Jasna tytölle nimeksi?

Illuusia3

Haluaisimme laittaa esikoisellemme nimen Jasna. Millaisia mielleyhtymiä teille tulee nimestä? Parempia ehdotuksia? Hieman erikoisia kuten Jasnakin. Kiitos.

11

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sitten koulukiusattu

Onpa sitten taas yksi angstiteini jota kiusataan nimensä takia.

Antaisitte samantien nimeksi: Aimo Naima Muisto

• tiedä

Aimo ja Muisto ovat pojan nimiä.

• asseri

taitaa oll ajoku itäblokin kaupunki, jossa on laskettelukeskus. Tulee mieleen myös lentokonemalli.

Nimi kuulostaa rumalta.

• jasna.-.-

mun nimi on jasna, ja siitä on ollut vain haittaa jasnahan tarkoittaa serbokrotiaksi p*ska ja kirkas, en antaisi kenellekkään nimeksi. olen itse kärsinyt nimestä niin paljon. lisäksi jos olet suomalainen se on vain naurettavaa, itse olen Bosnialainen.

• sellaista

Tulee Jasnasta mieleen jotakin ällöttävää ja likaista, sellaista jota kaivetaan viemäriputkesta.

Mutta jos kerran haluatte laittaa tuon nimen lapselle, niin mitä ihmettä sitten enää kyselet muiden (tuntemattomien) mielipiteitä. Nimen valitsevat vanhemmat, ei nettipalstalaiset.

• vie ajatukset

Eikös Jasna ole kaupunki jossain päin Itä-Eurooppaa? Ja mahdollisesti naisen nimi samasta ilmansuunnasta? Ensimmäisenä siis ajattelisin, jos jonkun nimenä tuon kuulisin, että Itä-Euroopasta päin on sukujuuria. Mutta ei nimi sinänsä herätä minussa suuria tunteita tai ajatuksia. Ihan ok nimenä.

• Suklaakakku

Miten olisi Jarna? Kaunis nimi. Jasnasta en pidä. :/

• Kaktus

Jasna on Slovakian suurin hiihtokeskus. Itse en sitä kyllä ole tiennyt, tarkistin van googlesta =) Totta, Jarna olisi kauniimpi.

• konsonanttiyhtymä

sn on hyvin epätavallinen. Tietääkseni se esiintyy vain kahdessa sanassa: käsnä ja läsnä. Jotkut puhuvat leikillään myös pasnasta.

Jansa istuisi suomenkieleen paremmin. En suosittele sitäkään.

Itäväritteisiä nimiä:

Katja
      Minka
      Sonja
      Tanja

Ehdotan hieman erikoiseksi nimeksi nimeä Minta tai Rimma.

• Marienhof

tulee mieleen Teho-osaston Luka Kovacin Jasna-niminen kuollut tyttö. Muutenkaan ei minusta ole kovin kaunis nimi.
      Mitä mieltä olisi nimestä Jana? Lausuttaisiin siis "jana"

• äiti07

Kannatan myös ennemmin Jarna nimeä..Jasna nimestä ei ole oikein mielikuvaa,mutta eikö joku missi ollut Jasna??

koulukiusauksesta sen verran,että mielestäni ihan perusnimistä tulee kiusauksia.Ainakin minun koulussani aikoinaan mm.t*ssu-Tuulia yms. kauheita nimityksiä.Ihan nimen etukirjaimesta saa keksittyä kiusaamisen aihetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe