auttakaa...

nbb--

niin tietääkö joku että voiko oireet (huimaus, tasa paino ongelmat jne..) tulla ja sitten niitä ei ole esim vuoteen ja sitten tulee takaisin.. voiko syövässä olla näin??vai mihin voisi liittyä. vastatkaa oon ihan paniikissa muuten.

6

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä voi

ja useinmiten tuleekin takasin.Se johtuu korvista ..eikä ole vakavaa,mutta äärimmäisen pelottavaa.Kaikki pyörii ja heittää sinne tänne,mutta kun vaan treenat asentoja missä sitä tulee ja teet vaan sitä vaikka taju menisi,niin kerta kerralta se menee vaimeemmaksi ..muutaman päivän päästä voit paremmin.Mulla oli just ja karseeta oli.Muta sitkeesti vaan ja ikäväkyllä se tulee aina välillä takas.Johtuu korvan nesteistä jotka menee vika paikkaan.vaaraton mutta karsee vaiva.

• anemia, aliravitsemus...

Kirjoituksestasi päättelen sinun olevan hyvin nuori. Mitenkän olisi jos kävisit kouluterveydenhoitajan juttusilla ja puhuisit hänelle asiasta?
      Huimausta aiheuttavia sairauksia on lukuisia, mutta niissä on sitten paljon muitakin oireita tuon huimauksen ja tasapaino ongelmien lisäksi.

• mmmm

olen jo kyllä täysi-ikäinen. oon käynyt puhumassa monta kertaa ja on otettu verikokeita mutta niissä ei ole ollut mitään

• kaikki ei ollutkaan kunnossa
        mmmm kirjoitti:

olen jo kyllä täysi-ikäinen. oon käynyt puhumassa monta kertaa ja on otettu verikokeita mutta niissä ei ole ollut mitään

Huimaukselle voi olla monia syitä. Nyt sinun ei auta kuin mennä uudestaan omalääkärin juttusille asian tiimoilta ja kysyä miten jatkossa toimitaan, koska huimausta ja tasapainovaikeuksia edelleen on.

Ps.monet huimausta ja tasapainovaikeuksia aiheuttavat sairaudet eivät näy verikokeissa.

Itseltäni aikoinaan ei tk:ssa otettu edes verikokeita kärsiessäni huimauksesta, tunnottomista käsistä jne.sain vain luulotautisen leiman, kun en uskonut lääkäriä, joka sanoi kaiken olevan kunnossa. Varasin ajan yksityiselle lääkärille ja vasta sitten alkoivat tutkimukset. Kaikki ei ollutkaan kunnossa.Verikoe ei tosin olisi sairauttani paljastanut.

• zxx--
        kaikki ei ollutkaan kunnossa kirjoitti:

Huimaukselle voi olla monia syitä. Nyt sinun ei auta kuin mennä uudestaan omalääkärin juttusille asian tiimoilta ja kysyä miten jatkossa toimitaan, koska huimausta ja tasapainovaikeuksia edelleen on.

Ps.monet huimausta ja tasapainovaikeuksia aiheuttavat sairaudet eivät näy verikokeissa.

Itseltäni aikoinaan ei tk:ssa otettu edes verikokeita kärsiessäni huimauksesta, tunnottomista käsistä jne.sain vain luulotautisen leiman, kun en uskonut lääkäriä, joka sanoi kaiken olevan kunnossa. Varasin ajan yksityiselle lääkärille ja vasta sitten alkoivat tutkimukset. Kaikki ei ollutkaan kunnossa.Verikoe ei tosin olisi sairauttani paljastanut.

mikä sulla sitten oli?? mutta kun sitä ei melkeen vuoteen ole ollut ja nyt tuli niin se ihmetyttää..

• kannata...

diagnoosia määrittää, vaan kipin kapin lääkärille. Jos sinulla on varaa kuluttaa muutama kymppi yksityiseen, kannattaa ilman muuta tilata aika neurologille. Terveyskeskuslääkärit eivät välttämättä ymmärrä huimauksesta ja tasapainovaikeuksista yhtään mitään. Minäkin sain pillerireseptin käteen vaikka en meinannut pystyssä pysyä. Yleensähän ensimmäinen mitä tekevät on tuo verinäyte, joka ei tosiaankaan välttämättä kerro mistään päänsairauksesta mitään. Minulla oli kaatava huimaus ja tasapainottomuus MS-taudin oire. Joskus pelkät niskat aiheuttavat pahojakin tasapainohäiriöitä, mutta kyllä minä varaisin ajan neurologille. Laita vaikka kaikki omituisemmatkin oireet muistiin pieneen vihkoon niin lääkärin on helpompi alustaa diagnoosia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      28
      2849
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2641
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      26
      2353
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1483
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe