koiran kannukset

11vkoa vanhalla

pennullamme,joka sekarotuinen lappari,on ikävän näköiset kannukset.
Kannattaako niiden poisto? millainen operaatio on ja kuinkahan hintava?

6

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viidennet varpaat

Nämä nk.takakannukset olisi ollut syytä kasvattajan poistattaa eläinlääkärillä jo pennun ensimmäisinä elinpäivinä!Varpaiden poisto olisi ollut pieneltä pennulta nopea ja suhteellisen harmiton toimenpide kun verrataan siihen, että ne myöhemmällä iällä repeilevät ja lohkeilevat.Omalla koirallanikin on ikävä kyllä "tallella" kannukset ja eläinlääkärin mielestä ainakaan tällä hetkellä ei ole syytä alkaa poistamaan kannuksia.Operaatio tehdään muistaakseni nukutuksessa,tarvitaan tikit ym.Kysy ihmeessä rokotuksen yhteydessä eläinlääkärinne mielipidettä!!HAU HAU JA TASSUN HEILUTUKSIA!

• .....

Rokotuksen yhteydessä saat selville millainen toimenpide ja kuinka hintava. Olethan muistanut madottaa pennun nyt viikko ennen rokotuksia?

• aloittaja....

Ajattelinkin kysäistä rokotuksen yhteydessä eläinlääkäriltä tuota.Kunhan vain "hätäilin" ja ajattelin kysyä täältä mielipidettä asiaan ja hintakyselyä hieman tehdä.:)

Olen toki muistanut madottaa pentuni jo,mutta kiitos muistutuksesta silti.:)

• Lappalaiskoiriensa ihminen
        aloittaja.... kirjoitti:

Ajattelinkin kysäistä rokotuksen yhteydessä eläinlääkäriltä tuota.Kunhan vain "hätäilin" ja ajattelin kysyä täältä mielipidettä asiaan ja hintakyselyä hieman tehdä.:)

Olen toki muistanut madottaa pentuni jo,mutta kiitos muistutuksesta silti.:)

Jos yksi lekuri ei poista, vie muualle, kyllä ne joku poistaa. En itse jättäisi.

• viidennetvarpaat
        Lappalaiskoiriensa ihminen kirjoitti:

Jos yksi lekuri ei poista, vie muualle, kyllä ne joku poistaa. En itse jättäisi.

Neuvoja oletko eläinlääkäri?itse en ole ja sen takia en aliarvioi heidän ammattitaitoaan ja näkemystä!Ja miksi leikkauttasin terveen yksivuotiaan koiran...??takakannukset ovat terveet..miksi tuottaisin koiralleni turhaa kipua??Leikkauksen aika on sitten kun on pakko -ei aikaisemmin!

• viidennetvarpaat
        Lappalaiskoiriensa ihminen kirjoitti:

Täytyy muistaa,että eläinlääkäri arvioi koiran myöskin käyttötarkoituksen mukaan!Jos koirani olisi esim metsästyskoira tms. hän olisi poistanut takakannuset,mutta me harrastammme näyttelyitä, joten lääkäri katsoi tällähetkellä aiheettomaksi poistaa takakannukset!Ihanaa kevättä kaikille karvatassuille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen