Terho Tuppikulli löydettiin murhattuna oman autonsa peräkontista Lieksassa vuonna 1977. Hänet oli kuristettu ja hänelle oli syötetty oma peniksensä.
Tekijäksi paljastui hänen läheinen tuttavansa Aidsia sairastanut Kyösti Esinahkainen, joka tuomittiin 3 vuodeksi ehdonalaiseen.
Lähde: Kouvolan Sanomat&Jallu
KÄSITTÄMÄTTÖMÄN LIEVÄ TUOMIO!
Seuraavaksi referoin jänskän jutun Aku-Ankka lehdestä. Malttakaahan!
Lieksan peräkonttimurha 1977
Doctor Lekter
6
575
Vastaukset
- Skoone
Kyllä oli jännykkä juttu taas. Mahtaakohan liittyä jotenkin Ulvilan murhaan.
- Tampereen tytsy.
Orkku tulee.
- Loka Kuranen
Tampereen tytsy. kirjoitti:
Orkku tulee.
Lekterille vittuilette. Se on mun bestis saatana!
- TT!
Loka Kuranen kirjoitti:
Lekterille vittuilette. Se on mun bestis saatana!
..huomata, että jollakin on enemmän taitoa kirjoittaa, kuin älyä ymmärtää!
- antti koski
siis mitä...
- skååne
Mut kuitenkin se oikee tekijä oli joku muu joka oli vaan hämännyt.
Hesari kirjotti
Seuraavaksi luemme taas jotain tyhmää tappoa murhainfost ja kaikki tietävät siellä paasaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974389Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293263No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 152976
- 32956
- 21939
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862