auttakaa

poika

onko kellään tietoa finneistä,jotka ilmestyvät silmien ympärille,semmoisia valkoisia ja niitä tuntee kun koskee sormilla..
mulla on niitä molempien silmien ympärillä,voiko niitä poistaa jotenkin?
ne on inhottavia,etenkin kun on menossa treffeille,ei niitä voi peittää mitenkään eikä uskalla mennä ulos,koska jos ihminen on tarpeeksi lähelläsi niin se huomaa ne ja välttää katsekontaktia niin kuin mulla yleensä käy muijien suhteen..=(
kohtalotovereita?mikä lääkäri auttaisi???
olen epätoivoinen....:(((
neuvoja?

5

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Sulle*

Mun käsittääkseni noi on ihan tavallisia
      finnei, jotka sä kyl voit
      peittää clearsil-puikol.
      Ja sit jos se muija ei oo kiinnostunu
      sust sen takii et sul on finnei nii
      anna olla.
      Jokaisen pitäis olla omanlainen.

• poika

moi
        kiitos neuvosta,mut voisitko tarkentaa,että mikäs se sellainen on?mistä sen saa ja kuinka pitkä on vaikutus?
        kiitos jo etukäteen :)

• poika
        poika kirjoitti:

moi
        kiitos neuvosta,mut voisitko tarkentaa,että mikäs se sellainen on?mistä sen saa ja kuinka pitkä on vaikutus?
        kiitos jo etukäteen :)

just ostin sen crearasil-puikon ja puhdistusainetta.
        mites sitä oikein käytetään?puhdistin kasvoni ja levitin sitä ainetta puikolla silmien ympärille,vähän auttoi,mut ei paljoa :(((
        kuinka kauan sitä täytyy käyttää,että niitä finnejä ei näkyisi niin pahasti?
        auta minua pliis

• Simba
        poika kirjoitti:

just ostin sen crearasil-puikon ja puhdistusainetta.
        mites sitä oikein käytetään?puhdistin kasvoni ja levitin sitä ainetta puikolla silmien ympärille,vähän auttoi,mut ei paljoa :(((
        kuinka kauan sitä täytyy käyttää,että niitä finnejä ei näkyisi niin pahasti?
        auta minua pliis

Ei kannata tökkiä suoraan sillä puikolla, koska se saattaa näyttää aika karseelta jos tulee hirveitä sävyeroja. Clearasil ku ei muutenkaan oo erityisen luonnollisen värinen. Oletan et kyse on siitä peitepuikosta siis...
        Pese kädet tosi puhtaiksi, ja sit kuivalla sormenpäällä pyyhkäiset siitä puikosta sitä värivoidetta ja tuputat niitten finnien päälle. Silloin se ei näytä niin törkeeltä.
        Mutta muista, et puhtaus on kaiken a ja o. Muista ehdottomasti pestä illalla ne mömmöt pois! Mut varovasti silmienympärysalue, se ei kestä oikeen kovia aineita.
        Ja vielä semmonen juttu, että jos et ite koko ajan räplää niitä finnejä niin ei niihin kukaan muukaan kiinnitä huomiota. Oot niinku niitä ei oiskaan. Mä en ainakaan usein ees huomaa toisten finnejä ellei ne ite ala räplään niitä. Vaikka mulla itelläki on huono iho ja sitä kautta tarkkailen joskus toisten ihoja, nii silti. Tsemiä!

• Ninni

Ne on rasvanäppylöitä... Mulla on sama ongelma.. :/ Ne tulee kai liiasta rasvasta, kuivasta ihosta tjtn. Siihen löytyy apteekista joku voide tai sit kannattaa käyttää silmänympärysvoidetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe