pennullamme,joka sekarotuinen lappari,on ikävän näköiset kannukset.
Kannattaako niiden poisto? millainen operaatio on ja kuinkahan hintava?
koiran kannukset
6
446
Vastaukset
- viidennet varpaat
Nämä nk.takakannukset olisi ollut syytä kasvattajan poistattaa eläinlääkärillä jo pennun ensimmäisinä elinpäivinä!Varpaiden poisto olisi ollut pieneltä pennulta nopea ja suhteellisen harmiton toimenpide kun verrataan siihen, että ne myöhemmällä iällä repeilevät ja lohkeilevat.Omalla koirallanikin on ikävä kyllä "tallella" kannukset ja eläinlääkärin mielestä ainakaan tällä hetkellä ei ole syytä alkaa poistamaan kannuksia.Operaatio tehdään muistaakseni nukutuksessa,tarvitaan tikit ym.Kysy ihmeessä rokotuksen yhteydessä eläinlääkärinne mielipidettä!!HAU HAU JA TASSUN HEILUTUKSIA!
- .....
Rokotuksen yhteydessä saat selville millainen toimenpide ja kuinka hintava. Olethan muistanut madottaa pennun nyt viikko ennen rokotuksia?
- aloittaja....
Ajattelinkin kysäistä rokotuksen yhteydessä eläinlääkäriltä tuota.Kunhan vain "hätäilin" ja ajattelin kysyä täältä mielipidettä asiaan ja hintakyselyä hieman tehdä.:)
Olen toki muistanut madottaa pentuni jo,mutta kiitos muistutuksesta silti.:) - Lappalaiskoiriensa ihminen
aloittaja.... kirjoitti:
Ajattelinkin kysäistä rokotuksen yhteydessä eläinlääkäriltä tuota.Kunhan vain "hätäilin" ja ajattelin kysyä täältä mielipidettä asiaan ja hintakyselyä hieman tehdä.:)
Olen toki muistanut madottaa pentuni jo,mutta kiitos muistutuksesta silti.:)Jos yksi lekuri ei poista, vie muualle, kyllä ne joku poistaa. En itse jättäisi.
- viidennetvarpaat
Lappalaiskoiriensa ihminen kirjoitti:
Jos yksi lekuri ei poista, vie muualle, kyllä ne joku poistaa. En itse jättäisi.
Neuvoja oletko eläinlääkäri?itse en ole ja sen takia en aliarvioi heidän ammattitaitoaan ja näkemystä!Ja miksi leikkauttasin terveen yksivuotiaan koiran...??takakannukset ovat terveet..miksi tuottaisin koiralleni turhaa kipua??Leikkauksen aika on sitten kun on pakko -ei aikaisemmin!
- viidennetvarpaat
Lappalaiskoiriensa ihminen kirjoitti:
Jos yksi lekuri ei poista, vie muualle, kyllä ne joku poistaa. En itse jättäisi.
Täytyy muistaa,että eläinlääkäri arvioi koiran myöskin käyttötarkoituksen mukaan!Jos koirani olisi esim metsästyskoira tms. hän olisi poistanut takakannuset,mutta me harrastammme näyttelyitä, joten lääkäri katsoi tällähetkellä aiheettomaksi poistaa takakannukset!Ihanaa kevättä kaikille karvatassuille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944