Tajusin juuri, että pidän yksin olemisesta sen takia, että silloin en tunne olevani yksinäinen. Ihmisten keskellä olen niin yksinäinen, että sattuu. Parempi olla yksin. Ja ihan lapsesta asti olen ollut tällainen. Välillä kadehdin niitä, joilla on hirveästi kavereita ja aina joku, jonka kanssa viettää iltaa. Mutta itse en vain halua ottaa sitä riskiä, että pettyisin tai masentuisin.
Olen ihan kamala erakko. Onko se paha asia?
Yksin
4
822
Vastaukset
- se olisi
paha asia? jokaisella lupa olla sellainen kuin on, tietysti toisia loukkaamatta ja lakia rikkomatta :D
- yksinäinen nuori
Yksin olla parempi? Mulla ei ole kavereita, päivittäin mietin itsemurhaa, varsinkin perjantaisin. Elämä pelkkää paskaa muutenkin...
- mutta...
tulet todennäköisesti katumaan sitä, ettet ole ottanut riskejä. Eihän sinun tarvitse pitää hirveää kaverilaumaa, mutta olisi varmaan hyvä, jos voisit löytää muutaman sellaisen ihmisen joiden seurassa oikeasti viihdyt so. joiden seurassa et tunne olevasi yksinäinen.
- väiski74
ovatko he ystäviä jos tunnet niin että olet ulkopuolinen heidän seurassaan?itse olen yksinäinen ja haluaisin että löytäisin sen oikean jos vain mahdollista.olen pari kuukautta sitten eronnut riitaisesti mutta uskon että vielä joku kaunis päivä löydän sen oikean!minun neuvoni sinulle olisi että älä vaivu epätoivoon vaan nosta pää ylös ja mene eteenpäin vaikka läpi harmaan kiven.itse(siis mies)käyn juttelemassa ammattiauttajien kanssa ja heistä on ollut suuri apu.minulla oli jopa itsemurha yritys.puhuminen on auttanut ja auttaa vaikka vieraan ihmisen kanssa.jos mulle oltais tultu ehdottamaan moista puoli vuotta sitten olisin varmaan haistattanut pitkät sille joka moista olisi ehdottanut.mutta nyt näen asian toisin.ystävät on näytellyt suurta osaa tässä ja ovat auttaneet kuuntelemalla minua ja huoliani.mutta tässä näen ovatko he tosi ystäviä vai ei.ystävät ei tuomitse vaan ovat tuki ja turva silloin kun heitä eniten tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764