Kuinka voimakkaisiin jälkioireisiin olette törmänneet hermoratahieronnan jälkeen? Mulle eka käsittely tehtiin viikko sitten torstaina. Sen jälkeen pahoinvointia, voimattomuutta, pahentunutta hengenahdistusta..puuskuttaa, erilaisia kipuja, päänsärkyä. Aika paljon alentuneen hb:n oireita, mutta se on otettu vasta ja oli 148.. Tänään oli reilun tunnin hieronta, jossa käytiin yläkroppaa.
Hermoratahieronta
13
9871
Vastaukset
- *käppänä*
Näitä sinun oireita sanotaan paranemiskriisiksi. Hermoratahieronnassa kuntoutetaan ääreishermosto ja siten avustetaan kehon omaa parannusmekanismia.Hoito usein aiheuttaa aluksi muutoksen pahempaan suuntaan. Näin käy erityisesti kroonisissa sairauksissa, joissa ontyypillistä runsas kuona-aineiden kertyminen kudoksiin.Tällaisissa tapauksissa hoidettavan vointi muuttuu tilapäisesti huonommaksi, koska elimistöstä poistuu valtavia määriä kuona-aineita ja myrkkyjä. Oireet ovat ohimeneviä, ne häviävät hoidon jatkuessa. Kaikille ei näitä tuntemuksia tule tai ne ovat niin lieviä, että niitä ei edes huomaa.
- hoikkis
""""koska elimistöstä poistuu valtavia määriä kuona-aineita ja myrkkyjä""""
Ei terve elimistö mitään myrkkyjä ja kuona-aineita varastoi.
Kyllä maksa ja munuaiset ne poistaa joka päivä ja tulevat hien, virtsan ja ulosteen mukana joka päivä pois.
Mutta jos maksa ja/tai munuaiset on sökönä, niin sitten asia on erikseen ja silloin tarvitaan monesti lääketiedettä.
Itse kävin kerran hermoratahieronnassa ja kyllä teki hyvää. Siis se ihanan rento olo kesti viikon verran. Toki loppupäivän pissatti hiukan normaalia enemmän, koska aineenvaihdunta kiihtyi hetkellisesti. - *käppänä*
hoikkis kirjoitti:
Kyllä maksa ja munuaiset ne poistaa joka päivä ja tulevat hien, virtsan ja ulosteen mukana joka päivä pois.
Mutta jos maksa ja/tai munuaiset on sökönä, niin sitten asia on erikseen ja silloin tarvitaan monesti lääketiedettä.
Itse kävin kerran hermoratahieronnassa ja kyllä teki hyvää. Siis se ihanan rento olo kesti viikon verran. Toki loppupäivän pissatti hiukan normaalia enemmän, koska aineenvaihdunta kiihtyi hetkellisesti.Kehon tällätavoin puhdistuessa joutuvat sen erityiselimet-maksa, iho, munuaiset ja keuhkot suuren taakan alle. seurauksena on "paranemiskriisi" jonka aikana esiintyy voinnin heikkenemistä ja erityistoiminnasta johtuvia oireita; kuten päänsärky, pahanhajuinen hengitys, ihottuma, limaneritys, kivut, selittämätön väsymys ja jopa kuumetta voi esiintyä. Esim. reumassa tällainen puhdistautuminen on erityisen voimakasta. Kehossa olevat "piilo vaivat" tulevat esiin. Sanoit kerran käyneesi hermoratahieronnassa, ääreishermoston peruskuntoutus edellyttää 5-10 aloituskertaa. *perushoito suoritetaan viikon välein (vähintään 4pv.-7pv. väli, näin saadaan koko kehon hermosolut toimeliaaksi ja hoidon piiriin, maksan entsyymikanta lisääntyy ja solun sisäinen tasapaino eli homeostaasia palautumaan. *Perushoito on kaikille sama, mutta hoito yksilöityy asianomaisen vaivojen mukaan kolmannella kerralla. Aloituskertojen jälkeen hoitovälit pitenevät ja hoitoa jatketaan vaivojen mukaan useita kuukausia ja parhaimman avun saa jos hoidot jatkuisi vuosia...
- poikkis
hoikkis kirjoitti:
Itse kävin kerran hermoratahieronnassa ja kyllä teki hyvää. Siis se ihanan rento olo kesti viikon verran. Toki loppupäivän pissatti hiukan normaalia enemmän, koska aineenvaihdunta kiihtyi hetkellisesti.Elimistökö ei varastoi myrkkyjä eikä kuona-aineita? Siinäpä kysymys!
- *käppänä*
hoikkis kirjoitti:
Itse kävin kerran hermoratahieronnassa ja kyllä teki hyvää. Siis se ihanan rento olo kesti viikon verran. Toki loppupäivän pissatti hiukan normaalia enemmän, koska aineenvaihdunta kiihtyi hetkellisesti.Kylläpä, kyllä, keho kerää myrkkyjä ja kuona-aineita. Hermoratahieronnassa joutuvat erityiselimet - maksa, iho, munuaiset ja keuhkot suuren työtaakan alle. Seurauksena on "PARANEMISKRIISI", jonka aikana esiintyy voinnin heikkeneminen ja liiallisesta erityistoiminnoista johtuvia oireita: kuten päänsärky, pahan hajuinen hengitys, ihottuma, ilman eritys, kuume, kivut,selittämätön väsymys jne.(reumassa tällainen puhdistautuminen on erityisen voimakas) *Kehossa olevat piilovaivat tulevat esiin. Sanoit, että olet kerran käynyt hermoratahieronnassa. * Ääreishermoston peruskuntoutus edellyttää 5-10 aloituskertaa. *Perushoito suoritetaan viikon välein (väh. 4pv. - 7pv. väli) näin saadaan koko koko kehon hermosolut toimeliaaksi ja hoidon piiriin, maksan entsyymikanta lisääntyy ja solun sisäinen tasapaino eli homeostaasia palautumaan. Perushoito onkaikille sama, mutta hoito yksilöityy asianomaisen vaivojen mukaan useita kuukausia - vuosia.
- hoikkis
*käppänä* kirjoitti:
Kylläpä, kyllä, keho kerää myrkkyjä ja kuona-aineita. Hermoratahieronnassa joutuvat erityiselimet - maksa, iho, munuaiset ja keuhkot suuren työtaakan alle. Seurauksena on "PARANEMISKRIISI", jonka aikana esiintyy voinnin heikkeneminen ja liiallisesta erityistoiminnoista johtuvia oireita: kuten päänsärky, pahan hajuinen hengitys, ihottuma, ilman eritys, kuume, kivut,selittämätön väsymys jne.(reumassa tällainen puhdistautuminen on erityisen voimakas) *Kehossa olevat piilovaivat tulevat esiin. Sanoit, että olet kerran käynyt hermoratahieronnassa. * Ääreishermoston peruskuntoutus edellyttää 5-10 aloituskertaa. *Perushoito suoritetaan viikon välein (väh. 4pv. - 7pv. väli) näin saadaan koko koko kehon hermosolut toimeliaaksi ja hoidon piiriin, maksan entsyymikanta lisääntyy ja solun sisäinen tasapaino eli homeostaasia palautumaan. Perushoito onkaikille sama, mutta hoito yksilöityy asianomaisen vaivojen mukaan useita kuukausia - vuosia.
Nyt meni kyllä yli ja pahasti.
Mulle tuli vain rento olo.
Kansanparantajalta sain joskus vyöhyketerapiaa ja hänkin poisti "myrkyt" kehostani pari kertaa.
Itse en kyllä huomannut yhtään mitään.
No jos minulla ei sitten ole myrkkyjä kehossani?
Kaikkea sitä kuuleekin, kun vanhaksi elää. - *käppänä*
hoikkis kirjoitti:
Nyt meni kyllä yli ja pahasti.
Mulle tuli vain rento olo.
Kansanparantajalta sain joskus vyöhyketerapiaa ja hänkin poisti "myrkyt" kehostani pari kertaa.
Itse en kyllä huomannut yhtään mitään.
No jos minulla ei sitten ole myrkkyjä kehossani?
Kaikkea sitä kuuleekin, kun vanhaksi elää.En usko että sinä olet joku poikkeus, niin puhdas, että sinussa ei olisi kuona-aineita ja näitä "myrkkyjä" osa poistuu ulostaessa ja ihon kautta, mutta näitä "myrkkyjä" saadaan tänäpäivänä esim. lisä-aineista, ilman saasteista ym. tupakkakin varastoituu esim. keuhkoihin ym. ym. Sinä jos olet käynyt vain kerran, hoito ei välttämättä ole vielä tepsinyt ja ei kaikille läheskään tule edes oireita, mutta mielestäni kaikkien hermoratahieroajien tulisi kertoa eka käynnillä, *miten hoito tapahtuu, *kenelle hoito sopii, yleensä mitä on keskushermosto ja ääreishermosto, *mitä tämä pitää sisällään, sehän on kokonaisvaltaista hierontaa joka elvyttää, puhdistaa ja kuntouttaa. Se on tehokasta tukihoitoa perinteisen koululääketieteen rinnalla.
- ken tahtoo
*käppänä* kirjoitti:
Kylläpä, kyllä, keho kerää myrkkyjä ja kuona-aineita. Hermoratahieronnassa joutuvat erityiselimet - maksa, iho, munuaiset ja keuhkot suuren työtaakan alle. Seurauksena on "PARANEMISKRIISI", jonka aikana esiintyy voinnin heikkeneminen ja liiallisesta erityistoiminnoista johtuvia oireita: kuten päänsärky, pahan hajuinen hengitys, ihottuma, ilman eritys, kuume, kivut,selittämätön väsymys jne.(reumassa tällainen puhdistautuminen on erityisen voimakas) *Kehossa olevat piilovaivat tulevat esiin. Sanoit, että olet kerran käynyt hermoratahieronnassa. * Ääreishermoston peruskuntoutus edellyttää 5-10 aloituskertaa. *Perushoito suoritetaan viikon välein (väh. 4pv. - 7pv. väli) näin saadaan koko koko kehon hermosolut toimeliaaksi ja hoidon piiriin, maksan entsyymikanta lisääntyy ja solun sisäinen tasapaino eli homeostaasia palautumaan. Perushoito onkaikille sama, mutta hoito yksilöityy asianomaisen vaivojen mukaan useita kuukausia - vuosia.
Ja samalla pöljiltä rahat parempaan talteen :)
- hyvä olo
ken tahtoo kirjoitti:
Olen käynyt vuosia hermoratahieronnassa ja sieltä saa ennenkaikkea hyvän olon, säännöllisesti kerran kuukaudessa ja hieronta kestää n.2 tuntia, se on niin rentouttavaa, että siihen laverille monesti nukahtaa ja on kuulema tarkoituskin, siksi että rentoutuu mukavasti. Olen käynyt tavallisillakin hierojilla, mutta sieltä olen saanut lihakset vaan kipeemmäksi, eihän tämä ole mikään uskon asia, kun tosi ja pitää!
- *käppänä*
ken tahtoo kirjoitti:
Ollaan samanlaisia ammattilaisia, kuin muutkin hierojat ja asiakkaat ei ole "pöljiä" vaan asiakkaita, palkan saa jokainen työstään jota tekee, työtä tämä on ja ihmisten auttamista. Tyytyväisiä on asiakkaat olleet ja on kehittynyt oma asiakaspiiri, ei missään nimessä rahastusta tai sitten voidaan kaikesta toiminnasta puhua samoin.
- hermoratahieronta !
http://www.lkl.fi/index.php?page=1029
http://www.aktivofysio.fi/hermoratahieronta.shtml
Kävin Tiina Lillakilla Munkkiniemssä ja hän kuvasi jälkitilaa: Samat kipupisteet kun aloitat sykyllä tehojumpan, joka paikkaa kolottaa. http://www.yrityshaku.net/yrityshaku/tiedot/Terveys/Hieronnat/Lillakin Hermoratahieronta, Tiina Lillak/
- Anonyymi
Hermoratahieronta on itämainen vaihtoehtohoito, esoteerinen luonteeltaan ja käytetty esim. New Agessa, ei siis tiedä, altistuuko siinä hierojan vaikutusehdotusten alle vai jopa henkipossession uhriksi. Suomalaiset ovat hyväuskoisia höynäytettäviä väliaikaisen vaikutuksen vuoksi, joka aiheuttaa pidemmällä jaksolla riippuvuutta hoidoista ja siitä pitää sitten maksaa, maksaa ja maksaa... Eli englanniksi kyseessä on refleksologiasta, uskomushoidoista. www.gotquestions.org/reflexology-Christian.html
- Anonyymi
Voiko hermoratahieroja olla samalla helluntailainen evankelista? Luultavasti New Age on salaa luikerrellut osaksi helluntai- ja vapaakirkollisia seurakuntia... Annatko hermoratahierojan rukoilla puolestasi ja siunata sinua, eli millaiseen henkeen tulet osalliseksi, jos hän ei ole luopunut tästä, koska se on tuonut hänelle elannon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138