Miten saa reseptin?

Guukkeli

Miten saan fina-reseptin? Lääkärillä kävin, mutta väitti ettei hiustenläähtöön ole olemassa lääkettä. Ja kun mainitsin finasta, oli lääkäri ihan ihmeissään ja katsoi koneelta. Sitten totesi vain, että on tarkoitettu eturauhasvaivoihin, eikä siten voi kirjoittaa reseptiä. Ärsyttäävää. Mitäs nyt?

5

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaljuksikohta

älä hommaa finareseptiä.
      muutaman kuukauden päästä ei enää stondaa ja alkaa tissit kasvamaan. (ei oo mikään vitsi!)
      reseptin kyllä saa jos haluaa esim.ihotautilääkäriltä, mutta muista et sua on varoitettu...

• duksu01

Minua alkoi kiinnostamaan, että kuinka kauan käytit finasteridia. Itse nyt 1,5kk kuurilla ollut ja ehkä hieman halut laskenut, mutta potenssi ennellaan. Tosin riippuu myös päivästä ja alkoholin määrästä veressä.

Mitä itse olen tietoinen lääkkeen vaikutuksista ja mitä muiden käyttäjien kommentteja olen lukenut niin libidon pitäisi palautua ennelleen parin kk:nn käytön jälkeen. Mutta tiedä sitten.. Tähän asti kaikki ok, hiukset ovat vahvistuneet ja hieman uutta kasvuakin havaittavissa. Lisäksi positiivista että finnit ovat häviämässä selästä, taitaa sekin olla finan vaikutusta.

Ei muuta kun rynnäkköön..

• koliB
        duksu01 kirjoitti:

Minua alkoi kiinnostamaan, että kuinka kauan käytit finasteridia. Itse nyt 1,5kk kuurilla ollut ja ehkä hieman halut laskenut, mutta potenssi ennellaan. Tosin riippuu myös päivästä ja alkoholin määrästä veressä.

Mitä itse olen tietoinen lääkkeen vaikutuksista ja mitä muiden käyttäjien kommentteja olen lukenut niin libidon pitäisi palautua ennelleen parin kk:nn käytön jälkeen. Mutta tiedä sitten.. Tähän asti kaikki ok, hiukset ovat vahvistuneet ja hieman uutta kasvuakin havaittavissa. Lisäksi positiivista että finnit ovat häviämässä selästä, taitaa sekin olla finan vaikutusta.

Ei muuta kun rynnäkköön..

nyt ei vielä vaikuta YHTÄÄN MITÄÄN hiusten kuntoon,paitsi hivenen saattaa harventua,mutta hyvä tietysti jos hiuksia muista syistä kasvaa.

• duksu01
        koliB kirjoitti:

nyt ei vielä vaikuta YHTÄÄN MITÄÄN hiusten kuntoon,paitsi hivenen saattaa harventua,mutta hyvä tietysti jos hiuksia muista syistä kasvaa.

Olet oikeassa, en usko itsekkään että pelkästään finasteridi olisi tässä tapauksessa kasvattanut lisää hiuksia 1,5kk:ssa. Lisätään sen verran että recreaa ja nizoralia olen käyttänyt 2,5kk. Vuodenvaihteessa tuli myös lopetettua tupakointi ja vaihdoin paljon terveellisempään ruokavalioon. Nyt kun maltillisesti jaksaa vaan pysyä kuurilla niin eiköhän hyvä tästä tule. Tässä vaiheessa olen huomannut uutta ohutta kasvua päälaelle ja ohimoille, lisäksi hiukset tuntuvat vahvemmilta.

• huonommin

mutta vielä ihan riittävän tehokkaasti. Puolivuotta takana, ei ainakaan ole lisää hiuksia lähtenyt, mutta en voi sanoa että uusia olisi tullut. Tissit ei kyllä ole kasvanut muutakuin punttisalin johdosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6204
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3082
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2902
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2145
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      91
      1079
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe