Miten kuset(JÄTKILLE)

Jätkä?

Miten jätkät oikeen kusee?
Mä kusen silleen et vedän esinahkaa vähän taakse et se rako näky ja kusen?
Kuseeko muut samalla tavalla?
EN ole pervo pappa enkä mikään muukaan...
Kiinnostaa vaan kun olen murrosikänen xI

11

1849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

..samalla tavalla tietysti!

• Tom

Nykyään mä vedän esinahan melkeen tai kokonaan terskan yli ja sitten lorottaa... Joskus aiemmin en vetänyt esaria paljoakaan, mut oon todennut ensinmainitun paremmaksi. Että näin.

• ---->

ainakin mä vedän vähän taakse, muuten kusi roiskuu pitkin seiniä. :P

• nöi

esari taakse, istun pöntölle ja siitä sitte... seisaaltaan kuseminen tuntuu jotenki hmm dorkalta. ja mutsi ei valita "roiskeista" :DD

• assa

Juuh kyl se on niin et istualtaan kotona ja tutuissa paikoissa mut vieraissa ja julkisissa ei kyl voi istuu ku kaikki idiootit ruiskii pitkin seinii. Olis se vaa paras jos kaikki kusis istualtaa niinku naiset ni olis paljon paremmassa kunnossa kaikki julkiset vessat.

Muuten kyllä samalla tavalla!!

• Kustu

mulla kun on esinahka jo takana, niin sen kans ei oo huolii.Kusen istuallani siisteissä paikoissa.
      Ja aina pyyhin hepin pään paperilla.Musta se heiluttaminen on tosi brutaalia.

• Tottakai

Miehet kusee aina seisaaltaan.
      Ne jotka kusee istualtaan, ovat ämmiä. Tai aivan pieniä lapsia. Eiväthän kaikki kyllä, ainakaan henkisesti, kehity aikuiseksi koskaan.

• karhu

1. Selvinpäin.
      Nostan pöntön kannet ylös. Otan munani esiin ja pidän siitä oikealla kädellä kiinni ja liruttelen kuset keskelle vesilammikkoa joka pöntön pohjalta löytyy.
      2. Ei niin selvinpäin.
      Vejän housut alas, pistän molemat kädet niskan taakse ja Aaaaaahhhh....

• tuohtunut

...sulle kuuluu.No hyvä on, mä kusen istualtaan, en jaksa perustella.

• Jake

Mä vedän esinahan ihan taakse ja kusen. Seisaaltaan tai istualtaan tilanteen mukaan. Sitten kun rakko on tyhjä, puristelen virtsaputkesta loputkin pois ja pyyhin terskan vessapaperilla.

• qwerty

Mä vaan vedän housut alas ja kusen. Sitten muna takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe