Minua hämmästyttää kuinka monta viestiä täälläkin on joissa suorastaan haukutaan nokian puhelinten kestävyyttä, milloin on näyttö hajonnut "itsestään" tai jokin muu paikka pettänyt. En oikein jaksa uskoa että mikään paikka puhelimessa hajoaa ilman ulkoista voimaa, se oikeastaan on aika mahdoton juttu. Minulla itselläni on ollut noita nokia kapuloita aika monta eri mallia ja on ollut muitakin merkkejä, yhdessäkään ei ole ollut vikoja eikä ne ole itsestään rikkoontuneet. Voisin noille valittajille sanoa että kannattaisi varmaankin miettiä miten sitä puhelinta käyttää ennekuin mustamaalaa täällä keskusteluissa jotakin puhelinmallia. Luulenpa että nämä valittajat ovat tosiaan aina marginaalinen käyttäjakunta (kuten eräs toinen kirjoitti jossakin) puhelinkäyttäjistä ja pitävät vaan meteliä tyhjästä. Jos jollakin on tarvetta tiputella puhelinta taikka käyttää sitä jonkinmoisena työkaluna niin kannattaa varmaan hankkia sellainen joka on ns. kovempaa käyttöä kestävä malli. Omana mielipiteenäni sanon etten tulevaisuudessa aio hankkia muuta puhelinmerkkiä kuin nokia koska olen niihin tähänkin asti ollut tyytyväinen.
Nokialaisista
4
203
Vastaukset
- Noksulainen
olen täysin samaa mieltä.Paitsi että Noksut ovat kestäneet,niin niiden käyttöliittymä sopii minun Suomalaiselle luonteelleni paremmin kuin esim.Samsungin,jota olen myös kokeillut.Sen käyttölogiikka tuntui osin vieraalta ja epäjohdonmukaiselta.Olihan siinä muutamia kivoja jippoja mitä Noksuissa ei ole,mutta en niiden perusteella tee ostopäätöksiä. ;D
Haukkuva koira kuuluu kauas,tyytyväiset harvemmin täällä kirjoittavat.Noksun markkinaosuus Suomessa on sentään lähes 90% !!!- ToinenNoksulainen
saman nicin,mutta olen kuitenkin ihan eri dude...
Olen vaan ihan samaa mieltä... :O
Nimim.toi toinen kirjoittaja... - Noksu
olet harvinaisen oikeassa että tyytyväiset nokian käyttäjät ei täällä liiemmin hehkuta, kyllä viestit on useimmiten jonkin sortin valittamista tyyliin "ettei toimi, ja mikä vikana ...". Uskonpa että ne viat korjaantuvat kun viitsii vähän perehtyä käyttöohjeeseen ja selvittää miten laite todella missäkin tilanteessa toimii. Ilmeisesti toiminnan oletetaan olevan tietynlainen ja myös että itse on niin hyvä että varmasti osaa, ja kun ei sitten toimikkaan niin kitistään täällä keskustelupalstoilla. On varmasti totta että saattaa joskus laitteessa olla valmistusvirheitä kun varsinkin ottaa huomioon kuinka monta puhelinta esim. kuukauden aikana tehdään. Luulenpa kuintenkin että ne virheelliset tuotteet ei kovinkaan montaa prosenttia edusta kaikista laitteista. Valitettavasti jotkut urpot antavat omilla viesteillään sellaisen käsityksen että kaikki nokian puhelimet on susia. Jos heidän mielestä asia on sillätavalla niin ainahan voi mennä kauppaan ja ostaa idän ihmeen (Samsung) tai sitten länsinaapurin tekeleen. Jospa niillä näiden kitisijöiden päiväkin olisi edes hivenen aurinkoisempi.
- ......................
Noksu kirjoitti:
olet harvinaisen oikeassa että tyytyväiset nokian käyttäjät ei täällä liiemmin hehkuta, kyllä viestit on useimmiten jonkin sortin valittamista tyyliin "ettei toimi, ja mikä vikana ...". Uskonpa että ne viat korjaantuvat kun viitsii vähän perehtyä käyttöohjeeseen ja selvittää miten laite todella missäkin tilanteessa toimii. Ilmeisesti toiminnan oletetaan olevan tietynlainen ja myös että itse on niin hyvä että varmasti osaa, ja kun ei sitten toimikkaan niin kitistään täällä keskustelupalstoilla. On varmasti totta että saattaa joskus laitteessa olla valmistusvirheitä kun varsinkin ottaa huomioon kuinka monta puhelinta esim. kuukauden aikana tehdään. Luulenpa kuintenkin että ne virheelliset tuotteet ei kovinkaan montaa prosenttia edusta kaikista laitteista. Valitettavasti jotkut urpot antavat omilla viesteillään sellaisen käsityksen että kaikki nokian puhelimet on susia. Jos heidän mielestä asia on sillätavalla niin ainahan voi mennä kauppaan ja ostaa idän ihmeen (Samsung) tai sitten länsinaapurin tekeleen. Jospa niillä näiden kitisijöiden päiväkin olisi edes hivenen aurinkoisempi.
Mulla on ollut monia nokian puhelimia sekä myös sonierkkejä ja samsungeja ja kyllä mun täytyy sanoa että ainoat puhelimet jotka ovat toimineet täysin ilman vikoja ovat samsung merkkisiä,joten en voi kuin nostaa hattua korean pojille,siis eteläkorean.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa553981TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341420- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972