Uusi Golf on RUMA

Yar-is

Ajattelin jo vaihtaa seuraavan sukupolven Golffiin tämän (myöskin ruman) Yarikseni mutta pitänee katella jotain muuta sitten...

3

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä

Minkälainen auton sitten pitäisi mielestäsi olla? Uusi Golfhan on kaikessa yksinkertaisuudessaan varsin tyylikkään näköinen.

• 323

nämä ovat...ja kyllä silmä nopeasti tottuu kummajaisiinkin. Itse en kyllä pidä uutta Golfia erityisen tyylikkäänä (jo GolfIV oli edeltäjäänsä rumempi)...esim. tuleva Astra näyttää paljon paremmalta (vaikka ei varmasti sitä itse autona olekaan ;)).

Minun listani luokkansa "näteimmistä" voisi olla tällainen:
        pikkuautot: Peugeot 206
        alempi keskiluokka: Ford Focus HB ja Toyota Corolla HB
        ylempi keskiluokka: Honda Accord (etenkin farmarina), Alfa 156 ja Mazda6.
        isot autot: uusi Bmw 500-sarja
        sportit: Toyota Celica
        maasturit: Volvo XC90
        tila-autot: Toyota Previa

...Volkkari miehille mainittakoon, että se VW:n uusi maasturi näyttää ihan onnistuneesti muotoillulta!

...jokainen saa olla vapaasti eri mieltä :)

• AstraG
        323 kirjoitti:

nämä ovat...ja kyllä silmä nopeasti tottuu kummajaisiinkin. Itse en kyllä pidä uutta Golfia erityisen tyylikkäänä (jo GolfIV oli edeltäjäänsä rumempi)...esim. tuleva Astra näyttää paljon paremmalta (vaikka ei varmasti sitä itse autona olekaan ;)).

Minun listani luokkansa "näteimmistä" voisi olla tällainen:
        pikkuautot: Peugeot 206
        alempi keskiluokka: Ford Focus HB ja Toyota Corolla HB
        ylempi keskiluokka: Honda Accord (etenkin farmarina), Alfa 156 ja Mazda6.
        isot autot: uusi Bmw 500-sarja
        sportit: Toyota Celica
        maasturit: Volvo XC90
        tila-autot: Toyota Previa

...Volkkari miehille mainittakoon, että se VW:n uusi maasturi näyttää ihan onnistuneesti muotoillulta!

...jokainen saa olla vapaasti eri mieltä :)

Pidän uutta Golfia paremman ja jotenkin jämäkämmän näköisenä kuin uutta Astraa, joka näyttää valitettavasti nykyiseltä Pösö 307:lta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1249
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe