Itselläni paha paniikkihäiriö ja siihen määrättiin opamox 15mg , joka ei auta minua juuri ollenkaan ja kun puhuin lääkärille asiasta niin hän ei oikeen pystynyt tekemään mitään asialle =( On aika kummallista että kun oikeasti kaipaa apua kun ei ole hyvä olla ja ahdistaa niin paljon että ei pysty kaupoissa käymään yms. Niin tarvittavaa apua ei anneta tai oikeenlaista lääkitystä että olisi normaali olo. En siis yhtään ihmettele nykyään kun nuoret ihmiset tekevät itsemurhia kun eivät apua saa. Ja sitten viitsitään väittää että suomessa on kunnollinen teveydenhuolto.
Paniikkihäiriö ja lääkitys
4
643
Vastaukset
- oikea hoito
paniikkihäiriön hoidossa. Vai onko sinulla pohjalla jokin antidepr.? Ph-kohtauksen aikana bentzo toki voi auttaa. Aika outoa lääkitysneuvoa psykiatrilta.
- syygeslaagi
Benzon lisäksi paniikkihäiriöön serotoniiniin vaikuttava masennuslääke. Minulla kuitenkin auttaa benzo. Vaikkakin on enää vaikea olla ilman kun on moisen lääkkeen aloittanut. Eräänlainen noidankehä siintä sitten tuleekin.
- Nicole*
...vaihtaa lääkäriä? Mä oon ollu siinä mielessä onnekas, että mulla on aina ollut tosi ymmärtävät lääkärit ja ovat osanneet aina auttaa. Lääkityskin ollaan nyt saatu kohilleen pienten kokeilujen jälkeen ja nyt mun olo alkaa olla aika hyvä:). Toki lisäksi käyn terapiassakin.
Mulle vielä mun lääkäri piti 10 minuutin saarnan bentsojen vaarallisuudesta kun niitä mulle määräsi tarpeen mukaan, en todellakaan joka päivä noita edes syö. - Elämä on
Sairastuin paniikkihäiriöön vuosia sitten. Lääkitys oli mielialalääke Xanor 0,5mg. Otin sitä 7 kertaa päivässä, eli huomattavasti enemmän kuin sinä opamoxia. Silloin sanottiin xanorin olevan paras lääke paniikkihäiriöön, ja vielä nykyäänkin monet lääkärit ovat sitä mieltä.
Vaikka näihin lääkkeisiin jääkin koukkuun, pääsee niistä myös erikseen, vähitellen alenevin annoksin.
Olen itse irrottautunut niistä kahdesti.
Mielestäni niitä moititaan liikaa.
Kun on sairas lääke auttaa, turha kärsiä.
Kun on terve silloin lääkkeet pois.
Tämä on mun mielipide.
Toivon sulle terveyttä tulevaisuudessa, ehkä lääkärin vaihto olisi hyvä vaihtoehto sun tapauksessa, kuten joku tossa jo ehdottikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697