea pääsykokeisiin yleisesti?
Siis helsingin yliopistoon olen ajatellut hakea logopediaa lukemaan. Mutta onko pari kolme kuukautta aivan liian lyhyt aika? Vai luovutanko ja haen vasta seuraavana vuonna?
Onko helsingin yliopistoon kaikista vaativimmat kokeet ja kriteerit?
Kiitti mielipiteistä jo etukäteen.
Logopedian pääsykoe
3
1658
Vastaukset
- Ouluun hakija
Niin että tuskin se tosiaan siitä lukuajasta on kiinni että onko mahdollisuuksia päästä sisään.. Ennemmin varmaan siitä miten asiat oppii. Joillekin riittänee kirjan lukeminen kerran kunnolla läpi, joidenkin täytyy päntätä enemmän.. Itse olen yleensä sitä jälkimmäistä porukkaa, mutta nyt kun on mielenkiintoinen aihe niin asiat oppii helpommin :)
- helkkis
niin varmasti onkin..iski vaan epävarmuus yhtäkkiä ku niin paljon muutakin hommaa että kannattaako edes aloittaa lukee, jos muut lukee puolisen vuotta niin ite yrittää kuukaudessa oppia asiat :)
no täytynee siis toivoa että olen nopea sisäistämään asiat ja onnea repullinen mukaan :)
Tsemppiä sullekin lukemiseen ja tentiin tietenkin myös. - miukui
helkkis kirjoitti:
niin varmasti onkin..iski vaan epävarmuus yhtäkkiä ku niin paljon muutakin hommaa että kannattaako edes aloittaa lukee, jos muut lukee puolisen vuotta niin ite yrittää kuukaudessa oppia asiat :)
no täytynee siis toivoa että olen nopea sisäistämään asiat ja onnea repullinen mukaan :)
Tsemppiä sullekin lukemiseen ja tentiin tietenkin myös.Samaa mieltä, ei se ajasta ole kiinni vaan lukutekniikasta :) lyhyessä ajassakin voi saada paljon aikaan ^^ ja aina löytyy niitäkin joilla on ollut mahdollisuus aloittaa jo edeltävänä syksynä, mutta myös niitä joilla on aikaa vain 2-3 kk ja hyväksyttyjä löytyy varmasti molemmista ryhmistä..
Itse haen myös Helsinkiin lukemaan logopediaa :) olen lukenut tammikuun alusta. En usko että Helsingin pääsykokeet muutoin ovat vaativammat kuin muualla Suomessa, mutta Helsinkiin varmaan hakee suhteellisesti eniten porukkaa ja se on suosituin, sen kautta vaikein päästä O.o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944