AUTTAKAA!!!

lgmkf

Huomasin tänään aivan kielen takaosassa monta pattia. Ne ovat enemmän sivuille kuin kielen keskellä. Oikealta puolelta hieman kipeä, ihan kun silloin kun on flunssassa.
Voiko olla suusyöpä? Pelottaa ja hirvee paniikki!
Kiitos jo etukäteen vastauksista!

6

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep--

Mullakin on siellä paljon patteja, mutta ei ne kipeita ole. Kävin lääkärissä ja ne kertoi mulle, että joillain ne saattaa olla isompia.

Luulisin että ei sinulla ole mitään suusyöpää.
      Poltatko tupakkaa, tai nuuskaa? Yleensä niistä voi tulla suusyöpä.

• lgmkf

Kiitos :) Joo tupakkaa on tullu poltettua mutta ei vakituisesti pitkään aikaan. Unohdin kertoa että olen 18 vuotias nainen :) Kännissä tulee tupakkaa polteltua mutta muuten ei juurikaan.
        Mitä muuta tämä voisi olla?

• jos sun..
        lgmkf kirjoitti:

Kiitos :) Joo tupakkaa on tullu poltettua mutta ei vakituisesti pitkään aikaan. Unohdin kertoa että olen 18 vuotias nainen :) Kännissä tulee tupakkaa polteltua mutta muuten ei juurikaan.

kurkkukin on kipee. Kurlaa suolaliemellä ja jo se ei auta mene lekuriin , niin saat varmuuden ja mielenrauhan.

• eräs.
        lgmkf kirjoitti:

No etpä todellakaan ole "syöpä-iässä", kun noin nuori olet!

Sitä paitsi...milloin se kieli nyt ihan tasainen olisi ollut...?

No, jos asia huolettaa, käy terveyskeskuksessa, mutta TUSKIN on syöpää!

• Vastaus, .

Eiköhän ne patit ole makunystyjä siellä kielessäs.

• nannikkaa

makunystyröitä. Kielen takaosassa on makunystyrät, jotka maistavat karvaan maun ja ovat huomattavasti suurempia ku nuo tuolla etuosassa olevat. Itsekin joskus ihmettelin noita, kunnes tajusin niiden olevan makunystyröitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe