Oliko kenelläkkään Suomussalmelaesella ongelmia tällä viikolla noiden uusien pankkisysteemien takia.Aamuteeveessä puhuivat aamulla.Jossain päin Suomea lähtenyt rahojakin kävelemään.Itse harkitsen vakavasti jo pankinvaihtoa.
pankin asiakkaat,
6
605
Vastaukset
- Rahatonna
Minulla tahtoo hävitä rahat jatkuvasti. Liekö ongelmia pankissa, kun ei oo koskaan rahaa.
- verkkopankkiin
päivällä piti käydä pankissa maksamassa laskuja, kun verkkopankki ei toimi.
Päivällä pankin eteisessä oleva verkkopankkikin oli mykkänä, sanoivat aamulla vähän aikaa pelanneen.
Voi hel....ti mikä moka pankilta. - marjat........
eihän ne ollenkaan saaneet verkkopankkia pelaamaan
viikko mennyt menee varmaan toinenkin - toimi ei
verkkopankki
olen testannut sammon sivuston ohjelmalla koneeni sopivuuden ja siellä on kaikki kunnossa
on se perkele etteivät saa systeemiään kuntoon- vieteri
Minulla toimi,mutta oli vähän monimutkaisempi kuin ennen ja paljon hitaampi.vaihdetaan kaikki pankkia.
- teeren syöjä
vieteri kirjoitti:
Minulla toimi,mutta oli vähän monimutkaisempi kuin ennen ja paljon hitaampi.vaihdetaan kaikki pankkia.
Pittääkö ne mullahi nuo säästöt hakkea reppuun.Nii jo huolettaa nuo rahat että haoleen purasin päevällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770