Olin täällä kyselemässä asioita näköhäiriöihin liittyen,joskus tammi-helmikuussa.No paljon testejä tehtiin joissa ei näkynyt mitään,kunnes näkökykyni huononi pari viikkoa sitten ja hakeuduin hoitoon.Jouduin neurologian osastolle,jossa minulle tehtiin Tensilon-testi.Tällä nopealla ja helpolla testillä minulla todettiin myastenia gravis.Toki vieläkin on testejä edessä,mutta kyllä tämä varmalta vaikuttaa.Syy miksi tätä kirjoitan on se,että tämä on osa surutyötäni.Ihminen joka tuntee itsensä täysin terveeksi,pois lukien näköhäiriö.Saakin yhtäkkiä kuulla sairastavansa parantumatonta ja harvinaista sairautta,joka hitaasti,mutta varmasti tuhoaa terveyden.Olen kuullut jo ties kuinka monta kertaa,että pahempaakin voisi olla.En tiedä johtuuko se luonteestani vai mistä,mutta kyllä tämä tuntuu minusta kuolemantuomiolta.Kiitos ja anteeksi!
Tauti selvisi (valitettavasti)
5
1704
Vastaukset
- -----------------
....
- tuo...
sairaus sitten on??
- näkökykysi
huononi ja miten se ilmeni..oliko sinulla aamuisin kuin olisi joku kalvo silmillä ja silmät kipeät ja aristavat
- ikävä kyllä
kuoleman tuomio.Mutta kestää kauan ja hitaasti.MULLA nimittäin on kanssa ,vahva epäily tohon hullun lehmän tautiin.Mullon kyllä joukko muitakin oireita ja olen jo vapinassa,värinässä miksi sitä sanoisi ja niin .Mutta tautiin on lääkkeitä .Sekä se kestää kauan 10vuosia ,ei siis välttämättä vaikuta elin ikääsi.Ikävää ja kamalaa ,mutta faktat on faktoja.Päivä päivältä asian kanssa oppii olemaan ja saat hoitoa ja se on pelottavaakin,mutta ihminen ei ole hauras ja heikkoa tekoa, vaikka joskus siltä tuntuukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse484139SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2864067Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1393553Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923515Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit302407Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361855Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä561803Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575651758- 371660
- 991593