Olisi varmaan aika hankkia 1-v tytölle kengät, jotka ei enää olisi ihan vaunuttelukengät, vaan hyvät myös kävelyn harjoittelemiseen. Tyttö kävelee tukia pitkin ja työntökärry apunaan, ei vielä siis itse, joten onko vielä liian aikaista hankkia ensiaskelkengät ajatellen ulkoiluja?
Meillä on ensiaskelsandaalit, joita ei ole juuri tullut käytettyä, liikkuu paljon paremmin liukuestesukat tai nahkatossut jalassa tai paljain jaloin.
Ohjeita ekojen kenkien hankintaan löytyy kyllä netistä ja myyjät tietysti myy innokkaana omia merkkejään, mutta olisi kiva kuulla hyviä tai huonoja kokemuksia mm. kengistä. Näyttää Hullujen päivien tarjonnassa olevan Superfit merkkiset kengät tarjouksessa ja Sokoksen 3 1 päivillä Eccon vastaavat. Onko kokemuksia näistä?
Esikoisen kohdalla ei kokemuksia vielä kävelyn opettelusta ole, joten vinkit kenkien valintaan on erittäin tervetulleita.
Hyväksi todetut
2
1538
Vastaukset
- Imac,,
Hyviä merkkejä ovat varmaan molemmat, mutta täytyy mainita yksi meillä hyväksi koettu: Imac.
Tytöllä (1,5v. viime kesänä) oli sen merkkiset kevät/kesäkengät ja jäi mukava vaikutelma - tukeva, sopivan leveä, pohja taipuisa, kivan näköisetkin olivat ja irroitettava pohjallinen. Valitettavasti en osaa sanoa, mistä kenkää parhaiten löytää, kun itse saatiin "tutun kaupalla", mutta esim. Haloselta kannattaisi katsoa. - äiti 5/07
niin kauan, että tyttö alkaa kävellä sisällä itsenäisesti. Sit voi alkaa harjoitella kenkien kanssa myös ulkona kävelyä. Toki jos lapsen kanssa haluaa ulkoilla ja "seisottaa" ja kävelyttää esim. rattaiden vieressä niin sit kengät on tietty hyvät olla. Kelitkin on pikkuhiljaa vaihtumassa eli ei kannattaisi ostaa talvikenkiä, vaan kevyemmät kevätkengät ja sit tietty kesällä sandaalit.
Me ostettiin pojalle Pioni-merkkiset vuorelliset kengät Prismasta, kun on nyt kuukauden verran jo kävellyt. Eccot ja Superfit-kengät on varmasti hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165