Kaura-Ahon kioskin luona on hylätty pyörä.Ollut jo viikkoja.Naisten pyörä,jossa lasten istuin.Jos joku kaipaa,laittakaa viestiä eteenpäin.Poliisille en soita.Sanovat:EVVK:(((
Pyörävarkaat
6
779
Vastaukset
- poliisin hommiin
Eipä se poliisin hommiin kuulukaan mutta jos viet itse, saatat saada siitä löytöpalkkion tai myyntihinnasta osan.
- poliisin hommiin
aina ne on ennenkin hakenu kun on ilmotettu.
- Pyöräpoju
Parempi, että soitat pyörästä poliisille ja sanot vaikka, että se haittaa lumen aurausta tms. Siinä on heille riittävästi syytä tulla hakemaan mokoma pois.
Jos itse lähdet viemään, niin joku vielä keksii syyttää sinua pyörävarkaaksi!
- naisten polkupyörä
heips... multa on kadonnut naisten polkupyörä jossa on lasten istuin kiinni. oranssi väriltään ja nopsa windy merkiltään... et mahtaako olla mun?
- Kaura-Aho
Heitin äsken tunnin lenkin koirani kanssa.Pyörä on Nopsa.Erityistuntomerkkinä,muovipussi satulan päällä.Hae ihmeessä pyöräsi pos.Siellä odottaa vieläkin omistajaansa.
- Anonyymi
,lestad
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050