Meillä on työpaikalla työasupakko, johon kuuluu ärsyttävä alaosa ("kainalo"mallia)... Nyt jo kiristää älyttömästi nuo housut ja kohtua vihloo jos pidän kireitä vaatteita. En halua töissä puhua raskaudestani ja alaosaa en pysty käyttämään. onko tähän mitään niksiä, enhän voi pyytää joka kuukausi uusia vähän isompia vaatteita. Nyt olen ollut housun vetoketju auki, mutta keksiikö joku parempaa ideaa?
Työasupakko
8
1007
Vastaukset
- työvaatteet
Jotka ovat pakolliset. Eipä siinä muu auttanut kun tuoda kotiin ja ommella kiilat laitoihin.
- oli erikseen
mammahousut odottajalle!
Täytyyhän nyt sun edes ne isommat housut saada. - nyt sen
kerran ne isommat housut ja sitten kun nekin jää pieniksi, niin kaikki varmaan jo näkee sun raskauden joka tapauksessa.
Itselläni ei ole tuota ongelmaa, mutta ymmärrän kyllä, kun mun mahaan ei koko raskauden aikana sais mikään vaate edes koskettaa. Mutta pakkohan se on jotain pitää. - ksfjksd
Sano, että olet lihonut ja tarttet suuremmat housut. Onnellista odotusta toivottavasti tulevaisuudessa sopivammissa vaatteissa!
- tuli mieleen
http://www.babyidea.fi/aidille/bellybelt/
Tällaisesta voisi olla ainakin vähän apua. Ei kylläkään ole itsellä kokemusta.
Mun mielestä olen kaupassa nähnyt tuon ihan saman halvemmalla. - hame*
Eihän se kenellekään kuulu jos olet "lihonnut" ja tarvitset uudet työvaatteet ;)
Suomessa "työasupakkoon" kuuluu myös vaihtoehtoisesti hame. Tilaa itsellesi tilava hame. Jos sellaista ei ole vaihtoehtona teillä työpaikalla, niin siellä rikotaan lakia.- ???
Piti nyt tarttua...
Suomessa ei ole mitään lakia joka määräisi työnantajan tarjoamaan työntekijälle työasuksi housujen tilalla hameen. Mikäli työnantaja vaatii työnteossa erityisen työasun (esimerkkeinä vaikka hoitajat, elintarviketyöntekijät, tarjoilijat, jne jne) työnantaja vastaa työasun hankinnasta. Erityinen työasu voi olla jotain lain määrittämää tai sitten yrityksen brandin mukaista. Anyway työntekijä ei itse päätä onko työasu housut vai hame mutta toki sopivia työvaatteita on oikeus vaatia.
Raskautesi ei kuulu muille, joten ei muuta kun pyydät isompaa housua vaan kehiin (ei sitä sen kummemmin tarvitse selitellä, sanot vaan että vanhat housut ei mahdu jalkaan) ja tosiaan kuten joku aiempi kirjoittaja totesi niin sitten myöhemmin kun nekään ei enää mahdu et luultavasti voi piilotella iloista yllätystäsi kuitenkaan.
Minulla vatsa pompsahti esille viikolla 17 ja sen jälkeen olisi pitänyt olla aika löysät vaatteet jotta vatsan olisi saanut "huijattua" piiloon (varsinkin kun kilot ovat pudotteen ennen raskauden aikaisista ja posket muuten kaventuneet).
Onnellista odotusta!
- annast
en tiedä kuinka paljon teillä on työntekijöitä eli millainen on työyhteisösi, mutta mieti josko joku esimiehistä olisi niin luotettava että voisit hänelle asiasta puhua. kuten edellä joku mainitsi, kyllä asia tulee joka tapauksessa ilmi siiten kun kasvat lisää, sanot nyt esimiehelle että haluat olla asiasta vielä hiljaa joten toivot asian jäävän toistaiseksi teidän salaisuudeksenne. tsemppiä sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774