Onko suomenkansalaisen, joka asuu Irlannissa mahdollista saada terveydenhuoltopalveluita järkevään hintaan, vai onko edullisempaa lentää Suomeen hoitamaan suuremmat vaivat?
Mitä Irlannissa mahdollisuus lain puolesta saada esim. sairaslomalta palkkaa ja kuuluuko työnantajalle järjestää työterveyshuolto?
Ystävällisin terveisin,
Toni Kaapro
Terveydenhuollosta
Thoni
1
484
Vastaukset
- Dublin 2
Suomen kansalaine eu:laisena saa saman hoidon, samaan hintaan kuin Irlantilaisetkin. Tapaturmissa hoidon pitäisi olla ilmaista, näin itsellä, yö sairaalassa ja leikkaus 60€. Itse ostin yksityisen sairasvakuutuksen, maksaa pyöreästi 100€ kuukaudessa kahdelle hengelle, korvaa magneettikuvat, huoneen / hoidon yksityisessä sairaalassa (esim. Private Mater Hospital). Peruskäynti on yleensä 50 - 60 euroa per laaki, mistä toi oma vakuutus korvaa 30€, muistaakseni kolmesti vuodessa, siis flunssan yms. takia käydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741