Moikka!
Ripottelen näitä ilmoituksia sinne tänne, joskos vaikka tärppäisi.
Haen tänä vuonna tuonne Savonlinnan opettajakouluun opettajaksi lukemaan. Alaa olen jo opiskellut, mutta Savonlinna on ihan vieras kaupunki ja tämä ”VAKAVA”-systeemikin tullut vasta sen jälkeen, kun minä ensimmäisen kerran pääsin alaa lukemaan (v.2005). Nyt siis kuitenkin yritän vaihtaa ja hakea Savonlinnaan. Olisi tosi mukava löytää ihmisiä, joilla on samat aikeet.
Eli jos aiot hakea tänä vuonna Savonlinnan opettajakouluun, niin pistähän tänne puumerkkiä. Ilmoitan oman sähköpostiosoitteeni sitten jos tähän ihmisiä ilmestyy. Minusta olisi ihan mukava jo etukäteen tuntea joku, jonka kanssa sitten sompailla pitkin Savonlinnaa.
Kiitän ja kumarran.
Savonlinnan opettajakoulu
"Kaveria" pääsyk...
2
461
Vastaukset
- c.m.m
Moikkis!
Olen hakemassa Savonlinnan OKL ja itsellä samat fiilikset, kun täysin vieras kaupunki, jossa en ole edes vieraillut :) Innoissani olen silti lähdössä, jos vaan opiskelupaikan onnistun sieltä nappaamaan! Tässä mun meili, niin voidaan kirjotella: [email protected] - c.m.m
Moikkis!
Olen hakemassa Savonlinnan OKL ja itsellä samat fiilikset, kun täysin vieras kaupunki, jossa en ole edes vieraillut :) Innoissani olen silti lähdössä, jos vaan opiskelupaikan onnistun sieltä nappaamaan! Tässä mun meili,niin voidaan kirjotella: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792