word tekstinmuokkaus

ei voi olla totta

Hei,
Olen luonut asiakirjan ja saanut siihen toisen tekemiä korjauksia. Nyt sitten korjaan näitä ehdotettuja muutoksia ja haluaisin myös korjata muutenkin tekstiä niin, että minun tekemäni muutokset näkyisivät suoraan esim punaisena , yliviivauksebna tai allevciivauksena. Mutta en osaa tehdä tuota... Siis miten saan korjaukseni näkyviin?

9

1657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiippalakki

>yliviivauksebna tai allevciivauksena<

Harkitse nyt vielä haluatko varmasti korjata kenenkään tekstiä...

• Auttaisko?

Ylhäällä työkalupalkissa on U-kirjain alleviivattuna. Paina sitä niin teksti näkyy alleviivattuna. Jos haluat alleviivauksen pois paina sitä uudestaan.

• ei voi olla totta
        Auttaisko? kirjoitti:

Ylhäällä työkalupalkissa on U-kirjain alleviivattuna. Paina sitä niin teksti näkyy alleviivattuna. Jos haluat alleviivauksen pois paina sitä uudestaan.

Juu, kiitos, tuon tiedänkin ja ihan tavalliset värin vaihdot. Mutta kun haluaisin esim muuttaa virketteitä, niin että muutkin näkevät mitä on tarkoituspyyhkiä pois, kuinka saan sen yliviivattua? Luulen, että on olemassa jokin toiminta, joka on tarkoitettu nimenomaa jättämään vanhan näkyviin enkä kehtaa kysyä sitä tekstini korjaajilta.

• apua
        ei voi olla totta kirjoitti:

Juu, kiitos, tuon tiedänkin ja ihan tavalliset värin vaihdot. Mutta kun haluaisin esim muuttaa virketteitä, niin että muutkin näkevät mitä on tarkoituspyyhkiä pois, kuinka saan sen yliviivattua? Luulen, että on olemassa jokin toiminta, joka on tarkoitettu nimenomaa jättämään vanhan näkyviin enkä kehtaa kysyä sitä tekstini korjaajilta.

Muotoile - Fontti - yliviivaus

• toiminnoista
        apua kirjoitti:

Muotoile - Fontti - yliviivaus

löytyy ainakin Lisää-Poista painikkeista "Korosta"-toiminto, jolla voi yliviivata haluamansa tekstin halutulla värillä (yliviivaus-tussi)

• aikaisemmissa wordeissa

ollut Työkalut - Jäljitä muutokset, tämän valitseminen avaa työkalurivin ja sieltä kun valitsee jäljitä muutokset tehdyt korjaukset näkyvät punaisella ja alleviivattuna ja tulee vielä kommentit mitä on esim. poistettu. Löytyiskö wordin ohjeesta jotain tuosta..... Sitten - tjaah - enpä tiedä, miten nämä tehdyt korjaukset vaativat hyväksymistä ym. Tutki ohjeesta, toivottavasti sulla on suomenkielinen word...

• on työkaluriveistä

Tarkistaminen. Näytä - Työkalurivit - Tarkistaminen.

• muutaisi

Vaan tekstin väriä niiltäosin kun on tarpeellista. Omat punaisella ja lainausmerkkien sisällä olevat sinisellä " * " niin kyllä se siitä, ja onhan se paljon selvempikin. Muuten Työkalut > Mukauta > Komennot > Muotoilu > Yliviivaus kannattaisi säilyttää vastaisuuden varalle :-D.

• vaihtaisi

Vaan tekstin väriä niiltäosin kun on tarpeellista. Omat punaisella ja lainausmerkkien sisällä olevat sinisellä " * " niin kyllä se siitä, ja onhan se paljon selvempikin. Muuten Työkalut > Mukauta > Komennot > Muotoilu > Yliviivaus kannattaisi säilyttää vastaisuuden varalle :-D.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe