Eli siis, hankin tuon mokkulan mutta sepä ei toimi. Tai toimii sen verran että pääsen parille sivustolle, mutta siihen se jääkin. Jos yrittää mennä jollokkin sivuille on valkoinen ruutu jotain vartin ja lopuksi tulee teksti "www sivua ei voi näyttää".
Kaikki on tarkastettu, koneeni täyttää vaatimukset ja olen kuuluvuus alueella.
Dnalta todettiin soittaessani heille, että verkonvahvistustyöt ovat menossa ja he soittavat minulle. Eivät ole soittaneet, laitoin myös viikko sitten sähköpostia eivätkä ole siihenkään vastanneet.
Lievästi sanoen v****taa olla kiinni seuraavat kaksi vuotta tuollaisessa sonnassa.
En todellakaan jaksa surffailla ilmatieteenlaitoksen sivuilla.
mokkula ei toimi
3
1098
Vastaukset
- yleinen onkelma
Tälläviikolla tuo ongelma on ollu ihan yleinen myös normaali laajakaistalla.
Yhteyksissä-, sivustoissa ja palvelimissa on ollu riesaa koko viikon.
Mokkula on oiva peli peli 3g alueella. - ongelmia
Vaihda 3G-verkosta 2G-verkkoon niin pitäisi toimia mutta hitaasti.
- olen niin onnelinen Mokkula...
Ostin uuden koneen jossa Vista. Tässä Mokkula toimii paremmin kuin Xp:ssä. Xp:ssä ei tavallisena käyttäjänä toiminut ollenkaan mutta tässä toimii. Vaikka paikka on sama, niin sivutkin latautuvat nopeammin. Kentän voimakkuus vaihtelee hiukan, mutta 1-mekaisena riittää videoiden katseluun. Mokkulalle on olemassa päivityksiä pakattuina versioina Huawein omilla sivuilla. Dna vastasi omaan kyselyyni mokkulasta monen viikon viiveellä, mutta olin niin onnelinen siitä että vastasi kuitenkin ja oli vielä tutustunut esittämääni ongelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774