Haen Ensihoidon koulutusohjelmaan, mutta koulun valinta tuottaa vaikeuksia.
Pitäis valita joko Metropolia tai Pirkanmaan amk (ei Turku, ei Oulu), mutta kumpi? Kummastakin on googlettamalla löytynyt haukkuja.. Kertokaa jotka asiasta jotain tiedätte. Tuskin oon ainoo jolla on sama valinta edessä.
Metropolia vai Piramk?
3
649
Vastaukset
- AH!
Ota se kumpi on lähempänä nykyisiä ympyröitäsi. Opiskelu on kuitenkin sen verran stressavaa puuhaa, että aina parempi, jos voi kaveripiirilleen päätään aina välillä tuulettaa.
- EH!
Kun kuitenkin joutuu muuttaan ja Tampereelle & Helsinkiin on about sama matka, niin etäisyydellä ei oo väliä.
Täytyy miettiä siltä kannalta kumpi ois parempi koulu? (tai kumpaan ois helpompi päästä sisään: toiseen kirjatentti, toiseen haastattelut yms :)
- Nan'
Yleisesti ottaen on parempi opiskella pääkaupunkiseudulla töiden takia. Kuitenkin en itse haluaisi Metropoliaan, koska olen opiskellut Haaga-Heliassa, aloitin puoli vuotta Haagan ja Helian yhdistymisen jälkeen ja heillä oli silloin ja vieläkin mielettömästi ongelmia tuon yhdistymisen takia ja asiat olivat epäselviä eikä opiskelijat olleet/ole vieläkään tasa-arvoisessa asemassa. Metropolia aloittaa vasta syksyllä, joten itse ainakin välttelisin sitä paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165040Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241474- 141272
- 181198
- 271178
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107